Bekijk originele versie : Remkes:moslimgemeenschap goed bezig
SebtaHilwa
01-03-2006, 17:02
DEN HAAG- De moslimgemeenschap in nederland zet zich actiever in om radicalisering van jongeren in eigen kring te voorkomen.
Vorig jaar klaagde remkes nog dat de moslim gemeenschap te stil is.Daardoor zouden radicalen te vij spel hebben.
Sindsdien zijn er gesprekken gevoerd met besturen van moskeen die als radicaal blijken te staan.
Een aantal van hen zou zijn toon hebben aangepast.
Is het toevallig dat we steeds positieve geluiden horen nu de verkiezingen dichterbij komen??:rolleyes:
SebtaHilwa
01-03-2006, 17:07
ja dat valt me ook op:hihi:
Atlas_Mo
01-03-2006, 18:04
Is het toevallig dat we steeds positieve geluiden horen nu de verkiezingen dichterbij komen??:rolleyes:
je hebt het door vriend, hopelijk heeft de rest van Nederland ook de Nederlanspolitiek van dit moment door.
Kimmetje
01-03-2006, 18:05
Jah, want na die verkiezingen is het weer over met al dat positieve ;)
Mister1979
01-03-2006, 18:08
Daarom stem ik ook nooit. Politiek is een groot toneelstuk voor leugenaars die zich nooit houden aan de mooie beloftes. Als ze eenmal de macht hebben kunnen ze flikken wat ze maar niet willen.
Haaglander
01-03-2006, 18:13
DEN HAAG- De moslimgemeenschap in nederland zet zich actiever in om radicalisering van jongeren in eigen kring te voorkomen.
Vorig jaar klaagde remkes nog dat de moslim gemeenschap te stil is.Daardoor zouden radicalen te vij spel hebben.
Sindsdien zijn er gesprekken gevoerd met besturen van moskeen die als radicaal blijken te staan.
Een aantal van hen zou zijn toon hebben aangepast.
Eindelijk krijgen de moslims eens een aai over hun bolletje ..... maar pas op ..... ze krijgen zo weer een mep als ze rottigheid uithalen. :p
Nee dat lijkt mij NIET toevallig ! ;)
Maar UH ???
Jij geloofde toch NIET in TOEVAL ? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.