Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Levenslang geëist tegen Richard H.

Pagina's : [1] 2

Islamovic
03-03-2006, 12:23

DEN HAAG - Zoetermeerder Richard H. moet de rest van zijn leven in de gevangenis doorbrengen. Dat eiste de officier van justitie vrijdag voor de rechtbank in Den Haag. Volgens hem is bewezen dat H. zijn vrouw Claudia en zijn dochtertjes Marieke en Charlotte heeft vermoord en hun lijken heeft verborgen. De zaak tart volgens de aanklager elke beschrijving. In de nacht van 6 op 7 april 2005 sloeg H. zijn 31-jarige vrouw Claudia met een honkbalknuppel hard op het hoofd. Toen zij daarna nog bleek te leven, wurgde hij haar. Vervolgens liep hij naar de slaapkamers van zijn dochters van drie en vijf jaar oud, die hij ook wurgde. De officier van justitie is van mening dat Richard H. de moorden met voorbedachten rade en op zeer koelbloedige wijze heeft gepleegd. Vrijdagmiddag houden de advocaten van H. hun pleidooi. De rechtbank sluit het onderzoek 17 maart en doet op 31 maart uitspraak. http://www.nu.nl/news/686809/15/Levenslang_ge%EBist_tegen_Richard_H..html Meestal plegen de mannen ook zelfmoord nadat ze hun gezin hebben uitgemoord. Levenslang is niet genoeg voor dit soort criminelen. Misschien was dit zijn doel zodat ie op de kosten van de staat de rest van zijn leven kan doorbrengen in een knusse warme cel. :jammer:

MaRouaN
03-03-2006, 12:34
Ik vind het helemaal onterecht de doodsstraf zou voor dit soort zaken ingevoerd moeten worden.

Malikah82
03-03-2006, 12:35
levenslang is een mooie straf . de doodstraf is te genadig voor hem .

Lorenna
03-03-2006, 12:35
van mij mogen ze de sleutel weggooien :kwaad:

sjanghai
03-03-2006, 12:36

Ik vind het helemaal onterecht de doodsstraf zou voor dit soort zaken ingevoerd moeten worden. Ik vind doodstraf minder zwaar dan levenslang. Ik ben überhaupt tegen de doodstraf, omdat deze onomkeerbaar is. Wat als nu later bewijzen gevonden worden dat deze man het toch niet gedaan heeft? Er zijn eerder mensen vrijgelaten omdat ze onschuldig veroordeeld bleken te zijn.

Islamovic
03-03-2006, 12:38
levenslang is een mooie straf . de doodstraf is te genadig voor hem . Misschien moeten ze hetzelfde doen als bij "Stan Tookie Williams" in de V.S, eerst 20 jaar cel en daarna doodstraf. En nog iets, de rechter moet nog beslissen dus het kan best zijn dat ie maar 10 jaar cel krijgt..

MaRouaN
03-03-2006, 12:40
Ik vind doodstraf minder zwaar dan levenslang. Ik ben überhaupt tegen de doodstraf, omdat deze onomkeerbaar is. Wat als nu later bewijzen gevonden worden dat deze man het toch niet gedaan heeft? Er zijn eerder mensen vrijgelaten omdat ze onschuldig veroordeeld bleken te zijn. Ja op een kamer met Canal + en sportfaciliteiten, er is ook werk. Kortom je verveelt je er niet. Hebben we het over een gevangenis of over een hotel in NL?

Islamovic
03-03-2006, 12:42
Ja op een kamer met Canal + en sportfaciliteiten, er is ook werk. Kortom je verveelt je er niet. Hebben we het over een gevangenis of over een hotel in NL? :D het lijk idd op een hotel P.S Canal+ is sinds februari overgenomen door chellomedia, het heet nu film1 en sport1.

Sara7a
03-03-2006, 12:44
De doodstraf is te simpel en hij komt daar makkelijk vanaf. Nee, in dit soort gevallen is het wel goed om levenslang te krijgen....kan ie blijven lijden....:D Helaas wel met onze belastingcenten.....:maf:

MaRouaN
03-03-2006, 12:45
:D het lijk idd op een hotel P.S Canal+ is sinds februari overgenomen door chellomedia, het heet nu film1 en sport1. thnx voor de info Trouwens voor cellentekort in NL wil Marokko misschien wel een handje helpen. Cellen in overvloed :hihi:

Lorenna
huh hebben ze in de nederlandse gevangenissen canel+ :confused: vind je het gek dat mn het niet erg vind om achter slot en grendel te zitten :jammer: ze zouden een keer de mocro way moeten hanteren kijken of men nog in herhaling valt

Malikah82
De doodstraf is te simpel en hij komt daar makkelijk vanaf. Nee, in dit soort gevallen is het wel goed om levenslang te krijgen....kan ie blijven lijden....:D Helaas wel met onze belastingcenten.....:maf:Dat is wat ik ook al zei :goedzo:

Malikah82
03-03-2006, 12:47
ze zouden een keer de mocro way moeten hanteren kijken of men nog in herhaling valtTegenwoordig zijn er veel die hun hele gezin uitroeien . Kunnen ze elkaar gezelschap houden :maf:

Sara7a
03-03-2006, 12:48
Tegenwoordig zijn er veel die hun hele gezin uitroeien . Kunnen ze elkaar gezelschap houden :maf: Freaky world....:maf:

Islamovic
03-03-2006, 12:48

Trouwens voor cellentekort in NL wil Marokko misschien wel een handje helpen. Cellen in overvloed :hihi: wel tegen een fikse vergoeding natuurlijk he :hihi:

Pagina's : [1] 2