Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom is Topic 'eigen auto' verwijderd?????????

Bent_Fes
09-05-2003, 22:19

onderwerp spreekt voor zich.........waar is dat topic gebleven????????? :kwaad:

praatjes
09-05-2003, 22:26
Origineel gepost door Bent_Fes onderwerp spreekt voor zich.........waar is dat topic gebleven????????? :kwaad: Ja waar is mijn topic, wat gaan we nou hier krijgen :confused:

Bent_Fes
09-05-2003, 22:27
Echt weird...........zo maar

Bent_Fes
09-05-2003, 22:28
Origineel gepost door mokaltum kijk eens bij kletshoekje... Nope ik heb er op gereageerd, maar als ik er op klik dan krijg ik dat het is verwijderd? :confused:

Bent_Fes
09-05-2003, 22:30

Origineel gepost door praatjes Ja waar is mijn topic, wat gaan we nou hier krijgen :confused: Moet je ff aan de moderator door geven! Ik ga nu er vandoor..........

praatjes
09-05-2003, 22:31
Ik snap het niet wie nou zo iets uithaalt, diegene denkt nu stoer te zijn. Hij is ook overgens heel erg belangrijk.

praatjes
09-05-2003, 22:33
Origineel gepost door Bent_Fes Moet je ff aan de moderator door geven! Ik ga nu er vandoor.......... Goed oke :zwaai:

Bent_Fes
09-05-2003, 22:35
Origineel gepost door praatjes Ik snap het niet wie nou zo iets uithaalt, diegene denkt nu stoer te zijn. Hij is ook overgens heel erg belangrijk. Ik had wel aan de moderator gevraagd om berichten van een zieke geest, die op jouw topic heeft gereageerd te verwijderen...omdat hij onzedelijke taal gebruikt.....hebben ze het misschien verkeerd begrepen?? In dat geval sorry Praatjes.......

praatjes
09-05-2003, 22:38
Origineel gepost door Bent_Fes Ik had wel aan de moderator gevraagd om berichten van een zieke geest, die op jouw topic heeft gereageerd te verwijderen...omdat hij onzedelijke taal gebruikt.....hebben ze het misschien verkeerd begrepen?? In dat geval sorry Praatjes....... O is dat het :) dan is het niet erg, wat maakt het uit, ik begin een nieuwe topic :) het maakt niet uit joh.

Bent_Fes
09-05-2003, 22:43
Origineel gepost door praatjes O is dat het :) dan is het niet erg, wat maakt het uit, ik begin een nieuwe topic :) het maakt niet uit joh. Isch goeddddd..........ik zie het tegemoed........... ;) Ma3a salamaaaa