Bekijk originele versie : mijn vriend valt volgens mij op jongens....?!!!
antiflirt
09-05-2003, 20:46
Wat moet ik doen..?? ik weet het echt niet hoor..hij gedraagt zich zo raar de laatste tijd je moet eens horen hoe die praat over jongens en hij loopt een beetje raar...wat moet ik doen ik kan me het niet voorstellen..en het lijkt me niet verstandig hem te vragen of hij op jongens valt...?? HELP ME..!!
MocroPrinsesje
09-05-2003, 20:47
VeRvElEnD.................:rolleyes:
DonnaBella
09-05-2003, 20:49
FAYA....
Lady_moi
09-05-2003, 20:50
iwa rechtstreeks live tegen zn gezicht vragen of die homo is :D
DonnaBella
09-05-2003, 20:58
WAAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAA OUIAM
TJAH IS TE PROBEREN
BentDagilia
09-05-2003, 20:59
Gewoon vragen... Misschien is hij wel Biseksueel...:rolleyes:
RealCasawia
09-05-2003, 21:00
Meid wat jammer voor je :(
Ik denk dat je toch met hem moet gaan praten, want anders kom je misschien niet verder....
Misschien is het zo dat ie shie crisis heeft dat hij niet weet of hij nou hetero of homo is en dat hij dan expres een meisje neemt om van die gevoelens weg te rennen. Je weet maar nooit !!
Ik geef je een advies en dat is gewoon met hem te gaan praten, want je moet toch wat duidelijkheid hebben probeer gewoon rustig aan op het onderwerp te komen beetje bij beetje....
Ik wens je veel suc6 meid !!
xxxprinsesxxx
09-05-2003, 21:00
wuahahahahahahahahahahhaha..... ouiam, wallah die tip is goed!!! moet ze echt doen!!! :hihi:
SaraZena
09-05-2003, 23:04
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
ewa dan is hij homo .. zonder verder onderzoek!
:giechel: :giechel:
AAP!!
slimiatje
09-05-2003, 23:06
Origineel gepost door antiflirt
Wat moet ik doen..?? ik weet het echt niet hoor..hij gedraagt zich zo raar de laatste tijd je moet eens horen hoe die praat over jongens en hij loopt een beetje raar...wat moet ik doen ik kan me het niet voorstellen..en het lijkt me niet verstandig hem te vragen of hij op jongens valt...?? HELP ME..!!
hoe loopt hij dan :hihi:
hee vraag je hoe heet hij
C_warrior
10-05-2003, 01:36
Loop met hem opstraat
een echte man kan de verleiding van een meid met een strake spijkerbroek en een topje of een strak t-shirt echt niet weerstaan zelfs de liefste jongens kijken voor 2 sec en als je hem ziet kijken ook al is het half sec dan heb je je antwoord :d
GangstaLovin
10-05-2003, 01:38
Hij kan ook bisexueel zijn ....
:lol:3la topic!!!:lol:
zitten marokanen tegenwoordig ook in een identiteitscrisses oulla kifesh????????????
:giechel: wat erg :eek: :eek: :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.