Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vervelend dat thuis zitten!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

chahidaatje
03-03-2006, 14:49

Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere. Ik verveel me echt dood:moe: , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet:jammer: . Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek. Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet. Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!! Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!:goedzo: veel liefs Chahida:p

Alhocimatje
03-03-2006, 14:51
ejow nou meid, ik zou alles ervoor willen geven om nu in jouw schoenen te willen staan, lijkt me heerlijk om even huisvrouwtje te zijn, maar kan wel begrijpen dat het op den duur gaat vervelen, maar je moet ook proberen gewoon bezig te blijven

Safia21
03-03-2006, 14:53
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere. Ik verveel me echt dood:moe: , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet:jammer: . Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek. Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet. Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!! Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!:goedzo: veel liefs Chahida:p Nou ik ben nog op zoek naar een woning in Almere... Zodra ik er woon kom ik je opzoeken :hihi:

-Bubbels-
03-03-2006, 14:54
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere. Ik verveel me echt dood:moe: , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet:jammer: . Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek. Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet. Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!! Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!:goedzo: veel liefs Chahida:p dat had ik vroeger ook..maar nu heb ik werk en zou ik willen dat vaker thuis was:moe: het is ook nooit goed:jammer: :hihi:

chahidaatje
03-03-2006, 14:55

ejow nou meid, ik zou alles ervoor willen geven om nu in jouw schoenen te willen staan, lijkt me heerlijk om even huisvrouwtje te zijn, maar kan wel begrijpen dat het op den duur gaat vervelen, maar je moet ook proberen gewoon bezig te blijven He meid, Ja dat vond ik ook leuk in begin, lekker niks doen, maar nu begint het echt mijn strot uit te komen, ik word er echt chagerijnig van. En vooral als je niemand kent, dat je niet ergens op bezoek kan gaan of lekker in de stad lopen met een vriendin snappie. Het enigste waarmee ik nog naar buiten kom is om boodschappen te gaan doen, safi.

Lina&Dina
03-03-2006, 14:56
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere. Ik verveel me echt dood:moe: , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet:jammer: . Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek. Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet. Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!! Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!:goedzo: veel liefs Chahida:p buiten is het stervenskoud, dus kun je maar beter binnen blijven met dit weer..... maar je kan met tangia contact maken, die woont ook in almere:melig2: :hihi:

chahidaatje
03-03-2006, 14:56
Nou ik ben nog op zoek naar een woning in Almere... Zodra ik er woon kom ik je opzoeken :hihi: Daar hou ik je aan meid:D :goedzo:

Safia21
03-03-2006, 14:57
He meid, Ja dat vond ik ook leuk in begin, lekker niks doen, maar nu begint het echt mijn strot uit te komen, ik word er echt chagerijnig van. En vooral als je niemand kent, dat je niet ergens op bezoek kan gaan of lekker in de stad lopen met een vriendin snappie. Het enigste waarmee ik nog naar buiten kom is om boodschappen te gaan doen, safi. Heb je geen kids? Dan kom je je dag wel door hoor :hihi:

chahidaatje
03-03-2006, 14:58
dat had ik vroeger ook..maar nu heb ik werk en zou ik willen dat vaker thuis was:moe: het is ook nooit goed:jammer: :hihi: Ja klopt, ik ken helemaal niemand hier dus ja is het voor mij anders!!!

chahidaatje
03-03-2006, 14:59
buiten is het stervenskoud, dus kun je maar beter binnen blijven met dit weer..... maar je kan met tangia contact maken, die woont ook in almere:melig2: :hihi: Nou ik zocht eigenlijk ook een speelkameraadje om een sneeuwpop te maken :D

oemmie
03-03-2006, 14:59
thuis zitten is natuurlijk niks aan...maar huisvrouw zijn en een druk bestaan hebben wel het is wat je er mee doet maar toen ik mijn zoontje Imraan nog niet had verveeld ik me ook echt...nu probeer ik zelf meer te ondernemen

Teletubie21
03-03-2006, 15:00
Ik woonde al mijn hele leven in groningen, en nu ik getrouwd ben sinds 2j woon ik in Almere. Ik verveel me echt dood:moe: , ik kan geen werk vinden de mensen zijn zo gesloten hiero, dus echt contact maken doe ik niet:jammer: . Ik maak alleen maar schoon, nou als mijn hele leven zo zou moeten zijn word ik echt gek. Mijn man is de hele dag aan het werk behalve zondag niet. Ik ga weer scholing volgen denk ik in september want dat thuis zitten gaat echt vervelen!!! Zijn er nog meer vrouwen die hetzelfde hebben, die het misschien leuk vinden om contact te maken met andere vrouwen!!:goedzo: veel liefs Chahida:p nou ik leef met je meee ,ik woon in amsterdam en verveel me al dood :jammer: ik wil weer gaan werken maar pas als de kleine geboren is na een paar maanden :goedzo: hou het niet vol zoooooo :nijn:

Safia21
Waar in Almere woon je?

chahidaatje
Heb je geen kids? Dan kom je je dag wel door hoor :hihi: was dat maar zo dat ik kids had, maar nee wello kids!!!:p

nissaa
03-03-2006, 15:01

Schrijf je in op een sportschool, een cursus of iets dergelijks, alleen zijn is inderdaad niet leuk! Ik ben heel leuk gezelschap woon niet in Almere maar ben wel heeeeeeel leuk:D

Pagina's : [1] 2 3 4