Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is jullie angst?

Pagina's : [1] 2

SaMiax
09-05-2003, 13:42

ik heb hoogtevrees :huil: en jullie :o

Noa
09-05-2003, 13:43
Origineel gepost door SaMiax ik heb hoogtevrees :huil: en jullie :o Dat ik op een dag een belletje krijg dat mijn ouders dood zijn.......daar ben ik als de dood voor!!

XTINA
09-05-2003, 13:44
Origineel gepost door Noa_F Dat ik op een dag een belletje krijg dat mijn ouders dood zijn.......daar ben ik als de dood voor!! wajoh ik ook man allahfa7ed

anisa
09-05-2003, 13:45
ik ben als de dood voor SPINNEN.... :tranen:

SaMiax

allah yehfed..

Noa
Origineel gepost door XTINA wajoh ik ook man allahfa7ed Zeker Allah jehfad!!

Bario_Woman
09-05-2003, 13:46
hoogtevrees....dat ik mensen ga verliezen van wie ik zielsveel houd....dat ik nooit zal trouwen... :huil:

bint_duh_bledie
09-05-2003, 13:47
ik ben bang voor spinnen die grote

bint_duh_bledie
09-05-2003, 13:48
Origineel gepost door GrandCherokee hoogtevrees....dat ik mensen ga verliezen van wie ik zielsveel houd....dat ik nooit zal trouwen... :huil: waarom ben je bang dat je nooit zal trouwen als je het wilt dan hoef je daar toch niet bang voor te zijn

SaMiax
09-05-2003, 13:50
Origineel gepost door GrandCherokee hoogtevrees....dat ik mensen ga verliezen van wie ik zielsveel houd....dat ik nooit zal trouwen... :huil: :eek: stil maar lievie... je trouwt wel insha allah.. je bent alleen de ware nog niet tegengekomen.. ;)

MarocStar
09-05-2003, 13:51
Ik heb angst voor kleine ruimtes. Daarmee bedoel ik dat als ik bijvorbeeld ergens in een hele grote buis zou gaan lopen van de ene kant naar de andere kant en het opeens aan beide kanten wordt gesloten en ik niet meer kan ademen. Ja raar voorbeeld :) , maar ik zou er niet aan willen denken :(

SaMiax
09-05-2003, 13:52
Origineel gepost door ********* Ik heb angst voor kleine ruimtes. Daarmee bedoel ik dat als ik bijvorbeeld ergens in een hele grote buis zou gaan lopen van de ene kant naar de andere kant en het opeens aan beide kanten wordt gesloten en ik niet meer kan ademen. Ja raar voorbeeld :) , maar ik zou er niet aan willen denken :( :eek: dat is erg man... dat heeft mijn broertje ook... dan lijkt het wel of ie stikt :confused:

bint_duh_bledie
09-05-2003, 13:54
Origineel gepost door ********* Ik heb angst voor kleine ruimtes. Daarmee bedoel ik dat als ik bijvorbeeld ergens in een hele grote buis zou gaan lopen van de ene kant naar de andere kant en het opeens aan beide kanten wordt gesloten en ik niet meer kan ademen. Ja raar voorbeeld :) , maar ik zou er niet aan willen denken :( jah mijn verloofde ook die kan daar ook niet tegen een paar sec in de kast bv gaat hij flippen komt omdat hij toen hij kllein was vaak voor straf in de kast moest zitten voor een paar uur ewa trauma aan achter gehouden meskien

tariffst
09-05-2003, 13:54
Mijn allergrootste angst, waar ik trouwens elke dag mee leef. is dat ik iemand van mijn familie zou verliezen. Mijn moeder heb ik al verloren. Ik ben door een hel gegaan en nu kijk ik heel anders naar het leven. Je gaat nu pas echt realiseren dat het leven heel kort is en je gaat het leven ook meer waarderen. THATS FOR SURE

SaMiax
09-05-2003, 13:55

Origineel gepost door tariffst Mijn allergrootste angst, waar ik trouwens elke dag mee leef. is dat ik iemand van mijn familie zou verliezen. Mijn moeder heb ik al verloren. Ik ben door een hel gegaan en nu kijk ik heel anders naar het leven. Je gaat nu pas echt realiseren dat het leven heel kort is en je gaat het leven ook meer waarderen. THATS FOR SURE ' :( allah yerehma..

Pagina's : [1] 2