Bekijk originele versie : voor ons opgekomen
Gisteren was ik met een vriendin en toen was er iemand die ons
uitschold voor kankerwijfen, maar er was daar een marokaan en die hoorde het toen vroeg hij tegen wie heb je het die nederlander zei niet tegen jouw hoor en maar tegen die wijven daar die marokaan keek dus om en toen ging hij naar die nederlander en zei hij wie zegt dat je dat tegen hun mocht zeggen enzo en moest hij zijn excuses aanbieden :D
en heeft het nog gedaan ook :D
In ieder geval bedankt broeder :D
Lady_moi
09-05-2003, 19:11
chapeau voor die marokaan :goedzo:
salina83
09-05-2003, 22:48
so klasse voor die marokkaan. tegenwoordig lopen ze voorbij en doen alsof hun neus bloed. althans zo was het wel bij mij!
ik kom ook bijna altijd voor mijn broethers en Sisters op?!?
maar mijn complimentjes voor die Mocro :goedzo:
jammer dat wij hier niet zulke mocro`s hebben die t voor je zullen opnemen :( :boos: :(
C_warrior
09-05-2003, 23:07
Zo hoort het ook :)
slimiatje
09-05-2003, 23:08
Origineel gepost door naisha
Gisteren was ik met een vriendin en toen was er iemand die ons
uitschold voor kankerwijfen, maar er was daar een marokaan en die hoorde het toen vroeg hij tegen wie heb je het die nederlander zei niet tegen jouw hoor en maar tegen die wijven daar die marokaan keek dus om en toen ging hij naar die nederlander en zei hij wie zegt dat je dat tegen hun mocht zeggen enzo en moest hij zijn excuses aanbieden :D
en heeft het nog gedaan ook :D
In ieder geval bedankt broeder :D
hahaha net goed wat een sukkel
Origineel gepost door ouiam_tet1
:goedzo: enne vroeg hij erna jullie number?? :hihi:
wilde hij erna met jullie uit???
ehm kan me niet voorstellen dat een mahgrabi iets doet en er niks voor terug wil... :lol:
:zwaai:
haha nee helemaal niet hoor hij nam het gewoon voor ons
op.
daarna hebben we hem bedankt en hij zei geen dank hoor meiden.
Was wel een leuke gozer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.