Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aan jou de keus

bint_duh_bledie
09-05-2003, 19:42

zou jij met iemand trouwen die niet meer maagd is??? hey mensen ik weet dat de woord maagd niet zo een prettige woord is hioerzo maar begin niet zo heftig te reageren ok want heel veel mannen/ jongens trouwen met een ontmaagde vrouw ze vinden het wel erg maar ze kunnen er wel mee leven ze heeft ooit in haar leven een fout gemaakt waar ze spijt van heeft zou jij als een verliefde man haar laten gaan of vergeef je het haar en trouwt met haar ik bedoel iedereen maakt wel een fout wat zou jij doen als man??? en meiden ik weet dat jullie het accepteren want wij hebben geen keus wij kunnen dat namelijk niet zien bij een man

Lady_moi
09-05-2003, 19:44
de dames hebben altijd pech he op zulke vlakken

mimia
09-05-2003, 19:46
zij kunnen het ook niet ZIEN bij ons.....(ik weet wat je bedoelt ;) maar weet je...ik denk gewoon dat we het van beide kanten moeten (kunnen) accepteren en allah moeten laten afrekenen....... als je de fout in bent gegaan....dan kom je je zelf wel tegen, of niet...

C_warrior
09-05-2003, 19:46
Origineel gepost door WaarheidIsHard oud nieuws ..ik heb die al geopend ..verzin maar iets nieuws ze zei net dat ze je titel zou gebruiken en jij zei ja en die jouwe was alleen om te laten zien dat je terug was nerrdo hahaha een beetje meer opletten en beetje minder plaatsen zou fijn zijn :D

bint_duh_bledie
09-05-2003, 19:47

Origineel gepost door lady_moi de dames hebben altijd pech he op zulke vlakken ewa iedereen weet dat het leven zwaar is en niet altijd gelijk is maarja daar zijn we mee geboren en mee opgegroeid en uit eindelijk hebben we het geaccepteerd hey lady_moi wanneer ga jij trouwen als ik het vragen mag

bint_duh_bledie
09-05-2003, 19:48
Origineel gepost door chabab ze zei net dat ze je titel zou gebruiken en jij zei ja en die jouwe was alleen om te laten zien dat je terug was nerrdo hahaha een beetje meer opletten en beetje minder plaatsen zou fijn zijn :D shoef en leer er bestaan toch mensen die een beetje hersens hebben en een beetje opletten

C_warrior
09-05-2003, 19:50
Origineel gepost door bint_duh_bledie shoef en leer er bestaan toch mensen die een beetje hersens hebben en een beetje opletten AHhahahhahah Een beetje yek a gemeenerd :D

bint_duh_bledie
09-05-2003, 19:51
nogmaals de vraag zou jij het accepteren als jou aanstaande vrouw jou eerlijk verteld dat ze ooit in haar leven een fout heeft gemaakt en daar dus zwaar mee zit en ze wil met je trouwen wat doe jij a: vergeeft het haar en trouwd alsnog met haar b: je bent blij dat ze zo eerlijk is en nog steeds zoveel van je houd maar aan die liefde wil je een einde aan maken c: laat haar niet uit praten en slaat haar in elkaar

C_warrior
09-05-2003, 20:12
Ik denk dat ik haar niet zou vergeven en dat ik haar zou verlaten vanwege mijn eigen Trots, want ik zelf als jongen heb al die jaren moeite moeten doen om het zelf te blijven en dan komt zij opeens met die informatie. Ik zal het wel normaal doen omdat ze zo eerlijk was geweest dat ze me het had verteld als ik er achter moest komen na huwelijks nacht dan was ik zeker boos geworden en Ik weet niet wat ik doe als het zo erg is

Teaser
09-05-2003, 20:23
Alles is goed als ze maar geen Weegschaal is, ik kan totaal niet opschieten met weegschalen, Zij twijvelen te veel

C_warrior
09-05-2003, 21:00
haahahha Weegschaal of zeekoe wat maakt het uit Zolang ze maar een goed hart heeft

Lady_moi
09-05-2003, 21:03
Origineel gepost door bint_duh_bledie ewa iedereen weet dat het leven zwaar is en niet altijd gelijk is maarja daar zijn we mee geboren en mee opgegroeid en uit eindelijk hebben we het geaccepteerd hey lady_moi wanneer ga jij trouwen als ik het vragen mag zodra ik de ware heb gevonden waar hangt die toch uit :boos: ik ben zo zielig :huil: ok da geef nie ik vind em nog wel :D

chicamaroquia
09-05-2003, 21:10
Origineel gepost door bint_duh_bledie zou jij met iemand trouwen die niet meer maagd is??? hey mensen ik weet dat de woord maagd niet zo een prettige woord is hioerzo maar begin niet zo heftig te reageren ok want heel veel mannen/ jongens trouwen met een ontmaagde vrouw ze vinden het wel erg maar ze kunnen er wel mee leven ze heeft ooit in haar leven een fout gemaakt waar ze spijt van heeft zou jij als een verliefde man haar laten gaan of vergeef je het haar en trouwt met haar ik bedoel iedereen maakt wel een fout wat zou jij doen als man??? en meiden ik weet dat jullie het accepteren want wij hebben geen keus wij kunnen dat namelijk niet zien bij een man Ik zou het wel kunnen, als hij berouw heeft getoond en vergiffenis aan Hem heeft gevraagd, wie ben ik om hem die misstap niet te vergeven?! Dus ja, ik zou het wel kunnen... :)

Lady_moi
09-05-2003, 21:14
van fouten leer je

Miss_Banana
09-05-2003, 21:19

Origineel gepost door bint_duh_bledie zou jij met iemand trouwen die niet meer maagd is??? hey mensen ik weet dat de woord maagd niet zo een prettige woord is hioerzo maar begin niet zo heftig te reageren ok want heel veel mannen/ jongens trouwen met een ontmaagde vrouw ze vinden het wel erg maar ze kunnen er wel mee leven ze heeft ooit in haar leven een fout gemaakt waar ze spijt van heeft zou jij als een verliefde man haar laten gaan of vergeef je het haar en trouwt met haar ik bedoel iedereen maakt wel een fout wat zou jij doen als man??? en meiden ik weet dat jullie het accepteren want wij hebben geen keus wij kunnen dat namelijk niet zien bij een man zou jij met iemand trouwen die niet meer maagd is??? hey mensen ik weet dat de woord maagd niet zo een prettige woord is hioerzo maar begin niet zo heftig te reageren ok want heel veel VROUWEN/MEIDEN trouwen met een ontmaagde MAN ze vinden het wel erg maar ze kunnen er wel mee leven HIJ heeft ooit in ZIJN leven een fout gemaakt waar HIJ spijt van heeft zou jij als een verliefde VROUW HEM laten gaan of vergeef je het HEM en trouwt met HEM ik bedoel iedereen maakt wel een fout wat zou jij doen als VROUW??? en MANNEN ik weet dat jullie het accepteren want JULLIE hebben geen keus wij kunnen dat namelijk niet zien bij een VROUW, AANGEZIEN ELKE NIET-BARBAAR WEET DAT NIET ALLE VROUWEN ZIJN GEBOREN MET HET MAROKVLIESJE!