Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
.
Het is best irritant dat je elke keer een email ontvangen krijgt.
Per seconde worden er zo een tig reacties geplaatst, dus ja koppijn:maf:
EDIT
Ga naar je profiel en doe wat hier is afgebeeld:
http://imgur.com/NML9q.jpg
dank je
Assalaamu 3alaikum,
Wat is dat voor een link? Ik heb een kaartenlezer in de laptop, maar deze werkt denk ik niet. Want hij leest geen enkele kaart. Op die andere laptop die ik had, ging een SD kaart in, en die las het wel. XD kaart kon er niet in(stond er niet op, dus ook niet gedaan). Maar deze laptop die ik nu heb doet gwn niets, ook al doe ik een van die kaartjes erin, er gebeurt niets, alsof er geen kaartje in zit.
BaarakaAllaahu fiek voor je hulp!
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Het is de driver van HP voor uw media kaart lezer.
Detecteert uw laptop de kaartenlezer wel? Als u naar deze computer gaat (tweemaal klikken op deze computer) ziet u dan de "dingen" Weet even niet hoe te noemen. Geeft u anders aan wat u allemaal ziet bij deze computer. C: en?
Wa Salaam.
FunkySensation
11-02-2010, 20:53
Hoe kan ik mijn draadloze internet beveiligen?
SARSOERAA
11-02-2010, 21:23
msn virus
Hoe haal ik dit weg?
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Het is de driver van HP voor uw media kaart lezer.
Detecteert uw laptop de kaartenlezer wel? Als u naar deze computer gaat (tweemaal klikken op deze computer) ziet u dan de "dingen" Weet even niet hoe te noemen. Geeft u anders aan wat u allemaal ziet bij deze computer. C: en?
Wa Salaam.
Ja, dat bedoel ik dus. De pc detecteert(leest) m niet. Dus als ik m erin doe, zie ik bij ''mijn computer'' niets staan. Alleen ''C'' en ''D''. Hij pakt, leest, detecteert de kaart helemaal niet. Snap je?
Bij die andere laptop opende die m op verwisselbare schijf ''H''.
Ja, dat bedoel ik dus. De pc detecteert(leest) m niet. Dus als ik m erin doe, zie ik bij ''mijn computer'' niets staan. Alleen ''C'' en ''D''. Hij pakt, leest, detecteert de kaart helemaal niet. Snap je?
Bij die andere laptop opende die m op verwisselbare schijf ''H''.
Asalaam Alikum,
Installeert u Insja`Allah de driver. En kijkt of deze helpt.
Wa Salaam.
msn virus
Hoe haal ik dit weg?
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Download u Insja`Allah: Malewarebytes (http://majorgeeks.com/downloadget.php?id=5756&file=15&evp=693ee0b20204960edfd909666f809b26)
En laat het scannen, dan verwijdert hetgeen gevonden en probeert nogmaals. Belangrijk hier dat MSN is afgesloten tijdens het scannen.
Wa Salaam.
Hoe kan ik mijn draadloze internet beveiligen?
Geachte zuster,
Geeft u Insja`Allah wanneer u tijd hebt. U dient een aantal stappen te ondernemen en hier dien ik direct te kunnen reageren, etc anders zijn we heel lang bezig. Geeft u daarom aan wanneer u tijd hebt Insja`Allah en dan help ik u verder.
Wa Salaam.
Asalaam Alikum,
Installeert u Insja`Allah de driver. En kijkt of deze helpt.
Wa Salaam.
Wa3alaikumu assalaam,
Als ik op je link klik, zie ik download staan bovenaan. Als ik daarop klik, word ik doorgestuurd naar een andere pagina, maar verder gebeurt er niets.
Doe ik iets verkeerd?
Asalaam Alikum,
Helemaal rechts onderin ziet u staan: "Save this file to your pc". U klikt hoogstwaarschijnlijk op "upload your file".
Wa Salaam.
Oh ja, ik zie het al. Ik heb het gedownload, ik ga de laptop nu opnieuw opstarten. Wat moet ik dan daarna doen?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, het is GELUKT! BaarakaAllaahu fiek!
Beide kaartjes worden nu gelezen, maashaaAllaah!
Oke, nu dit gelukt is, heb ik nog een moeilijkere vraag.
Namelijk; Mijn xd kaartje zat vol fotos en filmpjes. Toen ik die voor het eerst in die reader deed, opende die het mapje, maar niet alle fotos kon ik zien. Daarna deed ik m terug in de camera, geheugen was helemaal vol, maar van de 500 fotos, waren er maar een paar te zien, heel vreem dus. Als ik deze xd kaartje in mn laptop doe, zie ik alleen die fotos die ik ook op de camera zie, al die andere niet.
Waar kan dit aan liggen? Is het kaartje beschadigd? Waarom kan ik dan enkele fotos wel zien en al die andere niet? Want als ik dat kaartje in m'n camera doe, geeft het wel aan dat de geheugen vol zit, maar slechts enkele foto's zijn te zien.
Ik hoop dat je me begrijpt.:goedzo:
Wa Feeki BarakAllah.
Ik zou eerlijk niet weten waarom slechts sommige foto`s te zien zijn. Kopieert u alle foto`s van uw kaartje naar de computer. Kijkt dan of deze te zien zijn of niet. Format dan uw kaartje en maakt opnieuw foto`s en test of alle genomen foto`s te zien zijn. Indien niet dan weet u genoeg en indien wel en de oudere wat op de computer staan dan weet u denk ik voldoende en dat de oude foto`s beschadigd zijn.
Wa Salaam.
Wa Feeki BarakAllah.
Ik zou eerlijk niet weten waarom slechts sommige foto`s te zien zijn. Kopieert u alle foto`s van uw kaartje naar de computer. Kijkt dan of deze te zien zijn of niet. Format dan uw kaartje en maakt opnieuw foto`s en test of alle genomen foto`s te zien zijn. Indien niet dan weet u genoeg en indien wel en de oudere wat op de computer staan dan weet u denk ik voldoende en dat de oude foto`s beschadigd zijn.
Wa Salaam.
Wa3alaikumu assalaam wara7matullaahi wabarakatuh,
Ik heb die fotos idd al gekopierd op de laptop en ik zie ze gwn. Ik durf mijn kaartje niet te formateren, omdat ik ergens nog hoop heb. Als dit al gelukt is, denk ik dat het al een stap in de goede richting is. Ik bedoel, als het kaartje beschadigd is, dan zou het logisch zijn dat alle fotos dan beschadigen, en niet slechts een groot deel, of niet?
Ik ga anders een deze dagen naar de mediamarkt en daar navragen. Als jij meer weet, hoor ik het graag!
Alsnog erg bedankt!
Wassalaam
Experience
11-02-2010, 23:08
Ik heb een tijdje geleden mijn webcam uitgeschakeld bij syseembeheer ofzo. Ik wil 'm nu weer inschakelen maar ben vergeten waar dat kan.
Ik heb een HP laptop met Vista.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.