Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oke alle mensen die verstand hebben van Rijbewijzen e.d. hier melden please..

Pagina's : [1] 2 3 4

BentDagilia
09-05-2003, 19:28

Iwa mensen, Ik heb een vraagje. ik heb gehoord dat als je 17 bent je mag rijden maar dan onder toezicht van je ouders maar je hebt een bepaalde vergunning nodig. Klopt dit? en waar kan ik die vergunning aanvragen??? Oke dat was het zo een beetje :D Bent Dagilia :rolleyes:

bint_duh_bledie
09-05-2003, 19:34
Origineel gepost door Bent Dagilia Iwa mensen, Ik heb een vraagje. ik heb gehoord dat als je 17 bent je mag rijden maar dan onder toezicht van je ouders maar je hebt een bepaalde vergunning nodig. Klopt dit? en waar kan ik die vergunning aanvragen??? Oke dat was het zo een beetje :D Bent Dagilia :rolleyes: nee klopt niks van ouders haha nee je mag op je 17de beginnen met je rijbewijs en teorie maar je examen mag je pas op je 18 halen snappie maar je kan gewoon les volgen bij een rij instructeur hoor allen moet je wel bijna 18 zijn dus een paar maanden verwijdert van je achtiende verjaardag

BentDagilia
09-05-2003, 19:36
Dus ik ben een beetje geflest , WEER :D hahaha maar ik geef de hoop niet op het klonk echt geloofwaardig en ze waren echt seriues ik zoek alleen bevestiging ;) Maar ja ik dnek toch dat jij gelijk hebt :( maar thanx voor je thanx ;)

Soefy
09-05-2003, 19:38
Origineel gepost door Bent Dagilia Iwa mensen, Ik heb een vraagje. ik heb gehoord dat als je 17 bent je mag rijden maar dan onder toezicht van je ouders maar je hebt een bepaalde vergunning nodig. Klopt dit? en waar kan ik die vergunning aanvragen??? Oke dat was het zo een beetje :D Bent Dagilia :rolleyes: in :belgie: mag het volgens mij wel maar niet in :nl: w8tte totdat je 18 wordt :D

DonnaBella
09-05-2003, 19:39

Origineel gepost door Bent Dagilia Iwa mensen, Ik heb een vraagje. ik heb gehoord dat als je 17 bent je mag rijden maar dan onder toezicht van je ouders maar je hebt een bepaalde vergunning nodig. Klopt dit? en waar kan ik die vergunning aanvragen??? Oke dat was het zo een beetje :D Bent Dagilia :rolleyes: jawel is waar we hadden het er laatst nog op school over, je moet inderdaad een vergunning hebben en er moet iemand naast je zitten die al langer dan 2 jaar een rijbewijs heeft (dat van die 2 jaar ben ik niet zeker je kan het anders opzoeken ook voor die vergunning)

BentDagilia
09-05-2003, 19:40
en donna bella wete je misschien waar ik moet beginnen met zoeken??? moet ik bij de gemeente zijn of zo? :rolleyes:

Da_flow
09-05-2003, 19:43
Wat er nu gezegd wordt dat klopt. Je mag vanaf je zestiende auto rijden. Er hoeft geloof ik ook niemand naats je te zitten, want dat hebben ze gewoon bedacht zodat niet iedereen er gebruik van zou maken. Ik reed auto toen ik nog in de eerste generatie Huggie liep.

DonnaBella
09-05-2003, 19:45
Origineel gepost door Bent Dagilia en donna bella wete je misschien waar ik moet beginnen met zoeken??? moet ik bij de gemeente zijn of zo? :rolleyes: wacht ga ff kijken voor je

BentDagilia
09-05-2003, 19:46
Da flow op je zestiende en er hoeft niemand naast je te zitten??? Zo relaxed...:goedzo: Maar donnabella echt lief van je dat je het ff voor me gaat opzoeken :blauwkus:

BentDagilia
09-05-2003, 19:49
Klopt het is afgeschaft dat van op je 17de theorie halen enzo maar ik hoop echt dat het waar is dat van op je 17 rijden onder toezicht... want me vadergaf vroeger rijlesse dus dan ga ik ff aan hem plakken na de zomervakantie want dan ben ik 17 :ego: :D ( ik weet ik doe stoer hahah)

Da_flow
09-05-2003, 19:50
Origineel gepost door Lamode Zover ik weet kun je in Belgie alleen op je 17e rijden onder toezicht ( van iemand die een rijbewijs heeft ) ! Over die vergunning waar jij het over hebt heb ik nooit gehoord dus dat zou ik niet weten Ik denk als dat wel zo is dat de gemeente dat regelt ( denk ik ) Maar hier in Nederland kun je niet met je 17e al beginnen met rijlessen ( heb ik eventjes voor je nagevraagd ) en ook niet met je theorie ( ook eventjes nagevraagd ) Succes meid :zwaai: Ik werk toevallig bij de Gemeente en het schijnt dat men hier de Vergunning ingevolge artikel 7 lid 2 B van de Verkeerswet bedoelt. Het gaat om een ontheffing van het ontrekken van minderjarigen aan het mobiele verkeer. De vergunning die in het kader van deze wetgeving wordt verleend bij de gemeente is .. de Sjupita Vergunning

DonnaBella
09-05-2003, 19:53
huh de sjupita vergunning????

BentDagilia
09-05-2003, 19:56
Da flow kun je het een beetje uitleggen want ik kan je ff niet volgen.. ik heb net ff gezocht onder sjupita vergunning en ik kon niks vinden :)

DonnaBella
09-05-2003, 19:57
ja ik kon ook al nix vinden leg s uit da flow

appelsap
09-05-2003, 20:01

voor 2000 euro rijbewijs voor jou :D ...

Pagina's : [1] 2 3 4