Bekijk originele versie : Pakistanen verkrachten Brit
http://www.sky.com/skynews/article/0,,30100-1213825,00.html
Briton's Torture Claims
Updated: 14:01, Wednesday March 01, 2006
Pakistani jailers tortured a British man to prove he had links with one of the London bombers, it has been claimed.
Zeeshan Siddiqui said he was injected with chemicals and drugged and was subject to sexual abuse in a bid to make him confess a link with the Aldgate bomber Shahzad Tanweer.
Mr Siddiqui told BBC Radio 4's Today programme he was falsely linked to the bombings so the Pakistani authorities could "boast" to the West they were catching terrorists.
Several times he was visited by British intelligence in his Pakistani prison.
They promised to help him, he claimed.
Mr Siddiqui, 25, travelled to Pakistan in 2003 to study at a religious school.
He was jailed last spring and freed in January after eight months when he was cleared of a charge of holding forged identification.
He denied knowing or meeting Tanweer, the 22-year-old from Leeds who detonated the Aldgate bomb on July 7.
"I have never met him in my life but as soon as the July attacks happened they tried to pin the blame on me in order to boost their own image," he said.
"The British acknowledged I was not implicated in the July attacks, that I was not being investigated for anything to do with the July attacks."
He said he was a schoolfriend of Asif Hanif, the British man who carried out a suicide attack in Israel, but never saw him after they left school.
Polytheist
02-03-2006, 14:23
Schandalig! Lijken de Amerikanen wel!
BeertjeBee
02-03-2006, 14:24
Stelletje smeerlappen!
Hazouz_55
02-03-2006, 14:26
Brit van Pakistaanse afkomst. De Paskistani handelen in opdracht van de CIA
Polytheist
02-03-2006, 14:35
Als we jou moeten geloven, handelt iedereen in opdracht van de CIA :maf2:
:nerd: :D
Rakker59
02-03-2006, 21:38
Jij hebt ook overal een verklaring voor en een antwoord op; Het is altijd de schuld van de Amerikanen en de CIA.
Zet eens eens andere cd op, je begint eentonig te worden!!!
Ik heb zojuist in opdracht van de CIA een kopje koffie gezet
iemand een bakkie?
Southstyler
02-03-2006, 21:45
iemand een bakkie?
hebben ze jou dat gevraagd omdat je dat zo goed kan? .. dan ben ik daar wel voor in :)
Disciple
02-03-2006, 21:47
Humor die losers als hazouz...
Als de oma van hazouz ergens in een boerendorpje in marokko een chocoladetaart aan het bakke is en hij mislukt...krijge nog de amerikane de schuld :D
Disciple
02-03-2006, 21:48
koekje drbij Anne?
hehe.. ik kan de humor wel waarderen, maar even iets terzijde;
de gehieme dienst is toch niet voor niets de geheime dienst? en het is dan toch niet zo erg stug om te veronderstellen dat er inderdaad in het geheim fals flag opperaties worden geinflicteerd om de war on terror te legitiemeren gezien deze niet echt publieke support krijgt, en we moeten echt niet zeggen dat het zo onmenselijk is voor de CIA en andere inlichtingen diensten om dit te doen want voor hun zijn mensen net schaakstukken die je even speelt.
en natuurlijk! kan men het overdrijven door alsmaar alles te wijzen naar hen, maar in veel gevallen is het lang niet zo ver gezocht, we hebben gezien hoe onze vermoedens over 7 juli steeds meer beginnen te klopen en in het verleng liggen van de 11/9 aanslagen.
ps. verder mijn onvoorwaardelijk verachting, afkeur en verontwaardiging voor de verkrachtingen/martelingen en dergelijke, dit is nooit goed te spreken.
sjanghai
02-03-2006, 23:34
iemand een bakkie?Lekker, dan zal ik eventjes aan de zionisten van de Mossad om een kopje suiker gaan vragen. ;)
Lekker, dan zal ik eventjes aan de zionisten van de Mossad om een kopje suiker gaan vragen. ;)
Schijnt dat de vrouw van het hoofd van de iraanse geheime dienst heel lekkere koekjes bak. Iemand daar nog contacten?
je ondertekening is trouwens incompleet:
When they came to arrest the Jews, I did not say anything, because I was not Jewish.
When they came to arrest the communists, I did not say anything, because I was not a communist.
When they came to arrest the homosexuals, I did not say anything, because I was not homosexual.
When they came to arrest me, nobody was left to speak for me.
(Martin Niemöller, 1892-1984)
gezien martin overleden is zal ik de aanvulling wel maken:
When they came to trail the muslims, the whole world was saying nothing, why was not clear, but it was clear that all international pacts did no longer at that moment, and now I am waiting for my turn and that of my children, it is inevitable.
(dromer, 1982 - who knows)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.