Bekijk originele versie : Een dag uit het leven ..
Ik ben vandaag zo boos joh dat hou je niet voor mogelijk?
In Nederland mijn mede Mokro's zijn er twee keuzes die je kunt maken. Of je gaat werken, of je kunt er 1 x per jaar over praten.
Maar goed belt die CWI griet mij vandaag midden in de nacht wakker. Volgens haar scheen ik mijn jaarlijkse gesprek te hebben. Goed ik met tegenzin opgestaan en op mijn mooie fiets er naar toe. Staat er zo een dakloze voor de deur. "Wil je een Straat kopen", vroeg die aan mij. "Nee", zij ik "ik heb een abbonement". "Maar dat kan helemaal niet, zegt die zo". "Ja jij niet, omdat je geen vaste huisadres hebt", antwoord ik.
Elmouhim ik liep naar binnen en begint die griet mij te ondervragen. Heb je al een baan? "Nee", antwoord ik. Wat zou je willen worden? "Nou Minister President lijkt me wel wat". "Maar dat kan helemaal niet, daar heb je de papieren niet voor". "Nou dan zijn we er toch".
arme jongen...wat zwaar allemaal..
Ik heb een aanrader voor je....GA EENS LANGS DE MENTRUM!!
Origineel gepost door mimia
arme jongen...wat zwaar allemaal..
Ik heb een aanrader voor je....GA EENS LANGS DE MENTRUM!!
Mentrum ... wat is dat eigenlijk?
Toch niet iets om aan je Mentra te werken?
mentrum is de nieuwe naam van RIAGG....
(als grap hoor)
gaat nu alles oke?
mentrum is de nieuwe naam van RIAGG....
(als grap hoor)
gaat nu alles oke?
RIAGG = MENTRUM
:giechel:
Ik ben daar weleens geweest en heb daar een psychologische test gemaakt.
Meryam20
09-05-2003, 20:07
Origineel gepost door Da_flow
Ik ben vandaag zo boos joh dat hou je niet voor mogelijk?
In Nederland mijn mede Mokro's zijn er twee keuzes die je kunt maken. Of je gaat werken, of je kunt er 1 x per jaar over praten.
Maar goed belt die CWI griet mij vandaag midden in de nacht wakker. Volgens haar scheen ik mijn jaarlijkse gesprek te hebben. Goed ik met tegenzin opgestaan en op mijn mooie fiets er naar toe. Staat er zo een dakloze voor de deur. "Wil je een Straat kopen", vroeg die aan mij. "Nee", zij ik "ik heb een abbonement". "Maar dat kan helemaal niet, zegt die zo". "Ja jij niet, omdat je geen vaste huisadres hebt", antwoord ik.
Elmouhim ik liep naar binnen en begint die griet mij te ondervragen. Heb je al een baan? "Nee", antwoord ik. Wat zou je willen worden? "Nou Minister President lijkt me wel wat". "Maar dat kan helemaal niet, daar heb je de papieren niet voor". "Nou dan zijn we er toch".
Ik merk dat je op andere topic al begint te dromen van een baan bij de gemeente!!!! :rolleyes:
Misschien ga je het nog wel maken in de toekomst, maar een tip droom zijn bedrog totdat je wakker word en er wat aan doet!!! :D
Origineel gepost door Meryam20
Ik merk dat je op andere topic al begint te dromen van een baan bij de gemeente!!!! :rolleyes:
Misschien ga je het nog wel maken in de toekomst, maar een tip droom zijn bedrog totdat je wakker word en er wat aan doet!!! :D
Ik werk ook bij de gemeente lieve schat :)
Meryam20
09-05-2003, 20:11
Ik werk ook bij de gemeente lieve schat :)
Tuurlijk lieverd!!! :rolleyes:
En toen ging de wekker!!! :D
Origineel gepost door Meryam20
Tuurlijk lieverd!!! :rolleyes:
En toen ging de wekker!!! :D
Klopt hoe wist je dat?
Ps. en toch heb ik gelijk en moet je, je voorbarige conclusies inslikken
(als het helpt mag je peper en zout gebruiken).
C_warrior
09-05-2003, 20:17
Word een stadswachter :D
RIAGG = MENTRUM
:giechel:
Ik ben daar weleens geweest en heb daar een psychologische test gemaakt.
was die test nog een beetje positief uit gekomen?
:D
Meryam20
09-05-2003, 20:19
Klopt hoe wist je dat?
Ps. en toch heb ik gelijk en moet je, je voorbarige conclusies inslikken
(als het helpt mag je peper en zout gebruiken).
Voorbarige conclusies???? :kwaad:
Ik help je door je wakker te houden, en je niet in je dromen te langen hangen!!! Ik heb het goede voor je over hoor!!!! :ego:
Ik raad je echt aan om langs het RIAGG te gaan ik hoop dat ze je verder kunnen helpen!!!! :D
was die test nog een beetje positief uit gekomen?
:D
Lieve schat, ik moest die psychologische test bij iemand afnemen. Wist je niet dat ik Psychologie heb gestudeerd.
Lieve schat, ik moest die psychologische test bij iemand afnemen. Wist je niet dat ik Psychologie heb gestudeerd.
ach tuurlijk schat!....dat verklaart dat je NIET
weet wat MENTRUM is...... :rolleyes:
tuurlijk....tuurlijk
Meryam20
09-05-2003, 20:35
ach tuurlijk schat!....dat verklaart dat je NIET
weet wat MENTRUM is...... :rolleyes:
tuurlijk....tuurlijk
Hahahahahaha You go girl!!!
Maar Da flow, Politie korps Bijzondere Wetten, Psychologie gestudeerd, werken bij de gemeente. Hajhaj, En meneet stellig blijven volhouden dat hij niet droomt!!!! :D
Tuurlijk schat!!!! :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.