Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de dames bid 5 x per dag

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

ellae
01-03-2006, 13:49

door de topic van boug85 kreeg ik zo'n kippevel dat ik mezelf begon uit te schelde waarom ik mijn salaat steeds in de steek laat:traan1: wie van de dames precies t zelfde??? Ik ga insha allah vandaag beginnen met mijn salaat en zal t niet meer los laten insha allah yarbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:hadj:

TheMansion
01-03-2006, 13:52
Ik bid ook vijf keer per dag natuurlijk.... moet wel eerlijk zeggen dat ik ook net 2 of 3 mnd ben begonnen... en inchallah ga ik het gewoon volhouden... ben ook geen jonkie meer .... hiermee bedoel ik volwassen genoeg om door te gaan en niet te laten verleiden door de shitan....

boug85
01-03-2006, 13:55
Ik bid 5 keer per dag el hamdoelilah.. ik moet er niet aan denken om niet te bidden en weet je waarom niet... Als je niet bidt ziet Allah swt jouw als een kafir een ongelovige.. ik moet er niet aan denken om zo te sterven :jammer: Je moet ook goed zijn in je daden.. bidden en schijnheilig zijn,liegen, en jaloers zijn enzo gaan niet samen! Ik heb een klok die me eraan herinnert want soms wil ik de tijd weleens vergeten astrafoAllah.. maar die klok herinnert me eraan.. hij piept als ik woedoe moet doen en doet de adzaan als ik moet gaan bidden:goedzo:

ffeiza
01-03-2006, 13:58
ahah leuk he die klok. Hij piept tien minuten van tevoren.. en die Adaan staat altijd hard aan :hihi:

boug85
01-03-2006, 13:59

ahah leuk he die klok. Hij piept tien minuten van tevoren.. en die Adaan staat altijd hard aan :hihi: ja klopt die ja! Je ziet ook de tijd van de eerstvolgende gebed! Die klok is :goedzo: voor mensen die de tijd af en toe vergeten door naar bijvoorbeel aswt te kijken

ellae
01-03-2006, 14:01
ja ik heb op mijn pc ook een software geinstaleerd en doet de athan op tijd erg handig;)

L_Berjdia
01-03-2006, 14:02
Elke keer begin ik en laat ik het weer schieten.

just_curious
01-03-2006, 14:03
ik bid alhamdulillah ook iedere dag weer 5x :o en inshallah zal dat ook zo blijven

nissaa
01-03-2006, 14:06
alhamdoulilaah bid ik ook 5 keer per dag, mashalaah we zijn vandaag allemaal goed bezig merk ik, boug85 heeft mij ook laten janken met haar filmpje. Inshalaah zullen we allemaal onze gebden goed doen en op tijd.:goedzo:

OemBiby
01-03-2006, 14:06
Eerlijk...heb het heel vaak laten schieten.....maar nu bid ik hamdoulilah al een heel tijd lang aan 1 stuk door......;)

boug85
01-03-2006, 14:07
Het gebed heeft een belangrijke status in de islam. De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: 'het verschil tussen een tussen een moslim en een ongelovige is het gebed" Voor de mensen die niet bidden, bid aub en laat je niet verleiden door de shaitan... 10 minuutjes op een dag is toch niet veel gevraagd.. voor je het weet lig je onder de grond en dan smeek je om terug te mogen maar dan is het telaat...

just_curious
01-03-2006, 14:08
door de topic van boug85 kreeg ik zo'n kippevel dat ik mezelf begon uit te schelde waarom ik mijn salaat steeds in de steek laat:traan1: wie van de dames precies t zelfde??? Ik ga insha allah vandaag beginnen met mijn salaat en zal t niet meer los laten insha allah yarbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:hadj: inshallah.....de salaat is egt heel erg belangrijk!!! dit is het eerste waarnaar gevraagd wordt op yawmilqiyama!!!!! en dit is ook het grote verschil tussen een moslim en een kafir

ellae
01-03-2006, 14:09
vroeger wilden de mensen in allah swt geloven en dat werd hun verboden.. ze werden vermoord... nu wij niemand hebben die ons wat kan maken doen we er nix aan(tenminste weinig):jammer: ik ga daar vandaag een groot verandering in brengen insha allahhhhhhh

monatoetje
01-03-2006, 14:09
moi alhamdoelillah

just_curious
01-03-2006, 14:10

vroeger wilden de mensen in allah swt geloven en dat werd hun verboden.. ze werden vermoord... nu wij niemand hebben die ons wat kan maken doen we er nix aan(tenminste weinig):jammer: ik ga daar vandaag een groot verandering in brengen insha allahhhhhhh jah egt waar sub7anallah dat vergeten veelen van ons...moge Allah ons leiden naar het goede inshallah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10