Bekijk originele versie : Stel je word uit nederland gekicked, wat gebeurd er dan met je in Maruecos?
ja ja mensen, het lijkt misschien zo ver weg maar de spanningen stijgen steeds meer tussen moslims (zoals altijd weer mocro's) en nederlanders. Hebben jullie er wel rekening mee gehouden dat we eruit geschopt konden worden en dat we terug naar onze armoedige landje moesten??
en dan...vroeg ik me af, hoe zouden onze mooie mocro-meisjes eruit zien daar zonder make-up en Diesel kleding :D
geld ook voor de jongens, in armoedige blousjes en smalle broeken zonder Gel...
Ja ja mensen, dan is het flink mis, ikzelf zou dan vast en zeker zo'n kruiwagentje rijden in souq van maroc om wat geld te verdienen. Of slakken zoeken kan ook...:D:D:D.
Nouj dan ga ik gewoon chille daarsjo.:auw2:
samira_el
09-05-2003, 23:56
Ik ga dan een rijke man zoeken... en in de zon liggen
:D
:hihi:
bij mn oma intrekken en daar gaan studeren :D
er het beste van maken, en een steentje bijdragen het land minder armoedig te laten zijn.
en absoluut verder gaan met rechtswetenschap, ervoor zorgen dat geld de uitspraken niet meer een bepaalde richting op kan duwen.
samen bouwen, dingen organiseren zodat de jeugd in plaats van naar het buitenland zou willen aangeven dat wat het buitenland te bieden heeft,ook in eigen land kan komen/zijn.
met grote groepen zelf de straten schoonmaken, als iedereen zijn straat doet zijn alle straten schoon.
bedrijven opzetten om maatschapelijke hulp te kunnen verlenen, helpen bij de opvoeding van kinderen, aangezien zij de toekomst vormen, en de opvoeding o.a maakt hoe iemand wordt.
kortom wederom er het beste van maken, en hopelijk zal het beste goed zijn.
er zal in ieder geval genoeg te doen zijn, dus van verveling is geen sprake
C_warrior
10-05-2003, 01:32
Ach ja ik loop hier letterlijk ook met schoenen met gaten erin dus voor mij verandert er niets :D
Alleen beter weer :D
just_fouad
10-05-2003, 11:06
:lol:
ik ga daarzo gids worden beetje toeristen begelijden.
S. avonds ga ikz e beroven voor n extra centje hehehe
en als ik genoeg heb koop ik n huisje aan strand van tanger :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.