lMlaestro
03-04-2006, 20:55
Lekker drukjes bezig maestro..:hihi:
Jaaa ik moet het namelijk goed maken met je he :hihi: Je was een hele tijd in je eentje druk bezig dus nu kan je even uitrusten, over een tijdje moet jij weer aan de bak :D
Weet je wat het is...ik word niet genotifeerd over deze onderwerp als er op wordt gerageerd..anders was ik fulltime bezig :haha:
missy_mocrootje
04-04-2006, 11:45
Nee die heb ik niet. Ik heb een gare pc als ik service pack 2 installeer dan gaat mijn pc traag :moe:
Trouwens ik heb op deze pc een illie Windows waardoor ik geen sp2 kan installeren
jaaa sp2 installere lukt ook niet bij mij:kwaad:
Ik heb ook illiagale windowss en is het probleem bij jou al verholpen??
wahahahhaha ik ben zo stoem geweest deze pc ahd twee accounts op de ene stonden allemaal fotos en liedjes enz. ik met me domme hoofd heb die account per ongeluk verwijdert...ik kan em zeker niet meer tergugkrijgen ofzo...ik had iets gehoord over datum herstellen ofzo dat je de pc op die datum terugzet(er klopt zeker nix van) en dat alles dan weet terug komt
HELP
NEss
wahahahhaha ik ben zo stoem geweest deze pc ahd twee accounts op de ene stonden allemaal fotos en liedjes enz. ik met me domme hoofd heb die account per ongeluk verwijdert...ik kan em zeker niet meer tergugkrijgen ofzo...ik had iets gehoord over datum herstellen ofzo dat je de pc op die datum terugzet(er klopt zeker nix van) en dat alles dan weet terug komt
HELP
NEss
In xp krijg je de melding als je een acount verwijdert of je persoonlijke bestanden van het acount wilt behouden of verwijderen. Als je kiest voor houden maakt ie op je bureaublad een mapje met de acountnaam en daar zitten je bestanden op dan. Zo niet dan moet je systeemherstel proberen zo heet dat dan doe je
start>programma's\Programma's\Bureau-accessoires\Systeemwerkset en daar vind je dan systeemherstel...Kijk of je dan naar een vorige tijd kan terug herstellen..En anders jah ben je bestanden kwijt:(
Sucses !
bij systeemwerkset staat er leeg
en inderdaad ik heb die persoonlijke bestanden ook per ongeluk verwijdert
Jah dan....Heb je toch pech denk ik....:(:o
lMlaestro
04-04-2006, 17:15
Start je pc opnieuw op,
Druk de hele tijd op en neer op F5
Kies in het lijstje dat je krijgt voor Veilige modus
Bij het berichtje dat je krijgt klik je op NEE zodat je in systeem herstel komt
Kies een datum van paar dagen terug toen je nog 2 accounts had.
En dan steeds op volgende klikken.
Succes
Start je pc opnieuw op,
Druk de hele tijd op en neer op F5
Kies in het lijstje dat je krijgt voor Veilige modus
Bij het berichtje dat je krijgt klik je op NEE zodat je in systeem herstel komt
Kies een datum van paar dagen terug toen je nog 2 accounts had.
En dan steeds op volgende klikken.
Succes
Geen F5 maar F8
HELP
NEss
Als je per ongeluk accounts heb verwijderd is er niks aan de hand.
Mits je geen profielen hebt verwijderd kijk hier :
C:\Documents and Settings
Als profielen verwijderd zijn kan je het schudden:eek: . Bestanden zijn nooit verwijderd je kan het nog altijd terug halen (met speciale software)
Windoos
hoi ik heb een dringende vraag wat moet ik doen :maf2: als me pc stuk is en ik weer me internet wil instaleren op me nieuwe pc maar die w8 woord wilt niet geaccepteerd worden zelfs na dat ik een nieuwe w8woord heb gekregen helupppppppppp:maf2:
Tetouania_88
04-04-2006, 21:38
salaam wah elekoem,
ik had een vraagje over het geluid..
Na dat me pc stuk was heb ik mm laten maken en opnieuw geinstallerd
na de installatie heeft het geluid niet meer gedaan
het ligt niet aan me geluidskaart!! maar waar het aan ligt weet ik zelf niet:kweetnie:
Wie weet er wat ik er aan kan doen...????
alvast bedankt
m3a salama...
okee thnx voor de info ik zal het morgen proberen...k ga nu slapen whahahaha
NEss
Nu kom ik ffe met mijn Probleem Op tafel :hihi:
Ik heb Een Broertje.. Dat Mijn IcoonTje van Cd Heeft weggehaald.. of wat dan ook... Nu ik cd's wil afspelen of Wil branden Lukt dat niet.. Omdat ik Nergens kan klikken om Mijn cd af te spelen.. net nu ik wil Branden..
Ik kreeg van me broer te horen dat ik Opnieuw Xp Moest installeren.. Is er nog een andere Optie..:(
HOor Gauw van Jullie..
arabberber
05-04-2006, 10:41
Hallo hoe verwijder ik defenitief de mailtjes uit mijn hotmail die in de prullenbak zitten probeer het elke keer weer elke keer krijg ik de melding dat de prullenbak 1 keer per dag geleegd wordt maar de volgende dag zitten ze er nog steeds ik selecteer ze maar niets wil helpen wie weet hier raadt mee???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.