Bekijk originele versie : De Avatar verkiezing...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
BentDagilia
22-05-2002, 10:17
Iwa mensen
ik zocht net ff een leuke avatar maar ik heb deze al heel lang en kon hem niet weg doen...
Ik zie dat veel mensen hier hele leuke avatars hebben. iwa wat dachten jullie van een avatar verkiezing... Wat is de hoofdprijs? NIKS :D
Jallah ik heb er een paar bij me poll gezet maar je kan er maar tien zetten dus als ik iemand ben vergeten dan moeten jullie dat zeggen... Je mag niet opjezelf stemmen.... Oke have FUn ... ;)
Bent Dagilia :zwaai:
Safira75
22-05-2002, 10:28
ik vind die van sabje leuk- die verandert ook steeds...elke keer weer spannend wat het gaat worden :D
BentDagilia
22-05-2002, 10:34
Safira ff een vraagje wie is dat op jouw avatar?
Bent Dagilia :D
Lil_Saida
22-05-2002, 10:36
Iwa Mini,
Hier ik reageer op je Topic, a big....
Weet je welke Avatar ik mooi vind??? Die van Moonshine.... :D Maar die van Tetouania_zina is ook erg mooi.....
LAtersssssssssss :zwaai:
Safira75
22-05-2002, 10:38
Origineel gepost door Bent Dagilia
Safira ff een vraagje wie is dat op jouw avatar?
dat ben ik zelf gewoon
en wat vinden jullie van mijn avater en mijn singatuur....................
BentDagilia
22-05-2002, 10:43
Hey Safira,
Een vriendin zei al van dat is haar eigen foto maar ik zo nee kan niet.. In ieder geval je ziet er goed uit...
BentDagilia
22-05-2002, 10:44
Origineel gepost door Busje_207
en wat vinden jullie van mijn avater en mijn singatuur....................
Busje die van jouw is Sexy... Wollah ik schaam me dat ik je vergeten ben.... :o :D
Bent Dagilia
Safira75
22-05-2002, 10:46
Hey Safira,
Een vriendin zei al van dat is haar eigen foto maar ik zo nee kan niet.. In ieder geval je ziet er goed uit...
hoi hoi,
thanks! :) Het is inderdaad mijn eigen foto. Een zeker iemand zei tegen mij dat ik dat niet zou durven - ik had 't al een keer gedaan...maar ja ik laat me natuurlijk niet voor CHICKEN uitmaken..... :D
Busje die van jouw is Sexy... Wollah ik schaam me dat ik je vergeten ben.... :o :D
Bent Dagilia
geen probleem hoor, je hoeft je niet te schamen, sexy ben ik ook.. ;)
Camilla27
22-05-2002, 11:20
Nou de leukste vind ik die van Emshoem en die van MJ vind ik ook een goeie omdat die echt bij hem past he Meneer Justice :zwaai:
BentDagilia
22-05-2002, 12:16
Hey sabje...
Ik heb je der ookbijgezet benjeniet vergeten. Die van jouw vind ik heel schattig. ik was iemand die iedere week een ander J LO avatar had maar ik ben aan deze vast geplakt...het is echt heel irri omdat je een hele leuke ziet en dan nog je Blijft Sticken bij je ouwe.
Sweet_Chic
22-05-2002, 16:05
Ewa, a mini
Alles goed? Ik vind jouw avatar een hele mooie, maar je bent hier wel een van je beste vriendinnen vergeten.... met haar koppie... Hshoeeemmaaaaa ja bnitie....
Maar by the way.... Safira75 moet winnen, omdat zij gewoon haar foto plaatst....
Hmmm... Safira... je brengt me op een ideee.... waarom doet niet iedereen zijn foto als avatar???
See Ya guys..... Sweet_Chic
Safira75
22-05-2002, 16:11
Ik weet niet waarom de anderen het niet doen - Misschien hebben ze wel een top -secret identity!! Kan hoor!! Werken ze allemaal voor de BVD
:D
Nou ja undercover zijn is ook leuk hoor! Iedereen moet het natuurlijk zelf weten!
Selmaatje
22-05-2002, 16:19
Ik vind die van Emshoom heeeeel leuk...Dat hondje dat zo geniepig lacht.....zooo Sneakyyyyyy...maar ja hij staat er niet bij......
Ciaaaaaaokes :zwaai:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.