Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
alh0ceima_
08-04-2006, 18:33
heb je wel al je updates van windows Service pack 2??
Asalamoe3alaikoem neefie:D
Alles g0ed..?
met mij Alhamdoelilah..
maar vraagje weet jij hoe onze oudio het niet meer doet..?
als ik op audio druk dan staat er dit >>Er is geen geluidskaart in de computer geïnstalleerd of er is geen geluidskaart geselecteerd.<<
Weet jij hoe dat komt niig..?
of als je een x tijd heb bel ff dat je dan langs kunt komen.
shoekran:kus:
a3laikoemsalam wr br
chhiwatbiladi
08-04-2006, 19:39
Jah jah sorry :o
http://www.free-codecs.com/Codec_Pack_All_in_1_download.htm
Download es dit en instaleer het . PRobeer het daarna nog een keer
Sucses ! :D
dank je wel!:) Maar op welke moet ik klikken?:rolleyes: wnload Codec Pack All in 1 6.0.3.0
Download [ Codec Pack All in 1 6.0.3.0 ]
Download [ Codec Pack All in 1 6.0.3.0 - Mirror ]
Download [ Codec Pack All in 1 6.0.2.9 to 6.0.3.0 Update ]
?????????????????????????????? Dit is media player tog?
dank je wel!:) Maar op welke moet ik klikken?:rolleyes: wnload Codec Pack All in 1 6.0.3.0
Download [ Codec Pack All in 1 6.0.3.0 ]
Download [ Codec Pack All in 1 6.0.3.0 - Mirror ]
Download [ Codec Pack All in 1 6.0.2.9 to 6.0.3.0 Update ]
?????????????????????????????? Dit is media player tog?
De eerste...NEe is geen media player dat zijn codecs...
berberine
08-04-2006, 20:46
Sallam,
Ik heb geen antivirus op mijn pc, mijn computer is laatst helemaal gecrast.
ik heb daarna alles opnieuw moeten instaleren.
ik wil dit voorkomen dit keer maar,
HOE KOM IK AAN EEN ANTIVIRUS, MAAR WEL GRATIS???
want ik krijg telkens die reclam's tussendoor.................
bedankt:goedzo:
Last van een trage pc die je graag het raam uit wil flikkeren?? :auw:
Last van irritante foutmeldingen??
Last van Popups die je niet bepaald graag samen met je ouders ziet?? :eek:
Last van andere Computer problemen?? :boos:
Stel hier je vraag en dan zullen we proberen je probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Gegroet,
Windoos & lMlaestro & Jabir_A
lMlaestro
08-04-2006, 21:02
Sallam,
Ik heb geen antivirus op mijn pc, mijn computer is laatst helemaal gecrast.
ik heb daarna alles opnieuw moeten instaleren.
ik wil dit voorkomen dit keer maar,
HOE KOM IK AAN EEN ANTIVIRUS, MAAR WEL GRATIS???
want ik krijg telkens die reclam's tussendoor.................
bedankt:goedzo:
Hallo berberine,
Volg de instructies op deze website:
http://www.schoonepc.nl/optim/avgvirus.html
Groetjes,
C.
chhiwatbiladi
08-04-2006, 22:06
De eerste...NEe is geen media player dat zijn codecs...
En waar zijn codecs voor nodig? Wat is het verschilo tussen codecs en media player? Want het liefst zou ik gewoon media player willen hebben...........
Nog bedankt he!;)
En waar zijn codecs voor nodig? Wat is het verschilo tussen codecs en media player? Want het liefst zou ik gewoon media player willen hebben...........
Nog bedankt he!;)
Een codec is een soort "vertaler". Het kan enCODeren en/of DECoderen. Dit kan dan met behulp van software of hardware oplossing uitgevoerd worden.;)
Over het algemeen gebruiken we codecs voor AUDIO en VIDEO. Een voorbeeld; stel je hebt een MP3 bestand en je speelt deze af op jouw PC. Het codec voor MP3 zet dan de gecomprimeerde gegevens om iets bruikbaars voor jouw geluidskaart.
Dit zien we ook bij VIDOE, bijvoorbeeld het DivX codec.
Het gebruik van codecs is eigenlijk best een slim doordacht systeem. Een nadeel is wel dat je voor de weergave van een bestand, dus wel het bijbehorende codec MOET hebben.
Soms veroorzaken codecs ook problemen:rolleyes: .
Twee voorbeelden:
Een AC3 geluidsspoor kan 6 kanalen hebben - Links voor, Rechts voor, Midden voor, Subwoofer, Links achter (surround), en rechts achter (also Surround). Eigenlijk zijn het maar 5 sporen, de subwoofer is eigenlijk geen apart spoor.
Als een programma standaard uitgaat van 2 audio kanalen (b.v. TMPGEnc), dan kan dit een probleem leveren. Het programma is namelijk niet voorbereid op 5 kanalen.
Een ander voorbeeld is de weergave van MPEG4 bestanden.
Succes
Windoos :)
chhiwatbiladi
08-04-2006, 22:28
Een codec is een soort "vertaler". Het kan enCODeren en/of DECoderen. Dit kan dan met behulp van software of hardware oplossing uitgevoerd worden.;)
Over het algemeen gebruiken we codecs voor AUDIO en VIDEO. Een voorbeeld; stel je hebt een MP3 bestand en je speelt deze af op jouw PC. Het codec voor MP3 zet dan de gecomprimeerde gegevens om iets bruikbaars voor jouw geluidskaart.
Het gebruik van codecs is eigenlijk best een slim doordacht systeem. Een nadeel is wel dat je voor de weergave van een bestand, dus wel het bijbehorende codec MOET hebben.
Twee voorbeelden:
Een AC3 geluidsspoor kan 6 kanalen hebben - Links voor, Rechts voor, Midden voor, Subwoofer, Links achter (surround), en rechts achter (also Surround). Eigenlijk zijn het maar 5 sporen, de subwoofer is eigenlijk geen apart spoor.
Als een programma standaard uitgaat van 2 audio kanalen (b.v. TMPGEnc), dan kan dit een probleem leveren. Het programma is namelijk niet voorbereid op 5 kanalen.
Ga hier heen en download codecs, zoals je ziet moet je links kiezen welke soort codes (audio of video).
http://www.free-codecs.com
Succes
Dit is wel een beetje verwarrend:wow: dit alleen omdat ik een hogere media player wou. Toen ik de wat "oudere" versie van media player had, heb ik daar nooit problemen mee gehad. Ik heb de nadelen gelezen en ik ben dus bang dat er iets mis gaat ofzo......je weet maar nooit.
Heb je geen andere oplossing aub:D
lMlaestro
08-04-2006, 23:16
Twee voorbeelden:
Succes
Komt dit uit je afstudeerscriptie nigh :eek: tis denk ik een beetje te technisch voor deze doelgroep :hihi:
lMlaestro
08-04-2006, 23:17
Dit is wel een beetje verwarrend:wow: dit alleen omdat ik een hogere media player wou. Toen ik de wat "oudere" versie van media player had, heb ik daar nooit problemen mee gehad. Ik heb de nadelen gelezen en ik ben dus bang dat er iets mis gaat ofzo......je weet maar nooit.
Heb je geen andere oplossing aub:D
Installeer gewoon een codec pack. Als het naderhand niet naar wens werkt kan je hem nog altijd deinstalleren. Het kan dus geen kwaad.
Groetjes moii
Komt dit uit je afstudeerscriptie nigh :eek: tis denk ik een beetje te technisch voor deze doelgroep :hihi:
hahaha ik dacht ik leg ze ff duidelijk uit wat codecs preccies zijn;)
lMlaestro
08-04-2006, 23:40
hahaha ik dacht ik leg ze ff duidelijk uit wat codecs preccies zijn;)
oke schat :kus: ben je nog single nigh?? :sjans:
WitteWijk
09-04-2006, 01:50
Ja ik zit ook met een probleem mijn pc loopt telkens vast het duurt heel lang voor hij opgestart is terwijl ik hem nog maar een paar maanden heb en ik dacht mischien heb ik een virus in mijn pc maar ik heb hem gescant er is nix zegt die virusscanner dan ????
Heb je al geprobeerd om systeemherstel te doen:confused:
WitteWijk
09-04-2006, 01:51
Ik heb problemen met me printer valt dat ook eronder??
Ja vertel het probleem maar dan kunnen we kijken wat we kunnen doen voor je
WitteWijk
09-04-2006, 01:52
Asalamoe3alaikoem neefie:D
Alles g0ed..?
met mij Alhamdoelilah..
maar vraagje weet jij hoe onze oudio het niet meer doet..?
als ik op audio druk dan staat er dit >>Er is geen geluidskaart in de computer geïnstalleerd of er is geen geluidskaart geselecteerd.<<
Weet jij hoe dat komt niig..?
of als je een x tijd heb bel ff dat je dan langs kunt komen.
shoekran:kus:
a3laikoemsalam wr br
Arlikeom salaam,
hahah ja ik kom wel langs insalaah maandag insalaah als je tijd heb hoor van je
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.