Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Het heeft niet gewerkt :(
Hij komt weer steeds terecht bij dat scherm.. trouwens, in dat proces laat ie ook héél snel een blauw scherm zien met één of andere foutmelding.. maar dat gaat te snel om te zien wat erop staat
Salaam ou alikoem ought,
Probeert u eens de laptop aan te doen en vervolgens na het fabrikantscherm (is de merk van je laptop meestal) meteen op F8 te drukken een aantal keren totdat u hetzelfde scherm ziet waar staat dat u kunt kiezen tussen veilige modus etc. Kiest u dan veilig modus. en meld me of het gelukt is of niet.
Wasalaam ou alikoem
Mourri
Salem,
Wie kan mij met het volgende helpen;
Heb de programma; VLC media player en NERO om films op dvd te branden.
Alleen het probleem is nu; toen ik een film probeerde te branden via NERO op dvd; zei hij dat het gelukt is!
Zet ik hem in me DVD speler, geeft hij aan ''error disk''
Can someone help me? misschien doe ik wat verkeerd @ NERO
Want heb nooit eerder een film gebrand ?:confused:
Wa3aleikoem salem.
Alikoem salaan ougthi,
kijkt u eens hier. een handleiding om te branden.
http://www.extradvd.nl/html/nero.htm
Wasalaam ou alikoem
HETONDERZOEK
24-01-2010, 15:28
Salaam ou alikoem ought,
Probeert u eens de laptop aan te doen en vervolgens na het fabrikantscherm (is de merk van je laptop meestal) meteen op F8 te drukken een aantal keren totdat u hetzelfde scherm ziet waar staat dat u kunt kiezen tussen veilige modus etc. Kiest u dan veilig modus. en meld me of het gelukt is of niet.
Wasalaam ou alikoem
Mourri
Salaam,
Ook dat geprobeerd maar werkt helaas ook niet. Wanneer ik op f8 druk krijg ik idd een scherm met meerdere mogelijkheden. Naast veilige modus heb ik ook alle andere mogelijkheden geprobeerd.. maar komt helaas op niets uit!
other options?
Greenscarf_
24-01-2010, 15:29
Alikoem salaan ougthi,
kijkt u eens hier. een handleiding om te branden.
http://www.extradvd.nl/html/nero.htm
Wasalaam ou alikoem
Salem mourri,
Jij weer :hihi: je helpt me altijd als ik pc troubles heb :hihi:
Bedankt btw.
Maar nog een vraagje;
Nou heb die site gezien/gelezen en er staat Een DVD structuur bestaat uit .BUP, .IFO en .VOB files. Deze bestanden heb je allemaal nodig om een DVD te branden. Mis je één van die bestanden, dan zal de DVD niet meer werken.
Die film wat ik heb is een AVI.. hoe kan ik ervoor zorge dat het een BUP,IFO EN VOB file word? :confused:
Wa3aleikoem salem.
NadorinoCrysis
24-01-2010, 15:33
Salem mourri,
Bedankt btw.
Maar nog een vraagje;
Nou heb die site gezien/gelezen en er staat Een DVD structuur bestaat uit .BUP, .IFO en .VOB files. Deze bestanden heb je allemaal nodig om een DVD te branden. Mis je één van die bestanden, dan zal de DVD niet meer werken.
Die film wat ik heb is een AVI.. hoe kan ik ervoor zorge dat het een BUP,IFO EN VOB file word? :confused:
Wa3aleikoem salem.
De beste om alle benodigde bestanden en formaten kun je allemaal
op deze handige site vinden:
filmbranden.nl
Daar staat een uitgebreide handleiding
hoe je een AVI bestand converteert naar de DVD formaat.
Als het gelukt is met converteren, zal ie direct branden.
Succes!:goedzo:
Salaam,
Ook dat geprobeerd maar werkt helaas ook niet. Wanneer ik op f8 druk krijg ik idd een scherm met meerdere mogelijkheden. Naast veilige modus heb ik ook alle andere mogelijkheden geprobeerd.. maar komt helaas op niets uit!
other options?
Salaam ou alikoem,
Wnnr je die blauwe scherm krijgt. Start de laptop gelijk opnieuw op? of blijft de blauw scherm staan. In het geval van het laatste. Noteert u alles wat u daar ziet. En zet het hier in een reactie. Dan zal ik voor u gaan kijken hoe en wat. Oplossingen. Insa Allah.
Wasalaam ou alikoem
Salem mourri,
Bedankt btw.
Maar nog een vraagje;
Wa3aleikoem salem.
Salaam ou alikoem Greenscarf,
Ik probeer iedereen te helpen insa Allah.:D
Doet u eens wat Nadorino vertelt.:goedzo:
Wasalaam ou alikoem
HETONDERZOEK
24-01-2010, 15:40
Salaam ou alikoem,
Wnnr je die blauwe scherm krijgt. Start de laptop gelijk opnieuw op? of blijft de blauw scherm staan. In het geval van het laatste. Noteert u alles wat u daar ziet. En zet het hier in een reactie. Dan zal ik voor u gaan kijken hoe en wat. Oplossingen. Insa Allah.
Wasalaam ou alikoem
Nee, dat blauwe scherm zie je echt in een flits, letterlijk één seconde!
Het gaat als volgt; je doet de laptop aan.. dan krijg je de standaard opstartprocedure.. dus je ziet zo dat logo van windows.. opeens krijg je 1 seconde een blauw scherm met letters en dan floept 'ie naar dat scherm waarin staat;
'de laatste keer is windows niet juist afgesloten'.. bla bla.. en dan de verschillende opstartsopties.
NadorinoCrysis
24-01-2010, 15:42
Druk op Enter wanneer die melding te zien krijgt.
En anders kun je je zus neerslaan voor die gemene streek.
Vraag me toch af hoe je laptop gelijk uit werd gezet
na de stekker incident.
Normaal moet ie dan overgaan op accu.
@ HETONDERZOEK
Als het goed is, kun je windows XP herinstalleren zonder jouw bestanden kwijt te raken. Dat doe je met de herinstallatie en let op dat je niet formatteert. Dan kopieer je als het ware over jouw bestanden heen, maar kun je toch via een omweg aan jouw bestanden komen door gebruikers te gaan. Wel heel goed letten op wat je doet en kiest tijdens de opties!
Opmerking.
Wanneer je via een cd gaat herinstalleren kies je voor 'R' op je toetsenbord. Dat staat voor Repair. Deze melding krijg je meestal onderaan het scherm te zien voor enkele seconden. Dus goed kijken en goed op letten.
Edit:
Dit geldt voor cd met windows xp sp2
HETONDERZOEK
24-01-2010, 15:53
Druk op Enter wanneer die melding te zien krijgt.
En anders kun je je zus neerslaan voor die gemene streek.
Vraag me toch af hoe je laptop gelijk uit werd gezet
na de stekker incident.
Normaal moet ie dan overgaan op accu.
Ja, op enter drukken wil zeggen dat je kiest voor een bepaalde optie.. heb dat dus al bij alle opties gedaan maar niets werkt!!
Mijn accu is 'kapot' in de zin dat mijn laptop alleen nog werkte op net-stroom. Wanneer de stekker eruit wordt gehaald valt de laptop dus meteen uit.
Kan haar wel neerslaan maar daar heb ik mn bestanden niet mee terug :(
@ HETONDERZOEK
Als het goed is, kun je windows XP herinstalleren zonder jouw bestanden kwijt te raken. Dat doe je met de herinstallatie en let op dat je niet formatteert. Dan kopieer je als het ware over jouw bestanden heen, maar kun je toch via een omweg aan jouw bestanden komen door gebruikers te gaan. Wel heel goed letten op wat je doet en kiest tijdens de opties!
Met een cd? Heb ik niet.. :(. Maar in principe als ik een windows cp cd kan regelen kan ik dus herinstalleren en mn bestanden behouden??
Opmerking.
Wanneer je via een cd gaat herinstalleren kies je voor 'R' op je toetsenbord. Dat staat voor Repair. Deze melding krijg je meestal onderaan het scherm te zien voor enkele seconden. Dus goed kijken en goed op letten.
NadorinoCrysis
24-01-2010, 15:54
Opmerking.
Helaas geldt dit niet meer als je een CD rom hebt met XP SP1.
Die kan namelijk niet Windows XP SP3 herstellen.
@Onderzoek lol
Probeer maar wat Mourri je aanraadde.
Dan heb je tenminste iets onderzocht.
EDIT, nutteloos post.
Helemaal niet of niet via repair?
ik denk helemaal niet.
NadorinoCrysis
24-01-2010, 16:00
ik denk helemaal niet.
Klopt.
Als je XP SP3 is en je wilt m herstellen, krijg je de
fout dat dit XP nieuwer is dan op de CD.
En daarna breekt ie m af.
NadorinoCrysis
24-01-2010, 16:05
Dan moet je toch gewoonm SP3 verwijderen? Maar dat kan niet meer he? Ze moet het dan volgens mij via command doen..
En wat als de systeemherstel uit is?
Of ze heeft alle herstelgeschiedenis verwijdert?
Ouch, dat wordt dan pain in the ass
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.