Bekijk originele versie : Ooglaserbehandeling..!!
CB_Casaouia
02-03-2006, 22:19
Salaam alaikoum allemaal..:)
Ik zat al een tijdje met een vraag in me hoofd, namelijk over de ooglaserbehandeling..
Is er iemand hier die hier ervaring mee heeft gehad want ik wil graag zo'n behandeling ondergaan maar ik zo er eerst wat meer over willen weten omdat het toch m'n ogen zijn en jah heb er maar 2 en daar moet je zuinig op zijn hea.. Hahaha..:D
Ik heb zelf bijna -5 en draag harde contactlenzen maar toch is het niet fijn..
Het liefst zou ik gewoon s'ochtends wakker willen worden en gewoon helder kunnen zien..
K heb trouwens ook gehoord dat je in Turkije heel goedkoop uit bent voor zo'n behandeling..
Najah, in ieder geval kan iemand hier zijn ervaring over delen..?? Dat zou erg prettig zijn en misschien zijn er wel meerdere mensen die zo'n behandling willen ondergaan..!!
Alvast bedankt
xxxxxxxxxxxxx
CB_Casaouia
03-03-2006, 00:13
Ja maar niemand reageert..??
Is er dan niemand die zo'n behandeling heeft gedaan..??
ik heb het ook al vaker gehoord ik zouw het ook willen zeten
metalsia_18
03-03-2006, 01:07
HAalo allemaal, ik heb het zelf niet gedaan maar mijn vriendin heeft het een jaar terug in turkije ( ze is zelf turks ) laten doen en ze ziet nou echt goed. Ik zou haar wel meer informatie kunnen vragen hierover, laat me maar weten of jullie geinteresseerd zijn nog.....
the_bomb
03-03-2006, 02:05
Aselamoe Alaikoem wrwb,
Ik ben zelf Turks en heb in de maand november mijn ogen laten laseren. Mijn zus, vader, neven, nichten en ooms hebben het ook laten doen. Echt iedereen in de familie is er positief over, inclusief ik. Elhamdulillah hoef ik geen lenzen of bril meer te dragen. Voor meerdere info kun je me gerust pmen.
Trouwens ooglaseren zit per 1 januari 2006 in Agispakket, mits je het in Turkije laat doen. Ik hoor het nog wel........
Wa Alaikoem Selam.
Hoi meid,
Hier heb je een link waarbij je ook verhalen kan lezen van mensen die al eerder een ooglaserbehandeling hebben ondergaan.
Maar het is gewoon geluk hebben of het wel goed gaat aan die verhalen te lezen.
Veel succes!
Liefs, Atlasia
http://www.ooglasertrefpunt.nl/
Salaam alaikoum allemaal..:)
Ik zat al een tijdje met een vraag in me hoofd, namelijk over de ooglaserbehandeling..
Is er iemand hier die hier ervaring mee heeft gehad want ik wil graag zo'n behandeling ondergaan maar ik zo er eerst wat meer over willen weten omdat het toch m'n ogen zijn en jah heb er maar 2 en daar moet je zuinig op zijn hea.. Hahaha..:D
Ik heb zelf bijna -5 en draag harde contactlenzen maar toch is het niet fijn..
Het liefst zou ik gewoon s'ochtends wakker willen worden en gewoon helder kunnen zien..
K heb trouwens ook gehoord dat je in Turkije heel goedkoop uit bent voor zo'n behandeling..
Najah, in ieder geval kan iemand hier zijn ervaring over delen..?? Dat zou erg prettig zijn en misschien zijn er wel meerdere mensen die zo'n behandling willen ondergaan..!!
Alvast bedankt
xxxxxxxxxxxxx
mijn zusje heeft er ervaring mee, ze draagt dagelijks lenzen maar vond dit erg irritant en vermoeiend ze heeft toen met mijn ouders en haar oogarts overlegt. deze had haar het adres gegeven van een kliniek, ze heeft op haar beurt een afspraak met deze mensen gemaakt. Om te kijken of je in aanmerking komt gaan ze eerst allerlei test bij je doen waaronder een soort spul dat je in je ogen krijgt om diverse dingen te onderzoeken zoals de cilinder van je ogen e.d. (het waren veel test zou het anders eens aan haar moeten vragen) daarna moet je een aantal dagen wachten op de uitslag na het afnemen van de testen. laas kreeg mijn zusje te horen dat zi jdaar niet voor in aanmerking kwam omdat haar cilinders niet optimaal waren om ze te laseren (dit komt omdat zij vroeger een ongelukje had gehad met d'r oog daardoor is die cilinder beschadigt geraakt)
kortom de prijs was 1800 euro (ongeveer) ze had alles klaar zelfs het geld maar helaas kon dit niet doorgaan... de operatie zelf aka het laseren zou niet veel in beslag nemen het genezen daarna zou ook niet lang duren dus eigenlijk valt het allemaal wel mee je moet alleen het eld ervoor hebben en het geluk om te kijken of je ogen wel in aanmerking komen (dit heeft natuurlijk ook te maken met je sterkte)
klopt in turkije schijnt het goedkoper te zijn dan in nederland maar toen mijn zusje het wilde doen was het een speciale actie vandaar dat het best goedkoop overkomt voor een land als nederland :hihi:
Don_Zakaria
03-03-2006, 13:44
ogen laseren in het agispakket? nassira als je dit kan lezen boek's 2 tickets dan gaan we saampjes ogen laseren :haha:
Don_Zakaria
03-03-2006, 14:06
aaaaaaaaaaaaahahahahaahahahah nou met vergrootglas heb ik het kunnen ontcijferen!
maar serieus, als ik goedkoper uitkom, vind het ik het geen vervelende zaak om daarvoor naar turkijke te reizen en een aantal dagen eraan vast te plakken ghehe
That i like...avonturen :stout: :hihi: ga je ogen laseren kom je terug met vogelgriep :haha:
Don_Zakaria
03-03-2006, 14:09
By the way! voor de topicstartster...ik zie dat je uit casa komt en ik weet van betrouwbare bronnen dat het je daar 7000 Dh per oog kost en je gaat er toch heen op vakantie dus....
7000 dirham plus ticket en verblijf dan ben je zelfs in nederland goedkoper uit (zeker als het 7000 dirham per oog is) alleen je vliegticket is al een paar honderd euri
Don_Zakaria
03-03-2006, 16:56
7000 dirham plus ticket en verblijf dan ben je zelfs in nederland goedkoper uit (zeker als het 7000 dirham per oog is) alleen je vliegticket is al een paar honderd euri
Als ze er toch heen gaat...
jaa oke kan natuurlijk altijd :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.