Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
@ broeder NadorinoCrysis: Hehe rotte vis goed voor ICT`rs? Moet ik ook maar eens doen dan. Het is slechts dat ik 13 uur per dag achter de computer zit broeder. Iets wat geen mens wenst maar ziet daar de vruchten! Ik weet prullenbak te verwijderen. (Juicht van blijdschap).
Allah (swt) beloont u en dat u de mensen hier helpt.
Wa Salaam.
Miss_Elwafa
15-02-2010, 22:30
Prullenbak is een onderdeel van Windows.
Shit, deze broeder heeft meer hersenscellen dan ik.
Dan maar meer stinkende rotte vissen eten voor de vitamine D
A'Selaam Alaikoem,
1 miljard hersencellen is inderdaad veel hé? Heb jij minder dan dat?
Ja, ik vind dat je dat ook moet doen, maar dan geen vitamine D, juist groep vitamine B moet nemen.
Wa'Salaam.
Wa'Alaikoem Selaam,
I'm impressed.
Mozilla Firefox of Google Chrome?
Wa'Salaam.
Wa Alikum Asalaam.
Nooit gedacht dat u impressed zou zijn van het kunnen verwijderen van een prullenbak. Reality is stranger than fiction? Hehe. Op uw tweede vraag zou ik zeggen: Firefox. Chrome is goed/niet veel mee gewerkt maar firefox kent Ad-blocker tegenwoordig onmisbaar. Helaas voor google en hun greed dat ze dit niet hebben verwerkt in hun eigen browser. Begrijpelijk gezien ze groot verdiennen aan hun adds maar goed.
Windows 7 + Firefox + adblocker = Werkt niet. Daarom een opensource version van Chrome: SrWare Iron. Ook hier geen addon voor adds maar wel een lijst die erg goed lijkt te werken.
Wa Salaam.
Miss_Elwafa
15-02-2010, 22:45
Wa Alikum Asalaam.
Nooit gedacht dat u impressed zou zijn van het kunnen verwijderen van een prullenbak. Reality is stranger than fiction? Hehe. Op uw tweede vraag zou ik zeggen: Firefox. Chrome is goed/niet veel mee gewerkt maar firefox kent Ad-blocker tegenwoordig onmisbaar. Helaas voor google en hun greed dat ze dit niet hebben verwerkt in hun eigen browser. Begrijpelijk gezien ze groot verdiennen aan hun adds maar goed.
Windows 7 + Firefox + adblocker = Werkt niet. Daarom een opensource version van Chrome: SrWare Iron. Ook hier geen addon voor adds maar wel een lijst die erg goed lijkt te werken.
Wa Salaam.
Wa'Alaikoem Selaam,
Ook 'n mosterdzaad heeft zo zijn kunst. Haha. Ik raak eerder van de kleinste dingen onder de indruk, dan van de grootste. And yes indeed!
Klopt. Ikzelf heb Windows 7, Firefox en Adsblocker en het werkt inderdaad niet.
En waar kan ik dat op terugvallen? SrWare Iron.
Wa'Salaam.
Wa'Alaikoem Selaam,
Ook 'n mosterdzaad heeft zo zijn kunst. Haha. Ik raak eerder van de kleinste dingen onder de indruk, dan van de grootste. And yes indeed!
Klopt. Ikzelf heb Windows 7, Firefox en Adsblocker en het werkt inderdaad niet.
En waar kan ik dat op terugvallen? SrWare Iron.
Wa'Salaam.
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Masah`Allah zuster en de uitdrukkingen/taal die u gebruikt. Im impressed.
Wat u kunt downloaden voor Win 7 + firefox is het volgende: Java blocker (http://downloads.mozdev.org/flashblock/flashblock-1.5.12.xpi) ik twijfel niet en dat er nog betere addons zijn, etc maar deze is ook niet verkeerd. Het enige is dat je van die lelijke java icoontjes in beeld hebt maar goed..
Srware Iron is niet verkeerd. Ik vind Chrome wel lekker snel/mooie stijl hebben. Indien u wenst dan kunt u die downloaden en anders gewoon java block of een verzoek indienen en dan zoek ik nog een fijnere addblocker.
Wa Salaam.
Miss_Elwafa
15-02-2010, 23:13
Wat u kunt downloaden voor Win 7 + firefox is het volgende: Java blocker (http://downloads.mozdev.org/flashblock/flashblock-1.5.12.xpi) ik twijfel niet en dat er nog betere addons zijn, etc maar deze is ook niet verkeerd. Het enige is dat je van die lelijke java icoontjes in beeld hebt maar goed..
Srware Iron is niet verkeerd. Ik vind Chrome wel lekker snel/mooie stijl hebben. Indien u wenst dan kunt u die downloaden en anders gewoon java block of een verzoek indienen en dan zoek ik nog een fijnere addblocker.
Wa Salaam.
Wa'Alaikoem Selaam.
Geheel wederzijds en wa iyaak. :-)
Haha. Zo stoer! Zie geen reclames meer. Góh. Wat 'n opluchting zeg.
Het is niet erg wat ik nu zie, can live with it.
Baraka'Allahoefiek Urkel. Hihi.
Oh en ik heb mijn McAfee verwijderd, i.p.v. heb ik AVG gedownload, die jij hier voorheen hebt geplaatst.
Lariekoek met heel 60 dagen proef.
Wa'Salaam.
Wa'Alaikoem Selaam.
Geheel wederzijds en wa iyaak. :-)
Haha. Zo stoer! Zie geen reclames meer. Góh. Wat 'n opluchting zeg.
Het is niet erg wat ik nu zie, can live with it.
Baraka'Allahoefiek Urkel. Hihi.
Oh en ik heb mijn McAfee verwijderd, i.p.v. heb ik AVG gedownload, die jij hier voorheen hebt geplaatst.
Lariekoek met heel 60 dagen proef.
Wa'Salaam.
Wa Feeki BarakAllah ugti.
Urkel.. Is dat Turks? Berbers? Wat of wie is Urkel ((Kijkt geen 70`s shows ben meer een Dr Phill persoon)).
Ja McAfee is inderaad lariekoek. AVG is gratis/werkt even goed. Wist u dat de antivirus bedrijven als Mcafee/norton, etc zelf virussen maken en deze verspreiden? Geheel logisch natuurlijk.. hun business dependents on it. Net zo met de grote legers van deze tijd. Zij zelf die het volk kwaad doen/dan voorstellen om geld in het leger te steken om zo the bad guys te kunnen bestrijden.
Tijd voor het gebed Insja`Allah. Excuses en dat ik even niet kan reageren op vragen/opmerkingen.
Wa Salaam.
NadorinoCrysis
15-02-2010, 23:38
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
@ broeder NadorinoCrysis: Hehe rotte vis goed voor ICT`rs? Moet ik ook maar eens doen dan. Het is slechts dat ik 13 uur per dag achter de computer zit broeder. Iets wat geen mens wenst maar ziet daar de vruchten! Ik weet prullenbak te verwijderen. (Juicht van blijdschap).
Allah (swt) beloont u en dat u de mensen hier helpt.
Wa Salaam.
Ahaha ja, ik zie het ook erg tegen op om rotte vis te eten:hihi:
Thanx broeder, moge Allah (swt) u belonen en dat u
mensen helpt.
Miss_Elwafa
15-02-2010, 23:43
Wa Feeki BarakAllah ugti.
Urkel.. Is dat Turks? Berbers? Wat of wie is Urkel ((Kijkt geen 70`s shows ben meer een Dr Phill persoon)).
Ja McAfee is inderaad lariekoek. AVG is gratis/werkt even goed. Wist u dat de antivirus bedrijven als Mcafee/norton, etc zelf virussen maken en deze verspreiden? Geheel logisch natuurlijk.. hun business dependents on it. Net zo met de grote legers van deze tijd. Zij zelf die het volk kwaad doen/dan voorstellen om geld in het leger te steken om zo the bad guys te kunnen bestrijden.
Tijd voor het gebed Insja`Allah. Excuses en dat ik even niet kan reageren op vragen/opmerkingen.
Wa Salaam.
Wa'Alaikoem Selaam,
Neen, is 'n 90's show geweest. Hem hoor je echt wel te kennen!
http://2.bp.blogspot.com/_BtVHzm0-Xf0/Rq4-9O-JjFI/AAAAAAAAAEs/QHtXH6yOWQ0/s400/urkel.jpg
Góh. Als ik er weer aan denk. Hahaha.
The Busters van Discovery Channel is cool. Ook zo'n Dr.phill personage enkel op gebied van wetenschap. Science!
Yeah, I know about that. Haha. Achterbaksheid siert enkel hun persoonlijkheid. Malloten, denken dat ze het kunnen verzwijgen, niet wetend dat er altijd één iemand is die het naar boven zal halen.
Exact. Net zo met de grote legers. Met stupiditeit lopende kraan dweilen. Haha. -Let niet op mijn uitdrukkingen, soms kan ik te ver gaan-
Allahie Taqbel. Moge je gebed geaccepteerd en verhoord worden! Excuses is nergens voor nodig beste Tahmid. Ikzelf zit nu even in mijn agenda. Zojuist mijn telefoon weer aangezet, hele dag stond het uit en krijg overlopende smsjes en vul daarmee mijn agenda mee. Yoepie! -dus niet-
Wa'Salaam.
NadorinoCrysis
15-02-2010, 23:45
Wa Salaam.
Ook NoScripts addon voor Firefox is erg handig.
Het blokkeert Java scripts van sites zoals de irritante reclames en popups.
Wa'Alaikoem Selaam,
Neen, is 'n 90's show geweest. Hem hoor je echt wel te kennen!
Góh. Als ik er weer aan denk. Hahaha.
The Busters van Discovery Channel is cool. Ook zo'n Dr.phill personage enkel op gebied van wetenschap. Science!
Yeah, I know about that. Haha. Achterbaksheid siert enkel hun persoonlijkheid. Malloten, denken dat ze het kunnen verzwijgen, niet wetend dat er altijd één iemand is die het naar boven zal halen.
Exact. Net zo met de grote legers. Met stupiditeit lopende kraan dweilen. Haha. -Let niet op mijn uitdrukkingen, soms kan ik te ver gaan-
Allahie Taqbel. Moge je gebed geaccepteerd en verhoord worden! Excuses is nergens voor nodig beste Tahmid. Ikzelf zit nu even in mijn agenda. Zojuist mijn telefoon weer aangezet, hele dag stond het uit en krijg overlopende smsjes en vul daarmee mijn agenda mee. Yoepie! -dus niet-
Wa'Salaam.
Wa Alikum Asalaam,
Hehe keek u vroeger Urkel? En ik maar van pokemon denken erg te zijn. Lopende kraan dweilen? Hehe! Hoe lang weet u al in Nederland? Toch niet geboren en getogen?
BarakAllahu feeki en uw dua. Het zelfde als niet het betere uw kant op.
Overlopende smsjes zegt u. Enige persoon wie mij belt is mijn moeder [grijns]. Een agenda? Ik heb in mijn korte leven wellicht 3 of 4 gekend. Denk van alle 4 slechts 2 bladzijdes te hebben bekrast met een tekening of anders.
Mocht u echt zo`n agenda persoon zijn; erg handige programma voor uw computer is Rainleandar (http://www.rainlendar.net/download/Rainlendar-Lite-2.6*****) (kiest de lite version (free) Kijkt u:
http://images.pcworld.com/downloads/graphics/screenshots/64498f.jpg
Erg handig en doorzichtig. Past bij elke achtergrond. Kunt uw afspraken, etc in verwerken. Geeft een melding wanneer u een afspraak hebt, etc, etc.
Wa Salaam.
Salaam wa3alaikom wa ra7matoe Allah wabarakatu
Aangezien iedereen hier zo goed geholpen word, dus waarom ik niet :o
standart VGA Graphics Adapter?? Ik heb daar dus problemen mee??
MAar ik doe wat er staat en het werkt niet?? Ik had perongeluk iets verwijderd en sinds dien krijg ik deze probleem, en foutmeldingen en een rare scherm ..
Geachte zuster,
Mag ik vragen welke laptop/computer u bezit en welke model? Ik kan dan voor u opzoek gaan naar een driver Insja`Allah opdat u van het probleem afkomt.
Wa Salaam.
..
Asalaam Alikum,
Hehe, ontzettend handig zuster. Zou u ook moeten doen. Het is niets moeilijks. Beetje computeren kan iedereen niet?
Wa Salaam.
Miss_Elwafa
16-02-2010, 01:39
Wa Alikum Asalaam,
Hehe keek u vroeger Urkel? En ik maar van pokemon denken erg te zijn. Lopende kraan dweilen? Hehe! Hoe lang weet u al in Nederland? Toch niet geboren en getogen?
BarakAllahu feeki en uw dua. Het zelfde als niet het betere uw kant op.
Overlopende smsjes zegt u. Enige persoon wie mij belt is mijn moeder [grijns]. Een agenda? Ik heb in mijn korte leven wellicht 3 of 4 gekend. Denk van alle 4 slechts 2 bladzijdes te hebben bekrast met een tekening of anders.
Mocht u echt zo`n agenda persoon zijn; erg handige programma voor uw computer is Rainleandar (http://www.rainlendar.net/download/Rainlendar-Lite-2.6*****) (kiest de lite version (free) Kijkt u:
--
Erg handig en doorzichtig. Past bij elke achtergrond. Kunt uw afspraken, etc in verwerken. Geeft een melding wanneer u een afspraak hebt, etc, etc.
Wa Salaam.
Wa'Alaikoem Selaam,
Ja maar, ik was toen nog klein. Deed geen vlieg kwaad en bezocht mijn ontspanning op TV. Ja, ook ik keek naar pokemon. Voordat ik ging slapen, vroeg ik altijd aan Allaah(swt) laat Pikachu ajb in ware leven komen en naast mij komen slapen of dat hij door mijn kamer moest lopen. -hehe-
Ja, originele is; dweilen met de kraan open. Maar ik heb altijd van mijn eigen soort aanmaak. Haha. En ja ben hier geboren en getogen! -ego-
Wa feek Baraka'Allaah.
Overlopende smsjes van voicemail berichtjes. Allemaal van werk afkomstig, vandaar. -zakelijke telefoon-
Wal7amdoelilah, meer heb je niet nodig joh. Één en al belemmering voor je telefoon als er teveel mensen naar je belt. Ik heb ook alleen maar één persoon die naar me belt, dat is mijn beste vriendin klaar.
Góh. Ik ben ook geen agenda persoon, maar sinds ik werk moest ik er echt één aanschaffen. En wel handig zo'n ding want ik neem mijn laptop altijd naar mijn werk mee en kan het meteen intikken. Baraka'Allahoefiek !! Ga het per direct downloaden.
Wa'Salaam.
Miss_Elwafa
16-02-2010, 01:40
Page not found; is wat ik krijg beste Tahmid.
Wa'Salaam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.