Bekijk originele versie : VS in oorlog met de natuur
In de VS zijn afgelopen week maarliefst 42 doden gevallen door tornado's.
Hopelijk zullen er meer 'schuldige' doden vallen zodat het aantal doden net zo groot wordt als al die onschuldige mensen in Irak.
italiaanse
09-05-2003, 20:25
Oog om oog, tand om tand.......WAAR GAAT DIT HEEN....
Origineel gepost door italiaanse
Oog om oog, tand om tand.......WAAR GAAT DIT HEEN....
Waar gaat wat heen?
ooit gehoord dat er ook moslims worden getroffen.;)
Origineel gepost door misantazaghin
ooit gehoord dat er ook moslims worden getroffen.;)
Heb je wel goed gelezen dame?
Origineel gepost door House
Heb je wel goed gelezen dame?
heb je wel goed gelezen heer, ik ben een man.
ja ik heb het goed gelezen er staat schuldige, schuldig aan wat.
Als moslim mag je niemand de dood wensen.
heb je wel goed gelezen heer, ik ben een man.
ja ik heb het goed gelezen er staat schuldige, schuldig aan wat.
Als moslim mag je niemand de dood wensen.
Ben blij dat je het goed hebt gelezen, ik wens bush en al zijn aanhangers de dood in. Ik als moslim heb toch het recht om voor mijn moslim broeders op te komen of niet?
Ben blij dat je het goed hebt gelezen, ik wens bush en al zijn aanhangers de dood in. Ik als moslim heb toch het recht om voor mijn moslim broeders op te komen of niet?
:(
je mag niemand de dood wensen. Iedereen gaat dood, en Allah swt zal met hen afrekenen. Dus laat de dood maar aan iemand anders over.;)
:(
je mag niemand de dood wensen. Iedereen gaat dood, en Allah swt zal met hen afrekenen. Dus laat de dood maar aan iemand anders over.;)
Als ik het zo lees dan wil jij zeggen wat de rest hier zegt; dat ik niet zo moet oordelen, als dat zo is dan moet ik je helaas teleurstellen ik oordeel niet.
Het is inderdaad zo dat ik het afrekenen aan Allah (swt) moet overlaten, maar dat laat niet weg dat ik m'n mening over bush en al zijn aanghangers mag uiten.
Als ik het zo lees dan wil jij zeggen wat de rest hier zegt; dat ik niet zo moet oordelen, als dat zo is dan moet ik je helaas teleurstellen ik oordeel niet.
Het is inderdaad zo dat ik het afrekenen aan Allah (swt) moet overlaten, maar dat laat niet weg dat ik m'n mening over bush en al zijn aanghangers mag uiten.
geef je mening schreeuw het uit, maar wens niemand de dood. Ik heb ook niet gezegd dat je oordeelt. DAt maak jij er van. Helaas teleurstellend van jou...
geef je mening schreeuw het uit, maar wens niemand de dood. Ik heb ook niet gezegd dat je oordeelt. DAt maak jij er van. Helaas teleurstellend van jou...
Ik heb ook niet gezegd dat je zei dat ik oordeelde, maar stel dat je dat wel bedoelde... ;)
Enne ik geef inderdaad mijn mening over bush en al zijn aanhangers.
Origineel gepost door Neb
Jij bent nou echt een goed mens. Ik weet niet of je moslim bent maar stel dat je dat wel bent MIJN COMPLIMENTEN man. Dat je zomaar iemand doodwenst. Echt goed bezig jij serieus.!!!
beN de sarcast heeft gesproken :)
Nogmaals ik wens SCHULDIGE mensen zoals bush en zijn maten de dood. Zulke mensen mogen domweg gewoon niet bestaan.
Enne ik geef inderdaad mijn mening over bush en al zijn aanhangers.
hou het daar dan ook bij.....
hou het daar dan ook bij.....
Ik doe niets anders dan dat :)
Origineel gepost door Corrie
Hoe weet je of die mensen die zijn overleden door die tornado's ook bush aanhangers waren????
Misschien stonden juist die mensen wel vooran om te protesteren tegen bush en wat hij aangericht heeft, misschien waren het wel zijn grootste tegenstanders....
Niet elke amerikaan is ook een bush aanhanger namelijk....
Daarom zeg ik ook elke keer SCHULDIGE MENSEN!!!
En hopelijk zijn dat allemaal bush aanhangers en hoop ik dat de ONSCHULDIGEN niks overkomt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.