Bekijk originele versie : liefde is het belangrijkste....
in mijn ogen is liefde het belangrijkste in het huwelijk :Iluvu:
als ik dit tegen m'n moeder zeg lacht ze me altijd uit. "liefde is leuk op het begin erna wil je meer en is liefde niet meer nr1" dan denk ik huh wat is een huwelijk zonder liefde?? "als je met een jongen trouwt moet hij een baan en een huis hebben als jullie alleen maar van elkaar houden is dat niet genoeg"
zijn jullie het met mijn moeder eens??? :confused:
:zwaai:.
Samiatje
09-05-2003, 13:52
hahaha neeyyyyyyyyyyyy!:D
MarocStar
09-05-2003, 14:01
Liefde en vertrouwen zijn het belangrijkste.
Je kunt liefde hebben voor iemand maar ondertussen kun je diegene wel bedriegen. Dus vertrouwen erbij en allesh koemt goed :)
asallamoe 3aliekom
me moeder zegt dat ookaltijd
liefde oke hoort erbij maar als je trouwt ga je niet elke keer als je elkaar ziet zeggen ik hou van je net als als je een realtie hebt et gaat
vervagen et is wel in je hart maar je zegt et niet zo snel
me moeder moet er altijd om lachen als ik zeg ja ik wil wel met een man trouwen van waar ik hou dan zegt ze altijd
msie loelie sieb sie raziel lie b3a ie zoewaz m3aak :ergleuk:
incha allah komt et wel goed want niet alleen liefde telt in een huwelijk of relatie je moet elkaar kunnen vertrouwen en respecteren:)
yasmin
Lady_moi
09-05-2003, 20:56
ik ben het nie mee eens me u mami :D
chicamaroquia
09-05-2003, 21:02
Liefde
Vertrouwen
Imaan
De 3 steunpilaren van het huwelijk.
Maar dan heb ik het over echte liefde en niet een verliefdheid. Als de verliefdheid over is en je alles niet meer door een roze bril ziet dan is houden van hetgeen wat er voor zorgt dat je de minpunten accepteert. Een huwelijk zoals veel ouders van ons hebben gehad (een verstandshuwelijk waarin de liefde pas later kwam) werkte voor hun, maar niet meer voor ons. Wij zijn veeleisender, velen van ons kunnen daar geen genoegen mee nemen. Toch doen ze het niet slecht, mensen die uit liefde trouwen scheiden meer dan hen die een verstandshuwelijk met elkaar aangingen.
Voor mij heeft je mama niet gelijk maar er zitten er genoeg tussen voor wie het wel geldt!
:)
Lady_moi
09-05-2003, 21:07
chica has spoken :rolleyes:
:goedzo:
chicamaroquia
09-05-2003, 21:54
Origineel gepost door lady_moi
chica has spoken :rolleyes:
:goedzo:
Ik heet geen chica meer... :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.