Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Minister Verdonk: regels zijn regels

Pagina's : [1] 2 3 4

Ice2005
01-03-2006, 14:13

Het kosovaanse meisje Taida Pasic om hier haar vwo-diploma te halen keihard afgewezen... Als je dit ziet op tv, wat gaat er dan door je heen, op het moment dat Rita in beeld is en haar verhaal doet... ik wil niet extreem gaan denken of me zelf zo uiten, maar wat wil ik haar kromme tanden graag recht kopstoten... :maf2: :kwaad:

Melleke
01-03-2006, 14:26
Het heeft volgens mij allang niks meer te maken met het meisje... Maar om het immago van Mevrouw verdonk, dat ze niet wil beschadigen...Misschien wil ze niet 'soft' overkomen

Einherjer
01-03-2006, 14:28
Dat meisje en haar familie hebben de boel belazerd.Volkomen terecht dat ze moet verkassen richting Kos of zo.:hihi:

Ice2005
01-03-2006, 14:29
Het heeft volgens mij allang niks meer te maken met het meisje... Maar om het immago van Mevrouw verdonk, dat ze niet wil beschadigen...Misschien wil ze niet 'soft' overkomen Ik weet niet het is met zulke mensen, maar het menselijke is er vanaf. waarom willen ze toch zo graag wrijving veroorzaken... en die houding werkt ook niet helemaal mee

SebtaHilwa
01-03-2006, 14:30

persoonlijk ben ik het vaak niet eens met verdonk, maar in dit geval,geef ik verdonk gelijk. die Taida is ook niet eerlijk geweest

Ice2005
01-03-2006, 14:32
Dat meisje en haar familie hebben de boel belazerd.Volkomen terecht dat ze moet verkassen richting Kos of zo.:hihi: Vriend, als jij zo`n opleiding deed een toekomst had en je veilig voelde, vriend geloof me dan goed...jij had de tenen van Rita conchita gelikt... wat weet jij van terug gaan...jij zit lekker he... een mens leer je het beste kennen in een oorlog...wanneer kogels en bommen om je oren vliegen...dan pas merk je of iemand al die tijd een grote bek had of echt een man is...

an3sdej
01-03-2006, 14:32
Dat meisje en haar familie hebben de boel belazerd.Volkomen terecht dat ze moet verkassen richting Kos of zo.:hihi::hihi:

Ice2005
01-03-2006, 14:34
:hihi: Vind jij leuk he...

Einherjer
01-03-2006, 14:34
Vriend, als jij zo`n opleiding deed een toekomst had en je veilig voelde, vriend geloof me dan goed...jij had de tenen van Rita conchita gelikt... wat weet jij van terug gaan...jij zit lekker he... een mens leer je het beste kennen in een oorlog...wanneer kogels en bommen om je oren vliegen...dan pas merk je of iemand al die tijd een grote bek had of echt een man is... Vriend..het is in Kosovo volkomen veilig.Ze kan dus gewoon terug naar haar thuisland.Daarbij hebben ze de boel bedonderd.Heb geen medelijden met dat soort mensen. Zie onder. De Kosovaarse Taida Pasic, rond wie een actie wordt gevoerd zodat ze haar vwo in Nederland kan afmaken, heeft fraude gepleegd. Dat zegt de woordvoerder van minister Verdonk in De Telegraaf. Vrijwillig Vorig jaar keerde de scholiere vrijwillig met haar familie terug naar Kosovo. Taida Pasic kreeg toen van de IND een premie van 7000 euro om daar naar school te kunnen gaan en een nieuw leven op te bouwen. Het meisje kwam toch terug naar Nederland, met een Frans toeristenvisum. Duidelijk?? ;)

Melleke
01-03-2006, 14:35
Ik weet niet het is met zulke mensen, maar het menselijke is er vanaf. waarom willen ze toch zo graag wrijving veroorzaken... en die houding werkt ook niet helemaal mee ....Ik weet het niet.... Maar iedereen die een meisje 4 maanden niet geeft om haar examen te maken en dat werkelijk zegt omdat ze wilt dat het meisje opkrast, ja sorry maar dan denk ik, is je hard van steen ofzo?

Atlas_Mo
01-03-2006, 14:35
ben zeker geen fan van verdonk maar wat dit betreft ben ik het met haar wel eens, er zijn regels en die geleden voor iedereen anders gaan we weer met twee maten meten en zo moet het niet.

marocciatje
01-03-2006, 14:36
ben zeker geen fan van verdonk maar wat dit betreft ben ik het met haar wel eens, er zijn regels en die geleden voor iedereen anders gaan we weer met twee maten meten en zo moet het niet. Precies!

Melleke
01-03-2006, 14:37
ben zeker geen fan van verdonk maar wat dit betreft ben ik het met haar wel eens, er zijn regels en die geleden voor iedereen anders gaan we weer met twee maten meten en zo moet het niet. klopt, maar zij is niet het enige schrijnende geval....En het is niet alsof ze vragen om haar voor eeuwig hier te laten... 4 maanden maar.....

kroesbol
01-03-2006, 14:38
Het kosovaanse meisje Taida Pasic om hier haar vwo-diploma te halen keihard afgewezen... Als je dit ziet op tv, wat gaat er dan door je heen, op het moment dat Rita in beeld is en haar verhaal doet... ik wil niet extreem gaan denken of me zelf zo uiten, maar wat wil ik haar kromme tanden graag recht kopstoten... :maf2: :kwaad: Ik vind haar overdreven dat meisje doet niets verkeerd en dan zet ze eruit nee, ze moet de echte illegalen aanpakken :moe: Onmacht voel ik.. Als ik in haar schoenen stond had ik het heel anders gedaan...

Einherjer
01-03-2006, 14:40

Ik vind haar overdreven dat meisje doet niets verkeerd en dan zet ze eruit nee, ze moet de echte illegalen aanpakken :moe: Onmacht voel ik.. Als ik in haar schoenen stond had ik het heel anders gedaan... Niets verkeerd? En dit dan? De Kosovaarse Taida Pasic, rond wie een actie wordt gevoerd zodat ze haar vwo in Nederland kan afmaken, heeft fraude gepleegd. Dat zegt de woordvoerder van minister Verdonk in De Telegraaf. Vrijwillig Vorig jaar keerde de scholiere vrijwillig met haar familie terug naar Kosovo. Taida Pasic kreeg toen van de IND een premie van 7000 euro om daar naar school te kunnen gaan en een nieuw leven op te bouwen. Het meisje kwam toch terug naar Nederland, met een Frans toeristenvisum. Volkomen legaal volgens jou?:goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4