Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Wa Salaam Oe Aleikum,
Haha, is niet erg, kan gebeuren.
Ja, dat klopt.
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Neemt u het niet kwalijk zuster. Mijn internet viel weg..
Mijn Sitecom router kent jammer genoeg geen wireless option.. dus ik heb even een filmpje moeten maken van een andere router. Volgt u Insja`Allah het filmpje/maakt printscreen en vraagt waar u niet uitkomt bij uw eigen router.
http://screencast.com/users/Ibn-Ibrahim/folders/Jing/media/f9cee1da-9eed-49ab-b073-58aac14e3bfd
Wa Salaam.
hey mensen heb een vraag hoop dat jullie mij erbij kunnen helpen
ik heb altijd probleemloos gewerkt op mijn laptop met een draadloos internet.
maar sinds gister. maakt hij geen verbinding meer met internet. en ik heb alles geprobeerd. als ik met een andere laptop via de draadloos internet verbinding maak doet ie het gewoon,
en mijn laptop doet het bij andere draadloos netwerken wel
wat kan dan het probleem zijn?
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Welke bestuuringsysteem gebruikt u?
Wa Salaam.
Salaam wa3alaikom wa ra7matoe Allah wabrakatu!
Erg interessant dat laatste dat wist ik niet, ik wil er wel meer over weten insha Allah weet u misschien waar ik info daar over kan vinden??
Hebben ze niet zo iets in adam aangezien het anders best veel reizen is, niet dat het een probleem voor mij is ik zou het zo doen.. Maar ik neem aan dat je daar niet vergoed (studiefinanciering) voor krijgt dus om nou dan die opleiding te betalen en dan nog elke dag die reis.. Terwijl ik geen werk heb, word lastig dan.
Als ik mijn pc aan doe dan krijg ik dat meteen, maar gister had ik wel opgemerkt dat als ik geen internet heb krijg ik niet zo een stomme foutmelding..(ik bevond me op dat moment op een andere locatie waar geen inet was) Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.. Weet alleen dat als ik mijn laptop aan doe dat krijg ik dat meteen ik start niets op, alleen msn word automatische aangemeld meer niet..
U bent geboren in syrie toch?? Ik heb fotos bekeken masha Allah.. Wat brengt u hier heen !!
wa salaam
U boft zuster. De opleiding is in Amsterdam: http://www.inholland.nl/ImamIslamitischGeestelijkWerker.htm
Ik neem aan dat je gewoon studiefinanciering krijgt.. Het is een 4 jarige HBO opleiding zoals vele anderen dus,. Maar doet u vraag Insja`Allah.
Download u Insja`Allah het volgende voor de dll fout: CCleaner (http://www.filehippo.com/download_ccleaner/download/ed2b2b859416fd7fbddc2c0157c6c85e/) En volgt u Insja`Allah het volgende filmpje: http://screencast.com/users/Ibn-Ibrahim/folders/Jing/media/5d5eae70-48e0-4c44-8966-a6381733fd18
Dan ziet u staan: Register . Klikt u op deze Insja`Allah. Vinkt dan alles aan en doet "Scan for issues" en dan repair .Doet ja bij de backup en klikt gewoon opslaan wanneer die daar om vraagt. Kijkt u na dit of uw probleem is verholpen.
Mocht u dit te lastig vinden dan maak ik graag een filmpje betreft dit alles.
Wat ik hier doe? Hehe, ja een goede vraag waar ik geen antwoord op heb. Mag ik vragen wat u hier doet? Marokko is toch zeker een mooie land.
Wa Salaam.
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Wa Iyaaki zuster.
Drukt u op "register" ((kijkt u linkere menubalk)) en klikt dan "Scan for issues".
Hehe, u vind Marokko niks? Weet u wat het is en dat iedereen van een andere berg komt? Sommige zegen Awanger? Andere Alchomia? En weer anderen? Syrie is ontzettend mooi maar ook veel pijn en verdriet. Vele arme mensen daar die niet rond kunnen komen/kinderen op straat/etc. Op vakantie.. genieten..
Wa Salaam.
Wa Feeki BarakAllah. Ja zuster klikt u op "Herstel". Herstart dan uw computer (hoeft nu niet maar voor het testen). En kijkt of dit het probleem heeft opgelost. Het midden oosten is een ramp. Amieen op uw dua.
Wa Salaam.
Het is gelukt Masha Allah !!!
Djazaak Allah ogairen !!!Ik ben u zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr dankbaar .. Moge Allah u belonen met het aller aller beste , met firdous al a3la Ameen ameen!!!
NOg 1 probleem te gaan maar dat is niet echt een probleem moet alleen zien te weten welke programma ik ooit gedownload heb MAFFF hahaha
Nogmaals djazaak Allah ogairen moge de Engelen over u waken en moge Allah(swt) uw nachten zegenen Allahoema Ameen
Wa Alikum Aslaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Hehe, BarakAllahu feeki. Dank en lof is aan Allah (swt). Amieen op uw dua. Allah (swt) geeft u het zelfde als niet het betere.
Welke browser gebruikt u? Wellicht kunt u een printscreen maken van uw software lijst?
Allah (swt) zegent uw nacht en slechts het goede voor u.
Wa Salaam.
LallaMeryama
18-02-2010, 12:05
Salaam Alaykoum,
Ik heb een vraagje, weet er iemand meschien hoe ik mijn pc helemaal opnieuw kan istaleren, dus ik wil graag alles weghebben dat die helemaal nieuw lijkt want hij loopt helemaal vast en is ontzettend traag.
Kan iemand mij meschien helpen?
Wa Salaam
Geachte zuster,
Bent u in het bezit van een windows cd? Xp/Vista?
Wa Salaam.
Hehe ja zuster grote blauwe E is inderdaad correct. Gebruikt u die als zijnde uw internet browser? Internet u daarop?
Maakt u Insja`Allah een printscreen van uw software lijst opdat we kunnen achterhalen of het een applicatie is en of een addon.
Het midden oosten is erg mooi maar als u en beetje het land intrekt dan veel onrecht/armoede/ etc. Iets "normaals" wat de moslims hun eigen hebben gemaakt.
Wa Alikum Asalaam.
Ddrissia
18-02-2010, 17:43
Kan iemand mij helpen bij het kiezen van een goede virusscanner, ik heb pas een laptop gekocht maar er zit geen virusscanner op. Er zijn tegenwoordig zoveel virusscanners, ik weet niet wat ik nodig heb. Kan iemand mij ook vertellen hoeveel deze kost?
Kan iemand mij helpen bij het kiezen van een goede virusscanner, ik heb pas een laptop gekocht maar er zit geen virusscanner op. Er zijn tegenwoordig zoveel virusscanners, ik weet niet wat ik nodig heb. Kan iemand mij ook vertellen hoeveel deze kost?
Gratis AVG
http://free.avg.com/nl-nl/downloaden?prd=afg
Ddrissia
18-02-2010, 17:49
Ik heb begrepen dat AVG niet zo goed is. Ik wil er best voor betalen als t een goede is mijn vorige laptop ging helemaal gek doen vanwege virussen en toen heeft ie het begeven.
Ik heb begrepen dat AVG niet zo goed is. Ik wil er best voor betalen als t een goede is mijn vorige laptop ging helemaal gek doen vanwege virussen en toen heeft ie het begeven.
Ligt er aan wat voor sites je bezoekt, en Wat je accepteert van andere zoals op msn bijv.
Geachte zuster,
Ik zie niets in de software lijst wat kan duiden op spaans vertaling, etc applicatie. Doet u daarom het volgende Insja`Allah:
Start internet op >> klikt u op "tools" >> dan "internet opties" >> klikt u dan op de tabblad "programma`s" >> klikt u dan op "manage addons".
Maakt u hier een printscreen Insja`Allah.
Ik begrijpt het zuster. Het is net hier Nederland. Als men een beetje verder kijkt en hoe sommige mensen hier leven dan kunt u zich niet voorstellen dat zulks praktijken in anno 2010 nog voorkomen in het moderne westen..
Wa Salaam.
Salaam Alaykoum Tahmid,
Ik krijg AVG Rootkit niet meer open, hoe komt het?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.