Bekijk originele versie : Laptop
voor de dames die een laptop hebben, hoe maken jullie je scherm schoon...?
ik doe het altijd met een droog doekje, durf geen natte aan...maar ik heb van die schoonmaakdoekjes,,,kun je je daar je scherm mee schoonmaken?
ik heb van die speciale doekjes vochtig zijn ze daar doe het altijd mee
-Bubbels-
02-03-2006, 11:11
voor de dames die een laptop hebben, hoe maken jullie je scherm schoon...?
ik doe het altijd met een droog doekje, durf geen natte aan...maar ik heb van die schoonmaakdoekjes,,,kun je je daar je scherm mee schoonmaken?
toen wij de laptop nog gebruikte kochten wij bij zo een computer winkel van die laptop doekjes.. is heel goed koop..
ooh oke...ik ben namelijk bang dat ik het zal beschadigen....ik zal die doekjes gaan halen.....
casaouiwa
02-03-2006, 11:14
ik heb hem ook maar ik maak hem nooit schoon ja van de buiten kant alleen.
ik heb nu zo'n penseeltje.....waarmee ik de toetsenbord kan schoonmaken , onder de toetsen....
maar op he tscherm zie ik van die stippeltjes en die wil ik zoo graag weghebben...ik ga nu dus van die doekjes halen
kun je van die schoonmaakdoekjes gebruiken??? die van glassex en zo?
marocloubna
02-03-2006, 11:44
Ik heb Dasty ruiten en oppervlakreiniger ervoor gekocht.
Dus niet de Dasty die ontvet, maar Dasty speciaal voor ruiten en voor de pc enz.
Ik doe het op een doekje en 't maakt het beeldscherm mooi schoon en de rest van de pc ook.....
Het is verkrijgbaar bij de Wibra (roze verpakking)
Je hebt van die 'brildoekjes'. Daar doe ik het mee, zijn eigenlijk voor een bril of dergelijke, maar je scherm wordt er ook schoon van. :o
Das een goed idee! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.