Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
islamforever
21-11-2009, 16:40
http://i49.tinypic.com/ddjcwg.jpg
Ik word hier psychisch gestoord van..Ik ben de systeembeheerder!!!!!!
Wie weet wat ik hier moet doen, ik denk echt dat ik binnenkort een cursus computerlessen ga nemen..
miss_verstand
21-11-2009, 17:18
ik heb ook een probleempje. ik wil microsoft office profossional 2007 downloaden. alleeen ik heb daar een sleutel/code van 25 cijfers en letters nodig. Wie heeft deze voor mij. Pm me. hetr is dringend want anders kan ik mijn schoolwerk niet maken het is dus zeer belangrijk
ik heb ook een probleempje. ik wil microsoft office profossional 2007 downloaden. alleeen ik heb daar een sleutel/code van 25 cijfers en letters nodig. Wie heeft deze voor mij. Pm me. hetr is dringend want anders kan ik mijn schoolwerk niet maken het is dus zeer belangrijk
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Probeert u:
B4MKP-KP9YP-7TBQ4-7T4XF-MTGWY
TXF6Y-H24H8-H8YHX-46DY2-HCPCD
T3PVR-XX42X-T49DW-WGBG6-9FT73
KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8
Mochten dezen niet werken dan dient u een andere (office 2007 die ik Insaj`Allah voor u zal uploaden) office te installeren. Hoor van u indien het niet werkt en dan upload ik Insja`Allah de office en de correcte key.
Wa Salam.
http://i49.tinypic.com/ddjcwg.jpg
Ik word hier psychisch gestoord van..Ik ben de systeembeheerder!!!!!!
Wie weet wat ik hier moet doen, ik denk echt dat ik binnenkort een cursus computerlessen ga nemen..
Geachte zuster,
Nu heb ik erg weinig verstand van MSN maar wat u dient te doen is; 1) Verwijdert de oud msn versie. 2) download de msn 9.0 en installeert en klaar bent u Insja`Allah.
Wa Salam.
Tahmid kan je mij niet helpen. :(
Kan iemand mij met spoed helpen. Mijn laptop geeft alleen maar een zwart beeld. Hij doet het nog wel als ik hem opstart krijg ik het Acer logo en is bezig met opstarten verder dan dat kom ik niet. Het scherm blijft zwart.
Ik heb sinds een maand dat het scherm ineens begint te flikkeren na 10 seconde stopt dat. Nu krijg ik helemaal niet meer aan. Weet iemand wat er aan de hand is dat met dat ding.
Geachte zuster,
Start uwe computer op (opnieuw) en drukt F8 tijdens het opstarten en kiest voor "veilige modus". Start uwe computer daar en kijkt bij start >> rechte muisknop deze computer >> manage (beheer) >> event views >> system. Kijkt u hier of u fouten ziet staan (rode kruisjes) en geeft u aub wat er staat/welke code, etc. Het niet correct opstraten is lastig. Wellicht een applicatie/hardware/de bootsector/noem het maar op. Mocht de veilige modus ook niet werken dan wordt het helemaal lastig. Hoor graag van u.
Wa Salam.
Heb hem verwijderd!
Ik heb hem alleen uitgevoerd en niet gedownload, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding te zien?
Wat moet ik nu doen?
U download msn? drukt op "uitvoeren" en dan krijgt u een fout? Welke melding krijgt u precies? Welke besturingssysteem gebruikt u? Xp ? Vista?
Wa Salam.
miss_verstand
21-11-2009, 17:57
Probeert u:
TXF6Y-H24H8-H8YHX-46DY2-HCPCD
T3PVR-XX42X-T49DW-WGBG6-9FT73
KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8
Mochten dezen niet werken dan dient u een andere (office 2007 die ik Insaj`Allah voor u zal uploaden) office te installeren. Hoor van u indien het niet werkt en dan upload ik Insja`Allah de office en de correcte key.
Wa Salam.
hartelijk bedankt, maar ze doen het niet. wil je aub voor me uploaden heb het echt nodig, ben hopeloos geworden
Geachte zuster,
Start uwe computer op (opnieuw) en drukt F8 tijdens het opstarten en kiest voor "veilige modus". Start uwe computer daar en kijkt bij start >> rechte muisknop deze computer >> manage (beheer) >> event views >> system. Kijkt u hier of u fouten ziet staan (rode kruisjes) en geeft u aub wat er staat/welke code, etc. Het niet correct opstraten is lastig. Wellicht een applicatie/hardware/de bootsector/noem het maar op. Mocht de veilige modus ook niet werken dan wordt het helemaal lastig. Hoor graag van u.
Wa Salam.
Djaazak allahoe gairan voor je reactie!
Ik kom niet zover, ik kan alleen opstarten na het acer logo gebeurt er niks meer. :(
Alhoceima_
21-11-2009, 18:36
U download msn? drukt op "uitvoeren" en dan krijgt u een fout? Welke melding krijgt u precies? Welke besturingssysteem gebruikt u? Xp ? Vista?
Wa Salam.
Nee dat niet, ik krijg pas een foutmelding als ik me probeer aan te melden.
'Momenteel is Windows live messenger niet beschikbaar'
Ik gebruik XP, ik heb pas mn computer geformateerd.
hartelijk bedankt, maar ze doen het niet. wil je aub voor me uploaden heb het echt nodig, ben hopeloos geworden
Geachte zuster,
Kijkt u hier: http://www.megaupload.com/?d=VQSERYZE
Ik weet niet of deze goed is ge-upload of niet gezien het opeens op de 100% zat (wellicht dat ik slaap was gevallen) ik heb het wel even mogen downloaden en het lijkt te werken dus probeert het Insja`Allah.
Key: KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8
Wel dient u eerst de oude office 2007 te verwijderen voor u de nieuwe gaat installeren. Wanhoopt niet zuster (het woord zelf niet geliefd in de islaam) en doet dua en ziet Ta`Ala voorziet en alle dank en lof behoren Hem toe (Subhanahu).
Wa Salam.
Djaazak allahoe gairan voor je reactie!
Ik kom niet zover, ik kan alleen opstarten na het acer logo gebeurt er niks meer. :(
De F8 knop in drukken doet niets bij het opstarten? ((Dit voor de Acer logo)).
Is het mogelijk (zoals zuster TIYW vraagt) dat u een XP/Vista cd bezit en deze in de computer kunt doen?
Indien de computer nogmaals niet in de veilige modus kan dan is het probleem niet 1,2 op te lossen (naar mijn weten). Het is dan wellicht een OS/Hardware probleem. Zoekt u daarom naar de CD van XP/Vista of Acer Recovery CD. Maakt uwe laptop ook een beep geluid bij het opstarten?
Wa Salam.
Nee dat niet, ik krijg pas een foutmelding als ik me probeer aan te melden.
'Momenteel is Windows live messenger niet beschikbaar'
Ik gebruik XP, ik heb pas mn computer geformateerd.
Om welke versie gaat het? Kunt u zich wel met een andere account aanmelden?
Wa Salam.
zinnezintje
21-11-2009, 20:27
Asalamo ailkoum,
Ik heb een 2e handse comuter gekocht. De computer speelt geen geluid af. De computer geeft aan dat ik een hardware moet toevoegen. Ik heb van alles geprobeert. Ook probeer ik de oude virusscanner te verwijderen en ook dit lukt niet. Zijn de programma's die je hier kunt downloaden gratis?
_________abdel
21-11-2009, 21:06
Asalamo ailkoum,
Ik heb een 2e handse comuter gekocht. De computer speelt geen geluid af. De computer geeft aan dat ik een hardware moet toevoegen. Ik heb van alles geprobeert. Ook probeer ik de oude virusscanner te verwijderen en ook dit lukt niet. Zijn de programma's die je hier kunt downloaden gratis?
Heb je toevallig een merk/model en type/serienummer van de pc? of is het een zelfbouwsysteem?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.