Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Hallo hoe verwijder ik defenitief de mailtjes uit mijn hotmail die in de prullenbak zitten probeer het elke keer weer elke keer krijg ik de melding dat de prullenbak 1 keer per dag geleegd wordt maar de volgende dag zitten ze er nog steeds ik selecteer ze maar niets wil helpen wie weet hier raadt mee???
Dit probleem had ik ook een paar dagen gehad...ik had toen ongeveer 300 emails in me prullenbak...Hij wordt op een gegeven moment geleegd. Gewoon geduld hebben..;)
Nu kom ik ffe met mijn Probleem Op tafel :hihi:
Ik heb Een Broertje.. Dat Mijn IcoonTje van Cd Heeft weggehaald.. of wat dan ook... Nu ik cd's wil afspelen of Wil branden Lukt dat niet.. Omdat ik Nergens kan klikken om Mijn cd af te spelen.. net nu ik wil Branden..
Ik kreeg van me broer te horen dat ik Opnieuw Xp Moest installeren.. Is er nog een andere Optie..:(
HOor Gauw van Jullie..
Als je naar 'Deze Computer' gaat dan zie je toch daar je cd speler staan. Dan kun je vanaf daar je muziek afspelen.
salaam wah elekoem,
ik had een vraagje over het geluid..
Na dat me pc stuk was heb ik mm laten maken en opnieuw geinstallerd
na de installatie heeft het geluid niet meer gedaan
het ligt niet aan me geluidskaart!! maar waar het aan ligt weet ik zelf niet:kweetnie:
Wie weet er wat ik er aan kan doen...????
alvast bedankt
m3a salama...
Doe es het volgende. rechtermuisknop 'Deze computer'>eigenschappen>tapblad hardware>en klik daar op apparaatbeheer. Je krijgt een venster te zien met al je apparaten die in je pc zitten. Zie je daar toevallig vraagtekens of uitroeptekens of iets verdachts..??
hoi ik heb een dringende vraag wat moet ik doen :maf2: als me pc stuk is en ik weer me internet wil instaleren op me nieuwe pc maar die w8 woord wilt niet geaccepteerd worden zelfs na dat ik een nieuwe w8woord heb gekregen helupppppppppp:maf2:
Als je internet opnieuwe wil instaleren ?
Hij accepteerd je wachtowoord niet ? Welk Wachtwoord?
Je hebt nieuwe wachtwoord gekregen van en waarvoor ?
Wees eens duidelijkr dankje :o
lMlaestro
05-04-2006, 22:29
Als je internet opnieuwe wil instaleren ?
Hij accepteerd je wachtowoord niet ? Welk Wachtwoord?
Je hebt nieuwe wachtwoord gekregen van en waarvoor ?
Wees eens duidelijkr dankje :o
:kus: :kus:
:hihi:
Voor Jabir:
:love: :sjans:
Ik voel me zeer vereerd..:o
Hallo ik zit met een probleempje. Mijn kinderen hebben aan de computer gezeten en nu krijg ik als startpagina voor internet c:\secure32.html en ik krijg het erniet meer af. Ook mijn scherm kan ik geen plaatje als achetrgrond gebruiken. Volgens mij is er iets geblokkeerd ,maar wat?
Hallo ik zit met een probleempje. Mijn kinderen hebben aan de computer gezeten en nu krijg ik als startpagina voor internet c:\secure32.html en ik krijg het erniet meer af. Ook mijn scherm kan ik geen plaatje als achetrgrond gebruiken. Volgens mij is er iets geblokkeerd ,maar wat?
Ik denk dat jij Winodws 98 hebt ? Of gewoon xp ?
Mohie probeer zoiezo het volgende..Ga in je internbrowser naar menubalk Extra>Internetopties. gelijk de eerste tapblad kun je je startpagina wijzigen. Voor het 2e probleem wil ik ff weten of je xp of 98 gebruikt of en andere versie.:)
P.S: ik heb ook ergens gelezen dat het spyware kan zijn. Haal dan ff dit programma overheen.
www.hitmanpro.nl
rechtsboven zie je de knop download.
Downloaden en instaleren en scanne...Kijken of je het dan weg krijgt. Sucses :)
miss_yosraahhh
06-04-2006, 21:26
Salam,
ik heb ook een probleempje met mijn pc..!
ik had namelijk een printer/scanner/kopieër ..3in1 gekocht..
toen had ik hem geinstalleerd, alles was goed gegegaan..
later had mijn broer na een tijdje mijn hele pc opnieuw geinstalleerd dus
alle bestanden waren weg en moest dus alles opnieuw installeren, dat was verder geen probleem want dat regelede mijn broer.. op een probleem na..
als ik nu de scanner wil installeren dan wil hij niet meewerken (cd-rom) er komt steeds een foutmelding :kweetnie:
terwijl de printer het wel gewoon doet, alleen wil de scanner het niet doen :o
weten jullie misschien wat het probleem kan zijn ?
ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is..
alvast erg bedankt :goedzo:
lMlaestro
06-04-2006, 21:28
Salam,
ik heb ook een probleempje met mijn pc..!
ik had namelijk een printer/scanner/kopieër ..3in1 gekocht..
toen had ik hem geinstalleerd, alles was goed gegegaan..
later had mijn broer na een tijdje mijn hele pc opnieuw geinstalleerd dus
alle bestanden waren weg en moest dus alles opnieuw installeren, dat was verder geen probleem want dat regelede mijn broer.. op een probleem na..
als ik nu de scanner wil installeren dan wil hij niet meewerken (cd-rom) er komt steeds een foutmelding :kweetnie:
terwijl de printer het wel gewoon doet, alleen wil de scanner het niet doen :o
weten jullie misschien wat het probleem kan zijn ?
ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is..
alvast erg bedankt :goedzo:
Misschien heb je niet de juiste drivers of je hebt geen software voor je scanner geinstalleerd. Wat je moet doen is hier het merk en typenummer opschrijven dan zoek ik er een voor je op via het internet. Dan kan je die downloaden en moet je probleem verholpen zijn.
Gegroet,
C.
Ik denk dat jij Winodws 98 hebt ? Of gewoon xp ?
Mohie probeer zoiezo het volgende..Ga in je internbrowser naar menubalk Extra>Internetopties. gelijk de eerste tapblad kun je je startpagina wijzigen. Voor het 2e probleem wil ik ff weten of je xp of 98 gebruikt of en andere versie.:)
P.S: ik heb ook ergens gelezen dat het spyware kan zijn. Haal dan ff dit programma overheen.
www.hitmanpro.nl
rechtsboven zie je de knop download.
Downloaden en instaleren en scanne...Kijken of je het dan weg krijgt. Sucses :)
Wat Jabit al zei, hier is geen twijfel aan. Welkom in de spyware wereld.
Het bestand secure32.html wordt ondersteund door een programma dat Paytime*****. heet. Deze kan je vinden op:
C:\WINDOWS\system32\paytime*****
Hoe op te lossen?
Klik op Ctrl+alt+del > Kies processen> Zoek paytime***** > Beeindig het proces > ga naar C:\WINDOWS\system32\ > verwijder paytime*****.
Open Internet Explorer je zult merken dat computer bestand niet kan vinden.
Stel nu nieuwe startpagina in en klik op OK.
Windoos
Tetouania_88
07-04-2006, 00:17
Doe es het volgende. rechtermuisknop 'Deze computer'>eigenschappen>tapblad hardware>en klik daar op apparaatbeheer. Je krijgt een venster te zien met al je apparaten die in je pc zitten. Zie je daar toevallig vraagtekens of uitroeptekens of iets verdachts..??
jAH :o
IK ZIE EEN...
! voor VIA AC '97 Audio-controler (WDM)
? voor Overige apparaten
?! voor PCI Device
?! voor Videocontroller
?! voor Videocontroller (VGA- compatibel)
:kweetnie:....
jAH :o
IK ZIE EEN...
! voor VIA AC '97 Audio-controler (WDM)
? voor Overige apparaten
?! voor PCI Device
?! voor Videocontroller
?! voor Videocontroller (VGA- compatibel)
:kweetnie:....
Jaah zie je a mivrouw je geluidskaart is niet goed geinstaleerd. Hier heb je de driver
http://www.viaarena.com/Driver/Vinyl_AudioCodec_V650d.zip
En instaleren..
Sucses !
P.S GJe geluidskaart is niet het enige wat niet is geinstaleerd. Ook je videokaart en nog wat andere apparaten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.