Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Wie is de maker van je videokaart?
de maker is geforce
help alstublieft ik heb een nieuwe videokaart geinstalleerd ik wil graag drijvers hebben. naam videokaart: 1gb vga 8600 gt 512 mb
de maker is geforce
Sorry, dat was een foutje van mij, het gaat om de computer zelf, dus die kast. Zodra ik de pc opstart maakt het de hele tijd geluid.
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allaah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Het kan zijn dat uw computer vol met stof zit. Indien dit het geval is dan draaien de ventilatoren minder en maken geluid. Indien uw computer gewoon goed werkt, niet vast loopt/uitvalt dan is er niet veel aan de hand. Mocht u er last van hebben (het geluid) dan adviseer ik u de computer kast open te maken en met de stofzuiger voorzichtig het stof verwijderen (vooral bij de ventilatoren)
Wa Salaam.
Dringend hulp nodig
Ik heb dus mijn gsm aangesloten met mijn pc (met een speciale usb kabel)
Ik wil er namelijk liedjes opzetten maar ik kan het nietdoe want zie dat bestand niet bij(mijn computer) ,heb windows xp
Zodat ik mijn liedjes erop kan zetten...
Groen als er iemand mij kan helpen
Welke bestand agi? De liedjes? Of bedoelt u de snelkoppeling naar uw GSM?
Wa Salaam.
Ik heb de cd op de usb gekregen MAAR mijn C schijf is te vol, en er staat niks op behalve Gebruikersgegevens, windows etc. Ik heb het al verplaatst naar de D schijf maar het gaat niet. Hoe moet ik hem leeg halen zodat ik mijn bestanden kan behouden?
Heeft u de bestanden gekopieerd naar de USB? Mag ik vragen welke bestanden u allemaal ziet?
Wa Salaam.
Kan iemand mij helpen...mijn geluid doet het niet..ik moet het nog installeren!!Duss zonder cd aub!:o
Geachte zuster,
Welke laptop bezit u? Merk en model nummer? (Beiden erg belangrijk anders kan ik de drivers niet vinden).
Wa Salaam.
help alstublieft ik heb een nieuwe videokaart geinstalleerd ik wil graag drijvers hebben. naam videokaart: 1gb vga 8600 gt 512 mb
Kijkt u hier zuster: http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_195.62_whql_uk.html
Klikt u op "Download" en dan nogmaals op "agree and download".
Wa Salaam.
Iemand weet me IP adress...
Kan die gene Nu alles van me zien..
Paswoorden etc.
Geachte zuster,
Men kan niks met uw IP adres. Wat u even moet doen is een goede virusscanner hebben: AVG (http://dw.com.com/redir?edId=3&siteId=4&oId=3000-2239_4-10320142&ontId=2239_4&spi=1c709568ae50567bb64cf0fa0fa5a49a&lop=link&tag=tdw_dltext<ype=dl_dlnow&pid=11119511&mfgId=10044820&merId=10044820&pguid=5y-2NAoPjAUAAFZgxUQAAAEd&destUrl=http%3A%2F%2Fdownload.cnet.com%2F3001-2239_4-10320142.html%3Fspi%3D1c709568ae50567bb64cf0fa0fa5 a49a) Dit indien u er nog geen heeft! Als u al een virusscanner bezit dan die behouden of de oude eerst verwijderen en dan avg installeren.
Verder adviseer ik u ook: Malewarebytes (http://majorgeeks.com/downloadget.php?id=5756&file=15&evp=693ee0b20204960edfd909666f809b26) te downloaden en installeren Insaj`Allaah. Dan opstarten en scannen naar maleware. Verder belangrijk dat uw firewall aanstaat!
Men kan nogmaals niet zoveel met een IP-adres, verder ook niet zeker of uw ip-adres statisch is of dynamisch. Sommige Internet providers kennen een pool die zich wisselt om de zoveel tijd.
Wat u kunt doen is het volgende:
Gaat u naar start >> uitvoeren (run) >> en typt u daar cmd
Vervolgt komt zo`n zwarte schermpje >> typt u daar ipconfig
U zult nu zien wat uw ip-adres is. Loopt u dan naar uw modem (meestal benden) en haalt de netstroom stekker eruit en wacht 10 a 15 minuten. sluit het dan weer aan, wacht tot alle lampjes groen zijn en gaat nogmaals achter uw computer >> weer naar start >> uitvoeren >> cmd en dan weer >>ipconfig
Kijkt u of uw ip-adres is veranderd. Sommige internet providers die kennen dan uw ip aan iemand anders uit en geven u weer een ander (binnen een bepaalde pool) meestal is het zo dat een internet provider uw ip voor een aantal dagen vastzet en deze telkens bijwerkt minst uw geen verbinding meer maakt.
U hoeft zich geen zorgen te maken. Meeste hackers moeten het hebben van de gebruikers en hun doen en laten die het systeem onveilig maken.
Wa Salaam.
SweetMee
15-01-2010, 17:55
Geachte zuster,
Het kan zijn dat uw computer vol met stof zit. Indien dit het geval is dan draaien de ventilatoren minder en maken geluid. Indien uw computer gewoon goed werkt, niet vast loopt/uitvalt dan is er niet veel aan de hand. Mocht u er last van hebben (het geluid) dan adviseer ik u de computer kast open te maken en met de stofzuiger voorzichtig het stof verwijderen (vooral bij de ventilatoren)
Wa Salaam.
Salaam,
Bedankt voor de hulp, het heeft geholpen:goedzo:
Nadordame
15-01-2010, 22:55
Mijn Mic doet het niet meer..
Ik heb n Ingebouwde Mic In me laptop.. Maar Ik kan niet op msn Praten...
WIe kan me helpen
Geachte zuster,
Welke laptop bezit u? Merk en model nummer? (Beiden erg belangrijk anders kan ik de drivers niet vinden).
Wa Salaam.
Wa Alaikom ah salaam Broeder!
Het is een pc Windows xp home edition Oem product (microsoft)! ik heb er niet zoveeel verstand van..maar ik hoop dat je mij kan helpen !! Mijn geluidsboxer heet Creative.. ( 4 kleine boxers en 1 woofer)
Alvast bedankt :goedzo:
Ik heb een probleem met mijn inetverbinding.
Laptop: Thinkpad SL500 met vista erop
Netwerkverbinding draadloos(sitecom)
Ik gebruik altijd ccleaner om de boel op te ruimen.
Malware gerund, maar geen resultaat:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Database versie: 3075
Windows 6.0.6002 Service Pack 2 (Safe Mode)
16-1-2010 13:43:22
mbam-log-2010-01-16 (13-43-22).txt
Scan type: Volledige Scan (C:\|)
Objecten gescand: 261617
Verstreken tijd: 57 minute(s), 38 second(s)
Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 0
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0
Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)
Geheugenmodulen geïnfecteerd:
Registersleutels geïnfecteerd:
Registerwaarden geïnfecteerd:
Registerdata bestanden geïnfecteerd:
Mappen geïnfecteerd:
Bestanden geïnfecteerd:
De verbinding gaat een paar seconden weg en dan weer terug en dan weer weg. Behoorlijk irritant. Weet iemand wat 't kan zijn en wat ik er tegen moet doen?
Mijn Mic doet het niet meer..
Ik heb n Ingebouwde Mic In me laptop.. Maar Ik kan niet op msn Praten...
WIe kan me helpen
Bij MSN in de menubalk (boven in) ziet u staan: File (of bestand) contacts, etc. Klikt u op "tools" en dan op "audio en video setup" en stelt daar uw mic opnieuw in en kijkt of het werkt Insja`Allaah.
Wa Salaam.
Wa Alaikom ah salaam Broeder!
Het is een pc Windows xp home edition Oem product (microsoft)! ik heb er niet zoveeel verstand van..maar ik hoop dat je mij kan helpen !! Mijn geluidsboxer heet Creative.. ( 4 kleine boxers en 1 woofer)
Alvast bedankt :goedzo:
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Graag het volgende downloaden: Unknown device identifier (http://www.brothersoft.com/unknown-device-identifier-download-45574.html) (naar benden scrollen en klikken op "Server 1 Official Download Click to Download"
Dan downloaden/installeren en zoeken naar iets waar in het woord "audio" in voorkomt, hier op het plusje klikken en dan een printscreen maken Insja`Allaah. Anders op alle plusjes klikken en dan een printscreen maken Insja`Allaah en dan kijken we verder.
Wa Salaam.
Ik heb een probleem met mijn inetverbinding.
Laptop: Thinkpad SL500 met vista erop
Netwerkverbinding draadloos(sitecom)
Ik gebruik altijd ccleaner om de boel op te ruimen.
Malware gerund, maar geen resultaat:
De verbinding gaat een paar seconden weg en dan weer terug en dan weer weg. Behoorlijk irritant. Weet iemand wat 't kan zijn en wat ik er tegen moet doen?
Geachte broeder,
Mag ik vragen wat de signaal sterkte is? Hoe ver zit u van de router? Waar staat uw computer? Staan er naast uw laptop/computer nog apparaten die te maken hebben met wireless zaken (telefoon, magnetron, etc) ((elektronische zaken)). Indien u met de laptop dicht bij de router gaat staan, helpt dit in signaal sterkte? Hoe is de verbinding dan? Bezit u nog andere laptops/computers die wireless kunnen? Hoe is het signaal daar?
Wa Salaam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.