LZN
09-05-2003, 16:57
Zo’n spijt heb ik ervan…en ik begrijp nog niet hoe ik zoiets stoms kon doen, hoe blind ik was :traan1: Altijd was ik een felle strijder voor de islam en als meisjes slechte dingen deden zei ik er gelijk wat van, zij konden niets terugzeggen omdat ik clean was en iedereen wist dat ik nooit haram heb gedaan… Als ze zeiden, jij bent zeker heilig boontje he!!! Kon ik met trots ‘ja’ zeggen…. Nog nooit had ik een relatie gehad en nog nooit heb ik een jongens gekust, laat staan verder dan dat, ik ga ook niet met jongens om, ik wist dat dat haraam was, en toen ik een keer op de chat ging, had ik leuk contact met een jongen, hij was zo leuk, in z’n taalgebruik in wat hij zei, foto wilde hij niet geven, een paar keer gebeld, en uiteindelijk werd het een blind-date… En gewoon zomaar, op die dag, had ik gekust en was ik bij hem, wellah, sjatan was er gewoon, ik begrijp niet hoe zwak ik kon zijn en hoe blind, ik had zo medelijden met die jongen, ik dacht niemand wil hem meskien, ik ga wel met hem…dat terwijl ik zo sterk vermoede dat hij meerdere had, hij wilde ook verder gaan, maar toen zei ik echt tegen mezelf, dit is wat ie krijgt meer niet :kwaad: Vanaf die dag geen contact meer, wekenlang gehuild en gehuild, altijd zei ik tegen mezelf, als je ooit je hart geeft aan een man, beloon hem en geef hem je eerste kus, je eerste keer, je eerste liefde, je eerste alles…..en gekust heb ik al, al was ’t voor 1 keer :traan2: Nog steeds, zo lang geleden, voel ik die pijn, weer huilen en verdriet, nog steeds elke nacht denk ik eraan, had ik dat moment maar kracht van God gekregen en sterk geweest…:huil: :huil: Kben een schande geweest, echt een schande :verdriet: Dit vergeet ik nooit meer, nooit :verdriet:.