Bekijk originele versie : Getrouwde dames??? Hoe lang duurde het voordat jullie gewend raakte.
nijntje84
04-03-2006, 00:09
salaam dames,
Hoe lang duurde het voordat jullie gewend raakte aan het getrouwde leventje, ik bedoel daarmee je ouders missen en dergelijke.
Ik moet er niet aan denken om afscheid te nemen van mij dierbare thuis maar het is zo dichtbij nog anderhalf maand:traan1: :traan1:
Souraida
04-03-2006, 00:11
klinkt misschien vreemd maar ik wende meteen. Maar goed we waren ook dagelijks bij me ouders dus wat dat betreft hoefde ik ze niet te missen. Ze wonen dichtbij. Wees niet bang meid. t went snel.
nijntje84
04-03-2006, 00:16
Ik weet echt niet of ik wel zo snel ga wennen, ik ga ongeveer 30 km van me ouders vandaan wonen. Ohh het lijkt me zo erg. Me getrouwde zussen/nichten zeggen ookal het went wel joh, het is op het begin wel moeilijk maar daarna went het wel. Maar ik heb het gevoel alsof ik nooit ga wennen misschien dat ik er nu zo over denk en als het eenmaal zover is niet meer(wat ik zo graag hoop)
Maar thnx voor je reactie meid;)
Souraida
04-03-2006, 00:19
Ik weet echt niet of ik wel zo snel ga wennen, ik ga ongeveer 30 km van me ouders vandaan wonen. Ohh het lijkt me zo erg. Me getrouwde zussen/nichten zeggen ookal het went wel joh, het is op het begin wel moeilijk maar daarna went het wel. Maar ik heb het gevoel alsof ik nooit ga wennen misschien dat ik er nu zo over denk en als het eenmaal zover is niet meer(wat ik zo graag hoop)
T went wel inshALlah. Ik weet niet hoe t is om ver van je ouders te wonen maar ik hoop inshAllah dat je er snel aan went. Succes!
nijntje84
04-03-2006, 00:19
Insha'Allah meid en dank je wel;)
Souraida
04-03-2006, 00:20
Insha'Allah meid en dank je wel;)
Graag gedaan lieverd.
Ghatar_tangawia
04-03-2006, 01:10
30 km en je loopt te klagen?? :wow:
En ik dan.. ik ga 130 km verderop wonen.. dat is bijna anderhalf uur rijden!!! Ik maak me geen zorgen of het gaat wennen, want ik denk dat als ik bij mijn mannetje ben.. dat ik dan niet meer terug wil!! Maar toch begrijp ik wel wat je bedoelt.. ik zal mijn ouders heel erg gaan missen.. maar goed ik heb er zelf voor gekozen en ben er blij mee!!:D
Trouwens allah iekemel belgair inscha allah! Ik zie dat je een week na mij trouwt..
Moge allah (SWT) jullie huwelijk zegenen inscha allah..
oemtarik
04-03-2006, 10:19
ik woon 160 km bij mijn fam vandaan
en ik ben nog steeds gewend aan dit ....dorp:moe:
oemtarik
04-03-2006, 10:20
en ben bijna 4,5 jr al getrouwd:D
oemtarik
04-03-2006, 10:20
bedoel nog steeds niet:D
TheMansion
04-03-2006, 10:25
Bij mij duurde het ongeveer twee wkn voor ik er een beetje aan gewend was. En daarna was het nog elke keer moeilijk als ik thuis was geweest
Maar indd alles went. Straks inchallah weet je niet beter....
Wat je wedding betreft...enjoy en allah kemel be elghir en dit geldt ook voor jou, Ghatar tangaouia
Ghatar_tangawia
04-03-2006, 12:02
Bij mij duurde het ongeveer twee wkn voor ik er een beetje aan gewend was. En daarna was het nog elke keer moeilijk als ik thuis was geweest
Maar indd alles went. Straks inchallah weet je niet beter....
Wat je wedding betreft...enjoy en allah kemel be elghir en dit geldt ook voor jou, Ghatar tangaouia
Dank je wel schat :kus:
Het zal allemaal wennen inscha allah..;)
nijntje84
04-03-2006, 23:53
wennen? meteen al, maar waar ik t moeilijk mee had waren de eerste grote dagen die je zonder ouders meemaakt (eerste elaid, eerste ramadan-dag, eerste zomervakantie etc etc) dan was het standaard huilen:huil: .
maar nu na 3 jaar, lekker chiiiiiiiiiiiiiiil, kmoet er niet aan denken weer bij mn ouders ofso:confused:
Ja lijkt me zo erg, maar iedereen zegt ook tegen mij van je went wel ik hoop dat het snel zal gebeuren ja:)
nijntje84
04-03-2006, 23:56
30 km en je loopt te klagen?? :wow:
En ik dan.. ik ga 130 km verderop wonen.. dat is bijna anderhalf uur rijden!!! Ik maak me geen zorgen of het gaat wennen, want ik denk dat als ik bij mijn mannetje ben.. dat ik dan niet meer terug wil!! Maar toch begrijp ik wel wat je bedoelt.. ik zal mijn ouders heel erg gaan missen.. maar goed ik heb er zelf voor gekozen en ben er blij mee!!:D
Trouwens allah iekemel belgair inscha allah! Ik zie dat je een week na mij trouwt..
Moge allah (SWT) jullie huwelijk zegenen inscha allah..
130km????:eek: oeff en ik met mij 30km.
Kijk ik weet ook wel zeker inshallah dat ik me zal vermaken om het maar zo te noemen met mij mannetje.....maar zoals je zei zal ik me ouders broers/zusjes echt missen ja. En ja het is allemaal mekteb!
En schokran schat en klopt ik trouw inshallah een week na jou, Jij ook allah i kemel bigair en geniet ervan;)
nijntje84
04-03-2006, 23:57
en ben bijna 4,5 jr al getrouwd:D
Hahaha wajoo 4,5 jaar en nog steeds niet gewend:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.