MOCroZaKa
02-07-2009, 22:01
Ahhh shokran ya aghyy.. :-)
Maar 1 klein probleempje... waar kan ik dat gele mapje vinden?? Zie 'm namelijk niet. :confused:
Ik heb nu dat programma geïnstalleerd en nu moet ik een password invoeren. Waar kan ik die vinden?
heb je gemaild
Nadiine_
02-07-2009, 22:05
Ik heb een ander probleem en ik weet niet wat het is
ik heb pas een nieuwe pc gekocht vista medium in begin geen probleem ook niet met automatische updates tot ik een bericht kreeg of ik internet exeployer 8.0 wou instaleren de computer gaf het zelf aan dus ik dacht zit goed weetje ik instaleer het geen internet niks meer..heb ik die eraf gegooid deed ie het weer toen kwamen weer die automatische updates die voltooid deed internet het weer niet:moe: dus hele tijd als automatische updates is valt internet weg ik heb automatische updates nu uitgezet maar waar kan het aan liggen?
iemand?
MOCroZaKa
02-07-2009, 22:08
iemand?
beter dat je het heb uitgezet, anders krijg je automatische updates die je niet in de gaten kan houden en nu kan je zelf bepalen wat je wilt downloaden ja of nee
Nadiine_
02-07-2009, 22:11
maar is dat wel goed dan? want nu krijg ik geen updates meer binnen
MOCroZaKa
02-07-2009, 22:15
maar is dat wel goed dan? want nu krijg ik geen updates meer binnen
ja waarom niet?je kan toch af en toe zelf gaan kijken of er updates zijn..maar ik denk niet dat het aan dat ligt vanwege je internet..want ik heb ook gewoon internet explorer 8.0 en hij werkt prima maar ik denk aan je internetverbinding maar kan je beter vragen aan Wittewijk
Nadiine_
02-07-2009, 22:23
Hmm oke ja want op laptop enzo deed internet het wel dus vond het een beetje raar was net blij met me nieuwe pc gaat ie stoer doen:hihi:
WitteWijk
03-07-2009, 13:04
Ik heb een probleem.
Gisteren wilde ik mijn laptop opstarten.
Is ook gewoon gelukt.
Echter, kom ik in het scherm waar ik mijn wachtwoord in moet voeren. Eenmaal mijn wachtwoord ingevoerd (nog niets aan de hand) verdwijnt dat scherm en krijg ik zwart beeld.
Alsof mijn bureau blad niet wordt weergegeven
Ik zit nu op internet via ctrl alt delete/taakbeheer/nieuwe taak etc.
Ik kan wel in veel dingen komen via dia manier, maar ik mis mijn startbalk en bureaublad.
Heeft iemand een idee wat er gaande is?
Laptop heb ik 30 keer opnieuw opgestart :kweetnie:
Heb je wat geïnstalleerd voordat die zo deed?
Sinds wanneer is dit probleem?
WitteWijk
03-07-2009, 13:08
Ik heb een ander probleem en ik weet niet wat het is
ik heb pas een nieuwe pc gekocht vista medium in begin geen probleem ook niet met automatische updates tot ik een bericht kreeg of ik internet exeployer 8.0 wou instaleren de computer gaf het zelf aan dus ik dacht zit goed weetje ik instaleer het geen internet niks meer..heb ik die eraf gegooid deed ie het weer toen kwamen weer die automatische updates die voltooid deed internet het weer niet:moe: dus hele tijd als automatische updates is valt internet weg ik heb automatische updates nu uitgezet maar waar kan het aan liggen?
Nadat je die Internet Explorer heb geïnstalleerd moet je de pc opnieuw opstarten en als je IE de eerste keer opstart duurt het langer dan gewend is want je moet bepaalde instellingen instellen. Dus heb geduld bij de eerste keer.
Om welke versie gaat het trouwens?
Nadiine_
03-07-2009, 17:35
Nadat je die Internet Explorer heb geïnstalleerd moet je de pc opnieuw opstarten en als je IE de eerste keer opstart duurt het langer dan gewend is want je moet bepaalde instellingen instellen. Dus heb geduld bij de eerste keer.
Om welke versie gaat het trouwens?
ik heb hem supervaak opnieuw opgestart maar kwam niks
WitteWijk
03-07-2009, 21:11
Salaam,
Sinds gisteren avond. Ik heb wel wat programma's geïnstalleerd die ik via (waarschijnlijk onveilige) sites heb verkregen.
Echter werkt alles goed, zoals je ziet.
Ik kan internetten, wel op een vreemde manier. Ik moet alles opstarten via taakbeheer.
Ook het opstartscherm is gewoon normaal.
Alikoem salaam,
Laat deze 2 programma's eens scannen:
http://www.bleepingcomputer.com/combofix/nl/hoe-dient-combofix-gebruikt-te-worden
http://siri.geekstogo.com/SmitfraudFix.php
WitteWijk
03-07-2009, 21:13
ik wil norton 360
Hier te downloaden:
http://www.monova.org/download/1176724/2008-10-07/d68b9f579e1d060119a01378e45ceb9d5c903897/NORTON%20360%20ALL%20IN%20ONE%20SECURITY-EDGEISO.torrent
Nadiine_
04-07-2009, 13:30
ik heb een nieuwe pc en mijn media windows player heeft het nog nooit gedaan? hij speelt wel af maar geen geluid
Titrit_Fadma
04-07-2009, 14:29
Asalaam aleikoum,
Ik heb onlangs Windows Vista Ultimate gedownload.
Maar weet niet hoe ik die Window 3D flip kan krijgen?
Er is blijkbaar iets met mijn videokaart. Hiervoor had ik Basic.
En ik snap die Windows Aero niet?:kweetnie:
Alvast bedankt.
Wa aleikoum salaam.
:nijn:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.