Bekijk originele versie : Children under 18
http://www.nettavisen.no/img/0020/052620.jpg
http://www.nettavisen.no/img/0024/052024.jpg
Are at the American base in Guantanamo! Stelletje Barbaren!
GangstaLovin
10-05-2003, 13:12
Het zijn minderjarigen ....dat is wel iets heel anders dan een volwassenen. Ik vind dat minderjarigen niet zo behandeld moeten worden.
GangstaLovin
10-05-2003, 13:25
Okay dus we zouden net zo goed ...volgens jou manier van denken ...maar jeugdgevangenissen afschaffen en minderjarigen op een zelfde manier berechten als volwassenen?
HalfBlood
10-05-2003, 13:31
Origineel gepost door pista
Iemand van 16 is evengoed bekwaam om iemand te doden...leeftijd is in dat geval geen criterium om te beslissen of iemand gevaarlijk is of niet.
je klinkt net een israelier die het oki vind om kinderen boven de 12 neer te schieten omdat ze al ''volwassen'' zijn in hun ogen als ze boven de 12 zijn, ironisch..
GangstaLovin
10-05-2003, 13:43
Origineel gepost door Yahya
Het rechsysteem van Amerika is klote.
Ontoerekeningsvatbare en minderjarigen krijgen dezelfde straffen opgelegd als volwassene en verstandige criminelen.
Serieus :eek: .....wat erg :(
GangstaLovin
10-05-2003, 14:06
Ik zeg nergens dat ze maar moeten neergeschoten worden, jij zegt dat.
Ik zeg alleen dat kinderen van 16, wat ik nu echt nu meer als en kind kan beschouwen, even dodelijk kunnen zijn als een volwassene van 20.
Ze kunnen misschien wel even dodelijk zijn ..een kind van tien kan ook even dodelijk zijn als een 20 jarige maar je moet ze niet op een zelfde manier berechten! 16 jarige moordenaars zijn meestal gewoon kinderen die onbewust voor zoiets hebben gekozen ...of zijn gebrainwashed ..terwijl ouderen het bewust doen. Jongeren zijn geestelijk onvoldoende ontwikkeld om ze als een volwassene te berechten.
Maar dat is MIJN mening ... :zwaai:
HalfBlood
10-05-2003, 14:15
Ik zeg nergens dat ze maar moeten neergeschoten worden, jij zegt dat.
Ik zeg alleen dat kinderen van 16, wat ik nu echt nu meer als en kind kan beschouwen, even dodelijk kunnen zijn als een volwassene van 20.
Was een vergelijking qua een zienswijze op minderjarigen pista
GangstaLovin
10-05-2003, 14:23
We hebben het niet over 10 jarigen. :rolleyes:
You get my point! .....dus je vindt dat hier in Nl ook maar de jeugdgevangenissen moeten worden afgeschaft en dus dat jongeren op dezelfde manier worden berecht als volwassenen en dus samen met die volwassenen in de gevangenis moeten zitten?
GangstaLovin
10-05-2003, 14:38
Heb ik niet gezegd, ik heb reeds duidelijk aangehaald dat je jongeren hier niet kan vergelijken met de jongeren ginder die een heel andere achtergrond hebben en veel harder zijn dan de jongeren hier door hun hardere bestaan ook andere normen hanteren en daardoor ook anders behandeld worden.
Ik heb nergens gezegd dat ik er mijn goedkeuring aan verleen, zo ja, toon het me.
Ik kom enkel met naakte feiten om aan te tonen dat je geen vergelijkingen kunt maken tussen jongeren van hier en die van Afghanistan..het zijn twee totaal verschillende werelden.
Mvg
Pista
1) Je zegt zelf dat ze als kind gehersenspoeld zijn 2) hoe dan ook het zijn kinderen, ze zijn misschien niet hetzelfde als de kinderen hier in Nl ..dat betekent niet dat ze geen kinderen zijn. Wie ben jij om te bepalen dat ze geen kinderen zijn ...weet jij wat ze voelen van binnen!?
Je zit dus gewoon naar mijn mening bullshit uit te kramen.
:zwaai:
Tja, dat zijn we al gewoon...andere mening=bullshit. :rolleyes:
Je hebt zinnige meningen en onzinnige bullshit. En wat jij hier allemaal uitkraamt is één en al bullshit.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.