Wat Jabit al zei, hier is geen twijfel aan. Welkom in de spyware wereld.
Het bestand secure32.html wordt ondersteund door een programma dat Paytime*****. heet. Deze kan je vinden op:
C:\WINDOWS\system32\paytime*****
Hoe op te lossen?
Klik op Ctrl+alt+del > Kies processen> Zoek paytime***** > Beeindig het proces > ga naar C:\WINDOWS\system32\ > verwijder paytime*****.
Open Internet Explorer je zult merken dat computer bestand niet kan vinden.
Stel nu nieuwe startpagina in en klik op OK.
Windoos
Kan ook jah...:o:hihi:
chhiwatbiladi
07-04-2006, 13:59
Ik heb een probleempje. Ik heb een mediaplayer geinstaleerd op me pc, versie 10.0 dacht ik, maar nu doet iet het niet. Het wil niet alles afspelen. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd maar hij doet nog steeds raar.
Filmjes en muziek die ik op mijn muziek enzo heb staan, speelt ie wel af maar als ik bij een site ben en daar een liedje of filmpje wil bekijken, staat er het volgende:
Het geselecteerde bestand heeft een extensiedie niet wordt herkend door Media Player. Mogelijk kan het bestand wel worden afgespeeld. Omdat de extensie niet door Media Player wordt herkend, dient u te controleren of het bestand van een betrouwbare bron afkomstig is. Wilt u dat Windows Media Player uw helpt met het proberen afspelen van het bestand? Ik klik ja, dan zeggen ze dat het bestand niet afgespeeld kan worden. :confused:
Ik hoop dat het inchaalah met jou hulp gaat lukken:banana:
chhiwatbiladi
07-04-2006, 14:09
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiRRRRRRRRRRRRRR???
Wat Jabit al zei, hier is geen twijfel aan. Welkom in de spyware wereld.
Het bestand secure32.html wordt ondersteund door een programma dat Paytime*****. heet. Deze kan je vinden op:
C:\WINDOWS\system32\paytime*****
Hoe op te lossen?
Klik op Ctrl+alt+del > Kies processen> Zoek paytime***** > Beeindig het proces > ga naar C:\WINDOWS\system32\ > verwijder paytime*****.
Open Internet Explorer je zult merken dat computer bestand niet kan vinden.
Stel nu nieuwe startpagina in en klik op OK.
Windoos
Het is me gelukt .Bedankt je bent een genie.
Alleen het probleem van mijn bureaublad is niet voorbij. Als ik op eigenschappen voor beeldscherm druk dan krijg ik een schermpje met actief venster met daaronder venstertekst en deze krijg ik niet weg. Ik kan geen achetrgrond krijgen voor mijn bureaublad. Hoe krijg ik dit weg???
Ik heb een probleempje. Ik heb een mediaplayer geinstaleerd op me pc, versie 10.0 dacht ik, maar nu doet iet het niet. Het wil niet alles afspelen. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd maar hij doet nog steeds raar.
Filmjes en muziek die ik op mijn muziek enzo heb staan, speelt ie wel af maar als ik bij een site ben en daar een liedje of filmpje wil bekijken, staat er het volgende:
Het geselecteerde bestand heeft een extensiedie niet wordt herkend door Media Player. Mogelijk kan het bestand wel worden afgespeeld. Omdat de extensie niet door Media Player wordt herkend, dient u te controleren of het bestand van een betrouwbare bron afkomstig is. Wilt u dat Windows Media Player uw helpt met het proberen afspelen van het bestand? Ik klik ja, dan zeggen ze dat het bestand niet afgespeeld kan worden. :confused:
Ik hoop dat het inchaalah met jou hulp gaat lukken:banana:
waarschijnlijk heb je niet de juiste codecs geinstalleerd....ffdshow en ac3 zijn wel goeie.
waarschijnlijk heb je niet de juiste codecs geinstalleerd....ffdshow en ac3 zijn wel goeie.
of je kan een andere speler gebruiken....VLC is de beste op dat gebied
Alleen het probleem van mijn bureaublad is niet voorbij. Als ik op eigenschappen voor beeldscherm druk dan krijg ik een schermpje met actief venster met daaronder venstertekst en deze krijg ik niet weg. Ik kan geen achetrgrond krijgen voor mijn bureaublad. Hoe krijg ik dit weg???
Ik heb XP
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiRRRRRRRRRRRRRR???
Jah jah sorry :o
http://www.free-codecs.com/Codec_Pack_All_in_1_download.htm
Download es dit en instaleer het . PRobeer het daarna nog een keer
Sucses ! :D
lMlaestro
07-04-2006, 16:34
Hallo sabah,
Ik denk dat je nog onder spyware en virussen zit. Download Hitman pro. Te vinden op www.hitmanpro.nl (http://www.hitmanpro.nl)
Succes
lMlaestro
07-04-2006, 16:34
of je kan een andere speler gebruiken....VLC is de beste op dat gebied
juistem :goedzo:
alh0ceima_
07-04-2006, 18:20
Heey Heey..
lief van je dat je ons te probeert te helpen:D
ik weet niet wie je bent maar ik heb een vraagje al je dat niet errg vind:o
Me audio doet het niet meer:S
als ik op audio druk dan staat er dit >> Er is geen geluidskaart in de computer geïnstalleerd of er is geen geluidskaart geselecteerd.
Weet jij misschien hoe dat zou komen..:o..?
hazib_tanzawie
07-04-2006, 18:46
Heey Heey..
lief van je dat je ons te probeert te helpen:D
ik weet niet wie je bent maar ik heb een vraagje al je dat niet errg vind:o
Me audio doet het niet meer:S
als ik op audio druk dan staat er dit >> Er is geen geluidskaart in de computer geïnstalleerd of er is geen geluidskaart geselecteerd.
Weet jij misschien hoe dat zou komen..:o..?
je hebt de geen of onjuiste DRIVERS (stuurprogramma's) geinstalleerd:goedzo:
alh0ceima_
08-04-2006, 12:15
wat bedoel je daarmee.? ben niet zo een comouter exper:o
mocro_sanaa
08-04-2006, 13:28
Ja ik zit ook met een probleem mijn pc loopt telkens vast het duurt heel lang voor hij opgestart is terwijl ik hem nog maar een paar maanden heb en ik dacht mischien heb ik een virus in mijn pc maar ik heb hem gescant er is nix zegt die virusscanner dan ????
Hafsatjuh_nador
08-04-2006, 17:17
Ik heb problemen met me printer valt dat ook eronder??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.