INsa-allah..zo niet zal ik een gokje wagen :o
Zie mijn posting hierboven ;)
Sowieso kun je beter geen Windows Media Player gebruiken voor DVD. PowerDVD of WinDVD lijken me meer geschikt ervoor.
Toen ik aan het typen was, had jij al gepost dus jij was iets sneller.
Daar ben ik helemaal met je eens sahbe, alleen als men persee Windows Media wilt gebruiken.
Ik zelf gebruik PowerDVD.
Windoos
lMlaestro
15-04-2006, 22:27
Waar moet ik stap in 'in tikken''?? ben een leek he :hihi:
Dat tik je natuurlijk in de adresbalk waar je ook mee surft stommerd :lekkerpuh
Glimlachje
16-04-2006, 13:03
Hallo glimlach,
Verander de frequentie van je beeldscherm. Dat doe je ergens via de knoppen op je monitor. En wat betreft je vraag over je geluid, zie een paar pagina's terug. Dat probleem hebben we al tientallen keren opgelost :D
frequentie van mijn beeldscherm hoe ziet dat eruit?
Ik heb wel knoppen op mijn monitor maar weet niet wat ik moet veranderen..
in het midden staat iets van 800×600
H:37.8K
V:60HZ
lMlaestro
16-04-2006, 13:16
frequentie van mijn beeldscherm hoe ziet dat eruit?
Ik heb wel knoppen op mijn monitor maar weet niet wat ik moet veranderen..
in het midden staat iets van 800×600
H:37.8K
V:60HZ
De frequentie is dat 60 HZ, dat moet je dus veranderen in een andere waarde met de knoppen op je monitor.
.
Verder moet je naar Start --> Configuratiescherm --> Klik links op klassieke weergave als dat kan --> Dan naar beeldscherm --> Instellingen -> en dan de kleurdiepte op 16 bits kleuren zetten.
Succes!
Glimlachje
16-04-2006, 13:29
De frequentie is dat 60 HZ, dat moet je dus veranderen in een andere waarde met de knoppen op je monitor.
.
Verder moet je naar Start --> Configuratiescherm --> Klik links op klassieke weergave als dat kan --> Dan naar beeldscherm --> Instellingen -> en dan de kleurdiepte op 16 bits kleuren zetten.
Succes!
Ik kan met die knoppen alleen naar links of naar rechts...:moe: niet naar het midden daar zit die 60HZ...:jammer:
Ik kan met die knoppen alleen naar links of naar rechts...:moe: niet naar het midden daar zit die 60HZ...:jammer:
En dus zoals ik al zei meid al heeel wat reacties terug je videokaart is niet geinstaleerd je freq heeft er niks mee te maken. Ik iheb hem ook op 60 Hz staan omdat ik een grote resolutie heb.
Glimlachje
16-04-2006, 15:20
En dus zoals ik al zei meid al heeel wat reacties terug je videokaart is niet geinstaleerd je freq heeft er niks mee te maken. Ik iheb hem ook op 60 Hz staan omdat ik een grote resolutie heb.
Domme vraag: wat is een videokaart?
Ff een momentje ga ik je dat haarfijn uitlegen :)
De videokaart is een veel besproken computeronderdeel.
Welke videokaart geschikt is voor een computer hangt af van de manier waarop deze gebruikt wordt. Een gamer zal een krachtige videokaart zoeken met goede 3D prestaties.
Een kantoorgebruiker heeft meestal genoeg aan een simpele, eventueel in het moederbord geïntegreerde videokaart. Tussen deze extremen bevindt zich een groot scala aan middenklassers.
Het grote aanbod, onlogische serienummers, afkortingen en het algemene videokaartjargon maken een videokaart kiezen soms een lastige klus.
In het kort:
De videokaart is een kaart die de PC gebruikt om een, voor de gebruiker zichtbaar, beeldscherm te genereren. Het aantal af te beelden kleuren en de hoogste mogelijke resolutie zijn afhankelijk van de hoeveelheid geheugen op de kaart.
Kijk je videokaart i sgewoon een chip die de beeld doorgeeft aan je monitor.
Download de volgende programma
http://files5.majorgeeks.com/files/ee364229b2791d1ef9355708eff0ba34/systeminfo/aida32pe_393.zip
Je pakt hem uit en start hem op. met dit programma kun je zien wat voor merk videokaart je hebt en aan de hand van die naam kan ik de drivers voor je zoeken. Zie de volgende plaatje ho eik het heb voor gedaan :)
http://i3.tinypic.com/vnnry9.jpg
Sucses he :o
lMlaestro
16-04-2006, 17:12
Kijk je videokaart i sgewoon een chip die de beeld doorgeeft aan je monitor.
Download de volgende programma
http://files5.majorgeeks.com/files/ee364229b2791d1ef9355708eff0ba34/systeminfo/aida32pe_393.zip
Je pakt hem uit en start hem op. met dit programma kun je zien wat voor merk videokaart je hebt en aan de hand van die naam kan ik de drivers voor je zoeken. Zie de volgende plaatje ho eik het heb voor gedaan :)
Sucses he :o
Wat een nette bureaublad heb jij :D
Sjonge, zag mijn bureaublad maar zo uit:maf2:
kan je jou achtergrond eens online zetten, vind em best mooi
Jah ik heb gisteren pas xp opnieuw geinstaleerd.(hij is zoiezo helemaal leeg) want mijn snelkoppelingen staan bij snel starten. Maar mijn probleem was dan de stukje chip dat onder een HD zit waar je IDE en voeding kabel in gaat. Was verbrand. (ik zag het letterlijk gebeuren) Het was ook tegelijk mijn c schijf. Hij was pas 5 maanden oud Maxtor 80 Gb. Dus dinsdag ga ik ff langs bij die winkel want er zat 1 jaar garantie op..:kwaad: En ik maar hopen dat ze insa-allah mijn data nog kunnen redeen insa-allah
http://i3.tinypic.com/vo4ris.jpg
Windoos hie is de plaatje waar je om vroeg
Glimlachje
16-04-2006, 21:40
Dat komt omdat je drivers niet zijn geinstaleerd. Als het een pc is die je gekocht hebt uit de winkel zit er meestal een cd'tjes bij met de drivers op. Misschien heb je laatste windows opnieuw geinstaleerd. Dus dan is het nodig dat je de drivers ook opnieuw instaleert.
Als dat niet zo is dan hoor ik het wel..:)
Ik denk dat ik het weet: Ik heb een nieuwe netwerkkaart gekregen.Kan het zijn dat ik die verkeerd heb in gedaan want er zijn 3 ''vakken'' waarin het in kan.
Moet ik die oude netwerkkaart gewoon inlaten of niet?
Want er is idd geen geluid omdat ik geen geluidskaart heb maar heb altijd wel geluid gehad.Ik heb mijn pc idd opnieuw geinstalleerd...
En als ik die drivers (cd's) nou niet heb wat dan?:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.