Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spijt Of Trots..........

BentFes
09-05-2003, 22:45

Hallo allemaal!! Ik heb een vraagje aan jullie. Wat zou je doen, als je wist dat degene met wie je nu ruzie hebt of die je gekwetst of beledigd hebt, morgen zou sterven?? Wat zou jij dan doen? Alsjeblieft serieus antwoorden of reageer dan gewoon niet. Liefs BentFes

Dreamlover
09-05-2003, 22:50
Ik zou het ook goedmaken.. :)

mimia
09-05-2003, 22:59
dan zou ik allah ie rahmoe zeggen! ga maar alvast vrede sluiten met die gene meid...want dat zou ik ook doen..

salina83
09-05-2003, 23:00
ik zou het goed maken en vergiffenis vragen voor mijn daden en zijn/haar daden vergeven!

C_warrior
09-05-2003, 23:00

Goedmaken

fezzia
09-05-2003, 23:07
Origineel gepost door BentFes Hallo allemaal!! Ik heb een vraagje aan jullie. Wat zou je doen, als je wist dat degene met wie je nu ruzie hebt of die je gekwetst of beledigd hebt, morgen zou sterven?? Wat zou jij dan doen? Alsjeblieft serieus antwoorden of reageer dan gewoon niet. Liefs BentFes ik leef bij de volgende regel... Ik ga nooit naar bed voordat ik eventuele ruzie hebt bijgepraat .. knowing or not knowing when life is going to end....

SaMiax
09-05-2003, 23:09
goed maken :bril:

slimiatje
09-05-2003, 23:10
Origineel gepost door BentFes Hallo allemaal!! Ik heb een vraagje aan jullie. Wat zou je doen, als je wist dat degene met wie je nu ruzie hebt of die je gekwetst of beledigd hebt, morgen zou sterven?? Wat zou jij dan doen? Alsjeblieft serieus antwoorden of reageer dan gewoon niet. Liefs BentFes exuses aanbieden tot ik erbij neerval

BentFes
09-05-2003, 23:31
Origineel gepost door fezzia ik leef bij de volgende regel... Ik ga nooit naar bed voordat ik eventuele ruzie hebt bijgepraat .. knowing or not knowing when life is going to end.... :goedzo: Ik zat me dit af te vragen omdat er de laatste tijd veel mensen in mijn omgeving zijn overleden. Je gaat dan echt nadenken. Heel vaak heb ik ruzie met iemand en dan denk ik dat praat ik nog wel een keer uit, soms denk ik zelfs van laat maar zitten hoeft van mij niet meer goed te komen. Maar als je je dan bedenkt dat diegene er plotseling er niet meer is dan zul je denk ik toch wel erg veel spijt hebben dat het niet meer goed is gekomen. Ik ben het daarom ook volkomen met fezzia eens en ik ga ook proberen volgens die regel te leven. :) :zwaai: