Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
MrTestosteronI
08-10-2009, 21:40
Hooii,
Ik heb paar dagen terug mijn laptop geformateerd. Maar ik heb nu een klein probleempje.... Ik heb een ingebouwde webcam. Als ik een msn gesprek doe met webcam aan, dan ziet diegene en ik mezelf op de kop......
Hoe moet ik dit oplossen?
op je kop gaan staan
of nog beter: geen striptease shows voor de jongens voeren
Tjah.. jammer dan.
Dus ik heb gewoon die cd nodig anders kom ik niet verder...??
Goed..dan moet ik even de buurt afsporen!
dankje voor je tijd en advies:D
zaak gesloten.. ten zij je wel een andere oplossing hebt.
en dan nog wat: als ik die cd heb .. gewoon pc formateren en dan doet ie t toch?
Ma3asalaam
ja, helaas, ik woon in adam
die cd zal zichzelf niet in je laptop stralen, uhm. Je moet windows nog installeren na het formatteren :rolleyes:
Hooii,
Ik heb paar dagen terug mijn laptop geformateerd. Maar ik heb nu een klein probleempje.... Ik heb een ingebouwde webcam. Als ik een msn gesprek doe met webcam aan, dan ziet diegene en ik mezelf op de kop......
Hoe moet ik dit oplossen?
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Kijkt u bij MSN >> Extra >> Audio en Video instellen >> dan next bij de microfoon en dan komt u hoogstwaarschijnlijk bij de webcam. Kunt u daar iets instellen??
@MrTestosteronI zo spreekt u toch niet tegen een zuster?
Wa Salam.
MocroJurken
08-10-2009, 22:33
Geachte zuster,
Kijkt u bij MSN >> Extra >> Audio en Video instellen >> dan next bij de microfoon en dan komt u hoogstwaarschijnlijk bij de webcam. Kunt u daar iets instellen??
@MrTestosteronI zo spreekt u toch niet tegen een zuster?
Wa Salam.
Ik heb geen extra staan......
Ik heb die nieuwe msn....
a salaam heb gehoord nieuwe versievan windows is uit windows 7
heeft iemand die al crack versie wil het graag hebben kan je het al ergens free dowloaden???
please help
PinkPassion
09-10-2009, 12:42
Ja, als je voor word 2003 wel een code hebt.
Heb ik ook niet:jammer:
MrTestosteronI
09-10-2009, 14:50
Heb ik ook niet:jammer:
als je student bent, kan je office voor een belachelijk lage prijs kopen ;)
MocroJurken
09-10-2009, 15:02
wie kan mij helpen??? Mijn webcam is ondersteboven!
Wat voor een laptop heeft u? En de nieuwste msn (MSN LIVE 2009) heeft wel de "Bestand, extra, etc menu) gewoon boven in de balk.
Wa Salam.
MocroJurken
09-10-2009, 17:58
Wat voor een laptop heeft u? En de nieuwste msn (MSN LIVE 2009) heeft wel de "Bestand, extra, etc menu) gewoon boven in de balk.
Wa Salam.
Oooow ik zie het. Maar daar staat nergens dat ik m kan draaien. Ik heb een Asus.....Vroeger had ik zo een programma lifeframe erbij. Maar nu ik laptop heb geformatteerd is dat programma weg. Ik heb m opnieuw gedownload, maar als ik m open zegt ie dat die programma alleen geopen kan worden op laptop van asus. Maar ik heb ook laptop van asus...
Shop_and_Shine
09-10-2009, 19:05
U zou kunnen proberen vista vanaf de USB te installeren. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar men zegt dat het goed mogelijk is (klinkt te doen dus) maar ik weet niet hoe goed u bent met computers, lastig.
Wa Salam.
Salaam Alykoum,,
Ik hoop dat je mij kan uitleggen hoe dat moet..
bedoel je soms dat iemand de cd die ik niet heb op usb zet en usb aansluiten op de computer?
ik wacht graag af op je hulp!
Ma3asalaam
Shop_and_Shine
09-10-2009, 19:08
op je kop gaan staan
die cd zal zichzelf niet in je laptop stralen, uhm. Je moet windows nog installeren na het formatteren :rolleyes:
Oke,, bedankt denk dat ik die cd maar ga kopen..
enig idee hoeveel zo'n ding kost?
Ma3asalaam
Shop_and_Shine
09-10-2009, 19:10
op je kop gaan staan
Is het niet mogelijk dat je mij dat programma op die cd gewoon via hotmail ofso stuurt?? of is ie niet te downloaden ergens?
Ma3asalaam
Oooow ik zie het. Maar daar staat nergens dat ik m kan draaien. Ik heb een Asus.....Vroeger had ik zo een programma lifeframe erbij. Maar nu ik laptop heb geformatteerd is dat programma weg. Ik heb m opnieuw gedownload, maar als ik m open zegt ie dat die programma alleen geopen kan worden op laptop van asus. Maar ik heb ook laptop van asus...
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Erg lastig zuster. Wat u kunt doen is >> Rechte muisknop op deze computer >> eigenschappen >> tabblad hardware >> Apparaatbeheer >> uwe webcam opzoeken in de lijst >> rechte muis op de webcam >> Uninstall/verwijderen.
Dan pc opnieuw opstarten.
De webcam wordt dan weer opnieuw geinstalleerd.
Kijkt of het nu goed werkt. Gek dat lifeframe hetgeen weer geeft en dat u een asus moet hebben terwijl u een asus hebt. Geeft u anders even aan waar u lifeframe hebt gedownload voor dat u de stappen hier boven doorloopt. Wellicht is er een andere versie of anders..
Wa Salam.
Salaam Alykoum,,
Ik hoop dat je mij kan uitleggen hoe dat moet..
bedoel je soms dat iemand de cd die ik niet heb op usb zet en usb aansluiten op de computer?
ik wacht graag af op je hulp!
Ma3asalaam
Geachte zuster,
Indien u geduld hebt dan wil ik hetgeen (installeren vanaf de usb) zondag Insja`Allah uitproberen. Mocht het werken dan lopen we Insja`Allah de nodige stappen door om zo toch windows bij u te installeren. Mocht het niet werken dan houdt het natuurlijk op. De Windows cd kan niet per mail worden opgestuurd en het kopen van de cd kost 70 euro dacht ik? Beschikt u wel over een CD Key??
Wa Salam.
MocroJurken
09-10-2009, 19:56
Erg lastig zuster. Wat u kunt doen is >> Rechte muisknop op deze computer >> eigenschappen >> tabblad hardware >> Apparaatbeheer >> uwe webcam opzoeken in de lijst >> rechte muis op de webcam >> Uninstall/verwijderen.
Dan pc opnieuw opstarten.
De webcam wordt dan weer opnieuw geinstalleerd.
Kijkt of het nu goed werkt. Gek dat lifeframe hetgeen weer geeft en dat u een asus moet hebben terwijl u een asus hebt. Geeft u anders even aan waar u lifeframe hebt gedownload voor dat u de stappen hier boven doorloopt. Wellicht is er een andere versie of anders..
Wa Salam.
ik vind het ook super raar. Ik ben nu aan het doen wat je tegen mij zei..
thnQ
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.