Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
alh0ceima_
22-12-2009, 12:27
Ik heb zelf ook een toshiba gekocht laatst, aangeraden door mr. WitteWijk hier. Het is wel een fijn ding, wel groot, grote scherm.. wel mooi. Ziet er netjes uit. http://www.kieskeurig.nl/laptop/toshiba/satellite_l500-128/342266/
Soms doet ie een beetje gek in de zin van, dat ie heel vaak aangeeft dat ik hem niet goed afgesloten heb terwijl ik gwn daarvoor op afsluiten heb geklikt.
Maar toen ik de mijne aan had geschaft was die nieuwe sony nog niet uit.. Als die toen uit was had ik zker die gekocht. Hij is namelijk maar 600e, een koopje voor een sony vaio.
Zullen wij deze topic overnemen shum?
ta7amoesht_
22-12-2009, 12:35
Zullen wij deze topic overnemen shum?
Haha doe maar niet, we gaan et alleen erger maken :(
WitteWijk
22-12-2009, 13:17
msn kan ik niet downloaden, er staat wel hij is geinstalleerd ( en dan staat er ook benodigde schrijfruimte 0 bytes...snap er geen kont van
Voer deze mogelijkheden eens uit:
"De beveiligingsinstellingen van uw browser voorkomen dat u Windows Live Messenger kunt gebruiken
De beveiligingsinstellingen van uw browser hebben soms invloed op uw mogelijkheid om Windows Live Messenger te gebruiken. U kunt dit probleem als volgt oplossen:
Controleer of de beveiligingsinstellingen van Internet Explorer juist zijn.
Start Internet Explorer.
Klik in het menu Extra op Internetopties.
Klik op het tabblad Geavanceerd.
Schakel in het gedeelte Beveiliging het selectievakje Controleren of de server een certificaat heeft ingetrokken uit en schakel de selectievakjes SSL 2.0 gebruiken en SSL 3.0 gebruiken in.
Klik op OK.
Registreer de SSL-beveiligingsbibliotheken opnieuw
Klik voor Microsoft Windows XP op de taakbalk, klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren.
— of —
Klik voor Windows Vista op de taakbalk, klik op Start en typ de volgende opdrachten in het vak Nu zoeken en druk vervolgens op Enter.
Typ de volgende opdrachten en druk op ENTER.
Nadat een opdracht met succes is uitgevoerd, ontvangt u het bericht "DllRegisterServer geslaagd". Wacht totdat dit bericht wordt weergegeven voordat u verdergaat met de volgende opdracht.
Windows 2000, Windows XP en Windows Vista:
%windir%\system32\REGSVR32 softpub.dll
%windir%\system32\REGSVR32 wintrust.dll
%windir%\system32\REGSVR32 initpki.dll
Windows Millennium Edition en Windows 98:
%windir%\system\REGSVR32 softpub.dll
%windir%\system\REGSVR32 wintrust.dll
%windir%\system\REGSVR32 initpki.dll
Controleer de datum en de tijd voor beveiligingscertificaten
Dubbelklik op de klok in het systeemvak en controleer de datum en de tijd. Voor de beveiligingscertificaten die voor de verbinding met Windows Live ID worden gebruikt, moeten de juiste datum en tijd zijn ingesteld.
Registreer de XML-bibliotheekbestanden.
Voor Windows XP:
Klik op de taakbalk op Start en klik op Uitvoeren.
Typ %windir%\system32\regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll en klik op OK.
Wacht enkele minuten en probeer u opnieuw aan te melden.
Voor Windows Vista
Klik op de taakbalk op Start, typ %windir%\system32\regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll in het vak Nu zoeken en druk vervolgens op Enter.
Klik op OK.
U ontvangt een bevestigingsbericht wanneer de registratie is voltooid.
Wis de SSL-status en de geschiedenis van AutoAanvullen (alleen in Windows XP en Windows Vista)
Start Internet Explorer.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik onder Certificaten op SSL-status wissen.
Wanneer u het bericht ontvangt dat de SSL-cache is gewist, klikt u op OK.
Klik op AutoAanvullen of klik op Instellingen in de sectie AutoAanvullen. Kies de items die u wilt wissen en klik vervolgens op OK.
Moslimatoen22
22-12-2009, 13:36
Zo ziet een (draadloze )router er ongeveer uit.
http://www.start-it-up.be/UserFiles/Image/router.jpg
barrak Allahoe fiek voor t plaatje, maar ik heb geen eigen internetverbing..
Nou ik heb een probleem sinds kort heb ik Vista .. en de luidsprekers (inngebouwd op de monitor) deden het wel maar als ik een liedje hoorde kreeg ik een heel zware stem.. dus heb ik luidsprekers gehaald, aangesloten.. werkte niet, opnieuw weer de luidsprekers (in de monitor) geprobeerd.. doen ze het niet! Bij apparaatbeheer staan ze gewoon en er zijn geen nieuwe updates voor, en als ik kijk bij geluid dan speelt het liedje (bijv in Windows media player) gewoon af maar ik hoor niks! Heb de kabels er 3x opnieuw in & uit gedaan, pc opgestart.. alle kabels gecheckt maar t lukt nie, help!!
Help ik wil graag nu muziek luisteren:o
alh0ceima_
22-12-2009, 14:05
Haha doe maar niet, we gaan et alleen erger maken :(
:lol: Ik zie het al voor me.
Voer deze mogelijkheden eens uit:
"De beveiligingsinstellingen van uw browser voorkomen dat u Windows Live Messenger kunt gebruiken
De beveiligingsinstellingen van uw browser hebben soms invloed op uw mogelijkheid om Windows Live Messenger te gebruiken. U kunt dit probleem als volgt oplossen:
Controleer of de beveiligingsinstellingen van Internet Explorer juist zijn.
Start Internet Explorer.
Klik op het tabblad Geavanceerd.
Schakel in het gedeelte Beveiliging het selectievakje Controleren of de server een certificaat heeft ingetrokken uit en schakel de selectievakjes SSL 2.0 gebruiken en SSL 3.0 gebruiken in.
Klik op OK.
Registreer de SSL-beveiligingsbibliotheken opnieuw
Klik voor Microsoft Windows XP op de taakbalk, klik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren.
— of —
Klik voor Windows Vista op de taakbalk, klik op Start en typ de volgende opdrachten in het vak Nu zoeken en druk vervolgens op Enter.
Typ de volgende opdrachten en druk op ENTER.
Nadat een opdracht met succes is uitgevoerd, ontvangt u het bericht "DllRegisterServer geslaagd". Wacht totdat dit bericht wordt weergegeven voordat u verdergaat met de volgende opdracht.
Windows 2000, Windows XP en Windows Vista:
%windir%\system32\REGSVR32 softpub.dll
%windir%\system32\REGSVR32 wintrust.dll
%windir%\system32\REGSVR32 initpki.dll
Windows Millennium Edition en Windows 98:
%windir%\system\REGSVR32 softpub.dll
%windir%\system\REGSVR32 wintrust.dll
%windir%\system\REGSVR32 initpki.dll
Controleer de datum en de tijd voor beveiligingscertificaten
Dubbelklik op de klok in het systeemvak en controleer de datum en de tijd. Voor de beveiligingscertificaten die voor de verbinding met Windows Live ID worden gebruikt, moeten de juiste datum en tijd zijn ingesteld.
Registreer de XML-bibliotheekbestanden.
Voor Windows XP:
Klik op de taakbalk op Start en klik op Uitvoeren.
Typ %windir%\system32\regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll en klik op OK.
Voor Windows Vista
Klik op de taakbalk op Start, typ %windir%\system32\regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll in het vak Nu zoeken en druk vervolgens op Enter.
Klik op OK.
U ontvangt een bevestigingsbericht wanneer de registratie is voltooid.
Wis de SSL-status en de geschiedenis van AutoAanvullen (alleen in Windows XP en Windows Vista)
Start Internet Explorer.
Klik op het tabblad Inhoud.
Klik onder Certificaten op SSL-status wissen.
Wanneer u het bericht ontvangt dat de SSL-cache is gewist, klikt u op OK.
Klik op AutoAanvullen of klik op Instellingen in de sectie AutoAanvullen. Kies de items die u wilt wissen en klik vervolgens op OK.
Had ik al gezegt tegen dr, mesha ze wilt niet luisteren.:ego:
Nou ik heb een probleem sinds kort heb ik Vista .. en de luidsprekers (inngebouwd op de monitor) deden het wel maar als ik een liedje hoorde kreeg ik een heel zware stem.. dus heb ik luidsprekers gehaald, aangesloten.. werkte niet, opnieuw weer de luidsprekers (in de monitor) geprobeerd.. doen ze het niet! Bij apparaatbeheer staan ze gewoon en er zijn geen nieuwe updates voor, en als ik kijk bij geluid dan speelt het liedje (bijv in Windows media player) gewoon af maar ik hoor niks! Heb de kabels er 3x opnieuw in & uit gedaan, pc opgestart.. alle kabels gecheckt maar t lukt nie, help!!
:traan1:
alh0ceima_
22-12-2009, 14:18
Ik denk dat het dan aan de geluidskaart ligt, heb ik ook vaak gehad.
Ik denk dat het dan aan de geluidskaart ligt, heb ik ook vaak gehad.
Ja maar deze pc is net nieuw, en 10 min geleden (voordat ik de losse speakers erin had gedaan) deed-ie het gewoon nog, weliswaar met een raar geluid maar hij deed het.. nu hor ik dus niks meer!
En ik ben helemaal niet van de computers, dus kan je me helpen, wat moet ik doen :o
Owja ik heb het groene draadje er weer in gedaan, en er staat dit
Dit Apparaat moet herkend worden als:
* Lijningang
* Frontluidsprekeruitgang
* Achterluidsprekeruitgang
* Centrum/Subwooferuitgang
* Uitgang voor zijluidspeker
wat moet ik kiezen?
alh0ceima_
22-12-2009, 14:34
Ik verwijs door naar de eerste pagina, en dan stap 4.
Wellicht vind je daar inshaAllaah je oplossing.
Nee, daar ligt het niet aan :o
alh0ceima_
22-12-2009, 14:40
Ik denk dat ik je dan niet kan helpen. :kweetnie:
alh0ceima_
22-12-2009, 14:41
Ik denk dat ik je dan niet kan helpen. :kweetnie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.