Bekijk originele versie : Kosten voor de bruiloft...
Dag dames,
Ik weet niet of er eerder een topic hierover is geopent..
maar ik zou graag willen weten wat de kosten kunnen zijn voor een bruiloft...
Want dan weet ik ongeveer wat ik moet sparen:rolleyes:
Alvast bedenkt:D
Ahlam_Oujda
02-03-2006, 23:25
Wuahahah ghoia dat is bij elke bruid anders he.....
Mijn ouders zeggen altijd we kijken Wat de jongen aan kan niet een overdreven groot bedrag....
Snapje
Miranda_yasmine
05-03-2006, 20:52
Je kan hem natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt....maar zo rond de 10.000 euro heb je al een prachtfeest hoor met alles erop en eraan.
Liefs van een ned moslima,
Beslama.
mevrouwzakelijk
05-03-2006, 22:00
de man betaalt t grote deel maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat de bruid ook wat heeft gespaard... 10 tot 15.000 euro
een bruiloft hoeft niet duurt te zijn hoor als jij de helft doet en de man de helft dan valt het rueze mee jekunt een mooie bruiloft geven al voor 6.000 euro maar het ligt echt aan je zelf je kunt ook voor 25.000euro een bruiloft geven.
Ik zou ook wel eens willen weten wat dat tegenwoordig kost.
tienduizend is nog haalbaar vind ik.
de man betaalt t grote deel maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat de bruid ook wat heeft gespaard... 10 tot 15.000 euro
:schrik2: zo veeeel!! wayoo
Begin maar al te sparen :hihi:
ikvindt een bruiloft moet mooi zijn maar ook weer niet te duur tot 10.00 gaat nog maar daarboven verspiling van het geld. Voor een dag zoveel geld isniet meer normaal meer.
Ik ben ook getrouwd heb een heeeeeeeeeeeeeele mooie bruiloft gehad en viel reuze mee wat betreft de kosten
marocloubna
06-03-2006, 14:34
ikvindt een bruiloft moet mooi zijn maar ook weer niet te duur tot 10.00 gaat nog maar daarboven verspiling van het geld. Voor een dag zoveel geld isniet meer normaal meer.
Ik ben ook getrouwd heb een heeeeeeeeeeeeeele mooie bruiloft gehad en viel reuze mee wat betreft de kosten
Ja, vertel, wat was je kwijt?????
tetouania89
06-03-2006, 14:44
Nou hangt er van af,,, mijnj neef heeft voor 12000 bruiloft gehouden en was ook een toppiee
Wat maakt een bruiloft mooi?
Het koppel?
Muziek?
Eten?
Ziana?
Gastvrijheid?
Gasten zelf?
Mix van alles?
Ja, vertel, wat was je kwijt?????
Nou het bruiloft was 7.000 euro + hennafeest was 3.000 + bruidsjurk was 3.500 euro daarnaar zijn wij op huwelijks reis gegaan (wij hebben gecampeerd in hutten in bungalows en hotels.) NOu en alles was kei mooi maar wij konden ook de meeste mensen daarom hebben wij veel dingen goedkoop gekregen:hihi: HIj is enigste jongen dus ik had alles gekregen:hihi:
En zijn vader is een bekende kolonel inmarokko :hihi:
En toch heeft het níet zo duur gekost
ps de bruidsjurk had ik al 2 jaar ervoor gekocht ommet iemandanders te trouwen maar ging helaas niet door dus heb ik het bewaard voor de volgende, dus nu mij man:D
wat een verspilling, waarom zoveel duizenden euro's, komaan wat is er mis met een simpele islamitische bruiloft????ik wil niet zagen maar er zijn mensen die zelfs niet kunnen eten, het is gewoon verspilling en zonde!
ik wil mijn leven zeker niet met zonde beginnen, besteed het geld beter aan iets goed of aan je toekomst
sorry voor enige belediging
wat een verspilling, waarom zoveel duizenden euro's, komaan wat is er mis met een simpele islamitische bruiloft????ik wil niet zagen maar er zijn mensen die zelfs niet kunnen eten, het is gewoon verspilling en zonde!
ik wil mijn leven zeker niet met zonde beginnen, besteed het geld beter aan iets goed of aan je toekomst
sorry voor enige belediging
nee hoor groot gelijk heb je vind ikook hoor.
En de meeste kunnen het niet veroorloven
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.