Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
lMlaestro
17-04-2006, 01:40
Sja, niet iedereen is een die-hard Maestro zoals jij :hihi:
P.S. ben nog niet zo lang op deze afdeling van de site te vinden zoals je weet. MJA begon heel erg te vervelen de laatste paar maanden...
Ik zet je naam er even bij zodat je ook bestookt kan worden met Pm's :hihi:
Glimlachje
17-04-2006, 01:48
Hey slaap lekker allemaal morgen weer een dag inshaAllah.... ;)
En computer geleerden :o allemaal bedankt!! :goedzo: :D
Pleeborstel
17-04-2006, 01:50
Ik zet je naam er even bij zodat je ook bestookt kan worden met Pm's :hihi:
Gaat uw gang, Maestro. PM-en is hier toch de mode? :D
Ben overigens geen echte die-hard computernerd. Weet er wel redelijk wat van ondanks dat ik al jaren een Apple-computer heb :maf2:
Is toch wat anders dan mijn pc die ik zelden gebruik :hihi:
MoslimaSisi
17-04-2006, 11:36
Salaam wa3alaikom..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen inshAllah.. Ik heb altyd pc probs dus deze topic komt goed uit ! :goedzo:
Nou zal k eens ff beginnen :p
Ik heb een lappie en ik had webcam waar k hem had geinstalleerd, nou dus hij deed het goed! Op een dag kwam een irri joch en had mn lappie opengemaakt en weet k veel wat hij had gedaan maar dus ALLES was verwijderd, alles wat ik in mn lappie had opgeslagen :(
Ik bracht mn lappie naar een oom en die had em opnieuw gestart en k heb nu windows xp.. (weet niej wat k eerder had) Maar goed, nu wil de webcam niej meer installeren, t zegt dat t niej kan worden geinstalleerd op deze Windows, wat k dus niej begryp :s
Wat moet k doen! :(
En gister wou k ff op msn inloggen ( dit is op mn broertjes pc waar ook de webcam niej wil installeren :s) maar het kan niej meer!!!!!! Ik werd er zo paraa van, en gister hadden we nog wel gasten dus ze hebben cker weer er aan zitten aanraken! En we krygen altyd zo een balkje waarop staat dat we nog een minuut hebben en dan gaat de pc/lap uit, mn oom zei dat dat virus was, dus k doe altyd virusscanner en dan komt t alhamdolilah niej meer, maar gister zei mn broertje dat die balkje kwam maar er stond iets van 385 dagen ofzooo! Weeeeeeeeeeird !!!!
Nou k heb veel zitten praten hihi..
ik laat jullie ff aan t werk gaan..
Jullie lieve zusje,,
Siham :D
Salaam wa3alaikom..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen inshAllah.. Ik heb altyd pc probs dus deze topic komt goed uit ! :goedzo:
Nou zal k eens ff beginnen :p
Ik heb een lappie en ik had webcam waar k hem had geinstalleerd, nou dus hij deed het goed! Op een dag kwam een irri joch en had mn lappie opengemaakt en weet k veel wat hij had gedaan maar dus ALLES was verwijderd, alles wat ik in mn lappie had opgeslagen :(
Ik bracht mn lappie naar een oom en die had em opnieuw gestart en k heb nu windows xp.. (weet niej wat k eerder had) Maar goed, nu wil de webcam niej meer installeren, t zegt dat t niej kan worden geinstalleerd op deze Windows, wat k dus niej begryp :s
Wat moet k doen! :(
En gister wou k ff op msn inloggen ( dit is op mn broertjes pc waar ook de webcam niej wil installeren :s) maar het kan niej meer!!!!!! Ik werd er zo paraa van, en gister hadden we nog wel gasten dus ze hebben cker weer er aan zitten aanraken! En we krygen altyd zo een balkje waarop staat dat we nog een minuut hebben en dan gaat de pc/lap uit, mn oom zei dat dat virus was, dus k doe altyd virusscanner en dan komt t alhamdolilah niej meer, maar gister zei mn broertje dat die balkje kwam maar er stond iets van 385 dagen ofzooo! Weeeeeeeeeeird !!!!
Nou k heb veel zitten praten hihi..
ik laat jullie ff aan t werk gaan..
Jullie lieve zusje,,
Siham :D
3alaykom ou salaam,
Blijkbaar heeft die jochie je pc geformateerd. En je oom heeft Windows XP opnieuw geinstalleerd.
Zo te horen ondersteund Windows XP je webcam niet en ik denk dat je Windows 98 had en nu heb je XP.
Geef ff door welke type je webcam is.
En voor msn problemen kan je altijd hier terecht:
http://www.imzers.com/
Kijk welke foutmeldingscode je krijgt en zoek die op de site op.
Betreft je balkje:
Deze foutmelding word veroorzaakt door het Sasser virus,
Verwijdertool voor dit Virus:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FxSasser*****
Patch van Microsoft tegen dit Virus en zijn varianten:
Windows Xp Nederlands -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=3549EA9E-DA3F-43B9-A4F1-AF243B6168F3
Windows XP Engels ->
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=3549EA9E-DA3F-43B9-A4F1-AF243B6168F3
Voor ander Windows versies dan bovenstaande:
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS04-011.mspx
Werkwijze van verwijderen:
1) Download de aangegeven items (verwijdertool en update)
2) Verbreek u internetverbinding (kabel uit pc )
3) Laat de verwijdertool scannen,deze verwijder alle sporen van het Sasser Virus.
Deze tool is alleen bruikbaar voor het Sasser virus en zijn varianten en
dus niet bruikbaar voor ander virussen.
4) Als de verwijdertool zijn werk gedaan heeft installeer je de
update van Microsoft.
Succes
Windoos ;)
MoslimaSisi
17-04-2006, 14:06
Bareklah oe fik!
En ik heb Labtec webcam 5.1.0, tis cker die versie. Maar tis dus Labtec..
En bedankt voor de Windows in het NL, want k woon nu in Denemarken en me oom heeft t dus in het deens geinstalleerd en tis een beetje irri.. Maar nu ss t goed! :D
:zwaai:
SHOUF_CHA8786
17-04-2006, 14:10
halloo, :D
ik had een probleempje
ik krijg steeds van die foutmeldingen reageert niet en dan moet ik het verzenden of niet verzenden echt irritant ik heb dat overal bij internet explorer bij msn en media player....
zou het heel erg leuk vinden als je hier een oplossing voor had
:kus:
halloo, :D
ik had een probleempje
ik krijg steeds van die foutmeldingen reageert niet en dan moet ik het verzenden of niet verzenden echt irritant ik heb dat overal bij internet explorer bij msn en media player....
zou het heel erg leuk vinden als je hier een oplossing voor had
:kus:
Open het menu Start en ga naar het Configuratiescherm. Klik daar op Systeem en klik op het tabblad Geavanceerd op de knop Fouten melden.
Hier kan je heel eenvoudig instellen of je al dan niet fouten wil zien en zoja voor welke programma's.
zo van het internet geplukt...Ik hooop dat je er wat aan hebt sucses ;)
SHOUF_CHA8786
17-04-2006, 14:20
Open het menu Start en ga naar het Configuratiescherm. Klik daar op Systeem en klik op het tabblad Geavanceerd op de knop Fouten melden.
Hier kan je heel eenvoudig instellen of je al dan niet fouten wil zien en zoja voor welke programma's.
zo van het internet geplukt...Ik hooop dat je er wat aan hebt sucses ;)
ik heb daar geen systeem op staan:confused:
ik heb daar geen systeem op staan:confused:
Je kan er ook komen door met je rechtermuisknop op deze computer te klikken en dan kiezen voor eigenschappen ;)
SHOUF_CHA8786
17-04-2006, 14:22
Je kan er ook komen door met je rechtermuisknop op deze computer te klikken en dan kiezen voor eigenschappen ;)
hee bedankt super en nu maar hopen dat het werkt:kus:
MoslimaSisi
17-04-2006, 14:23
:o Daar ben k weer :o
Ik snap dat ene Sasser virus scanner niej.. ik kryg iets waar der opstaat dat het een uitvoerbestand is en uitvoerbestanden kunnen virus of andere code bevatten waardoor mn computer kan worden beschadigt. Wees voorzichtig met het openen van dit bestand.
Dus zei ok ga maar verder..
En toen kwam er ''Een externe toepassing moet worden gestart om file:- koppelingen te verwerken. Opgevraagde koppeling: Dan staat er op die file en waar het ligt..
Toepassing: File
Als u dit verzoek niet verwachtte kan het een poging zijn om een zwakte in een andere programma te misbruiken. Anulleer dit verzoek tenzij u zeker weet dat het niet kwaadwillend is.
:confused::confused:
hee bedankt super en nu maar hopen dat het werkt:kus:
Insa-Allah ;)
SHOUF_CHA8786
17-04-2006, 14:24
Insa-Allah ;)
inshaallah:goedzo:
nog een vraag:o
ik heb een ondertiteling gedownload alleen de ondertiteling is iets van 8seconden vertraagt dan de film! wat moet ik nu
:o Daar ben k weer :o
Ik snap dat ene Sasser virus scanner niej.. ik kryg iets waar der opstaat dat het een uitvoerbestand is en uitvoerbestanden kunnen virus of andere code bevatten waardoor mn computer kan worden beschadigt. Wees voorzichtig met het openen van dit bestand.
Dus zei ok ga maar verder..
En toen kwam er ''Een externe toepassing moet worden gestart om file:- koppelingen te verwerken. Opgevraagde koppeling: Dan staat er op die file en waar het ligt..
Toepassing: File
Als u dit verzoek niet verwachtte kan het een poging zijn om een zwakte in een andere programma te misbruiken. Anulleer dit verzoek tenzij u zeker weet dat het niet kwaadwillend is.
:confused::confused:
Jah kijk je hebt bestanden he waar je op het moment dat je erop klikt direkt iets gaan doen. Zoals een instalatie van iets. Als je dubbelklikt erop start de instalatie. Niet zoals bij een map zeg maar. daar dubbeklik je op dan gaat ie alleen open en gebeurt er niets. Zolang je maar weet dat de bestand veilig is kan je het gerust openen als je niet weet waar het vandaan komt eerst scannen;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.