Bekijk originele versie : Vraagje Over De Liefde/relaties Graag Jullie Mening
zin_n_arif
09-05-2003, 14:26
STEL DAT JE HEEL GOED OVEREEN KOMT MET IEMAND. DIE PERSOON WIL ZO GRAAG EEN RELATIE MET JE OPBOUWEN. EIGENLIJK MAG JE DIE PERSOON OOK MAAR JE BENT BANG OM EEN RELATIE AAN TE GAAN.
JE HEBT REGELMATIG CONTACT MET DIE PERSOON. DIE PERSOON ZEGT IK HOU VAN JOU, (en allemaal lieve woordjes alsof hij helemaal afhankelijK is van jou) NOU KOMEN JULLIE EENS TE SAMEN
DIE PERSOON TRACHT JE TE KUSSEN MAAR JE PROBEERT HEM TE NEGEREN. DE PERSOON WORDT KWAAD OMDAT JE DEZE KUS NEGEERDE EN ZEGT JE BENT ZIEK IN JE HOOFD. HOE GA JE HIEROP REAGEREN
ik weet dan genoeg.. dumpen die shit
samiratjee
09-05-2003, 14:30
:rolleyes: als je niet wil kussen dan doe je dat niet...
Nee zeggen is leuker :D
zin_n_arif
09-05-2003, 14:32
STEL DIE PERSOON ZEGT ER SCHEELT IETS DAT KAN NIET DAT JE NIET WIL KUSSEN IEDREEN HEEFT WEL BEHOEFTE TOT ZOIETS
DAN ZEGT HIJ JE BENT ZIEK IN JE HOOFD?
WAT ZEG JE DAN
fatiha85
09-05-2003, 14:37
het enigste wat ik op dat moment dan ga zeggen is:
THALLA!!
Origineel gepost door zin_n_arif
STEL DAT JE HEEL GOED OVEREEN KOMT MET IEMAND. DIE PERSOON WIL ZO GRAAG EEN RELATIE MET JE OPBOUWEN. EIGENLIJK MAG JE DIE PERSOON OOK MAAR JE BENT BANG OM EEN RELATIE AAN TE GAAN.
JE HEBT REGELMATIG CONTACT MET DIE PERSOON. DIE PERSOON ZEGT IK HOU VAN JOU, (en allemaal lieve woordjes alsof hij helemaal afhankelijK is van jou) NOU KOMEN JULLIE EENS TE SAMEN
DIE PERSOON TRACHT JE TE KUSSEN MAAR JE PROBEERT HEM TE NEGEREN. DE PERSOON WORDT KWAAD OMDAT JE DEZE KUS NEGEERDE EN ZEGT JE BENT ZIEK IN JE HOOFD. HOE GA JE HIEROP REAGEREN
Meid ik zou het ook niet doen .... en je moet je niet gek laten maken door niemand niet....
Dan maar ziek in je hoofd..... je geeft hem met andere woorden gewoon gelijk......( what a way to make your point..)
Ja inderdaad IK ben de persoon die hier ziek in zijn hoofd is... o saffie... bye bye beslama 3lai7....
want liefde is mekaar voor 100% kunnen vertrouwen en voor het zelfde percentage mekaar respecteren ( dat hij dat eens opzoekt in De Dikke Van Dalen=> respecteren stands for....... )
Het zal zeker niet zo makkelijk zijn als ik het hierboven vermeld heb .. maar sometimes you have to see/handle thing simple to see them clear....
Sterkte meid...
mocrochickie
09-05-2003, 15:59
meteen weg gaan terplekken en dat bewijst ook dat jij een veel betere persoon verdient.
meid geen hand vol en ook geen land vol maar de hele wereld vol.
;)
C_warrior
09-05-2003, 16:02
Girls :rolleyes:
zin_n_arif
09-05-2003, 16:10
Origineel gepost door chabab
Girls :rolleyes:
ja natuurlijk weer zo'n typisch reactie van ee gast
ik ga eerlijk zeggen en heb het ook meteen aan die persoon gezegd
ik heb altijd al gewild dat mijn echtgenoot de eerste en de enige persoon is met wie ik wil kussen dus ik kan nu niet met jou kussen de andere dag met een a
zin_n_arif
09-05-2003, 16:13
ik heb altijd al gewild dat mijn echtgenoot de eerste en de enige persoon is met wie ik wil kussen dus ik kan nu niet met jou kussen de andere dag met een a
met een ander enzovoort waarop de typische antwoord volgt je blijft wel bij mij
TwinkleEye_19
09-05-2003, 16:16
STEL DIE PERSOON ZEGT ER SCHEELT IETS DAT KAN NIET DAT JE NIET WIL KUSSEN IEDREEN HEEFT WEL BEHOEFTE TOT ZOIETS
DAN ZEGT HIJ JE BENT ZIEK IN JE HOOFD?
WAT ZEG JE DAN
Wil je met je me trouwen :D
zin_n_arif
09-05-2003, 16:18
natuurlijk is een grappige reactie eens nodig hahahaha neem het je helemaal niet kwalijk
:goedzo: high five!!!!
Atlas_Gebergte
09-05-2003, 16:26
Sallaam meid, teneerste een relatie aangaan is haram in de islam en tentweede een kus tig keer zo erger en HARAM. Dus begin er niet aan dan heb je ook geen problemen.
Wa Sallaam Alikoum
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.