Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Titrit_Fadma
26-04-2009, 15:27
Help!
Ik heb sinds eergisteren internet aangesloten van Vodafone op m'n laptop.
Die USB stick van hun deed het eergisteren wel. Maar gisteren niet meer.
Als ik die USB stick in diezelfde hub poort steek als waar ik 'em heb geinstalleerd geeft ie aan dat het apparaat dan niet correct werkt of doet.
Ik heb van alles gedaan en als ik dan naar het desbetreffende aangesloten apparaat zoek ,dan kan die vodafone programma het apparaat niet vinden.
Dan krijg ik melding te zien wat de mogelijke oorzaak daarvan is en wat ik daar aan kan doen. Ik heb ook letterlijk elke aanwijzing opgevolgd maar tevergeefs.
Het ligt echter aan die hub poort. Maar als ik iets anders in die hubpoort steek dan doet ie het wel, maar als het die USbB stick internet geval het is dan geeft mijn laptop aan dat het apparaat niet doet of niet goed werkt.
Ik heb het ook geprobeerd in een andere hub poort te steken maar ook daar krijg ik dezelfde melding.
?? wat te doen ??
KUN JE MIJ HELPEN MET DIT PROBLEEM?
http://www.forums.marokko.nl/showthread.php?t=2565949
Titrit_Fadma
26-04-2009, 22:41
Help!
Als ik die USB stick in diezelfde hub poort steek als waar ik 'em heb geinstalleerd geeft ie aan dat het apparaat dan niet correct werkt of doet.
Ik heb van alles gedaan en als ik dan naar het desbetreffende aangesloten apparaat zoek ,dan kan die vodafone programma het apparaat niet vinden.
Dan krijg ik melding te zien wat de mogelijke oorzaak daarvan is en wat ik daar aan kan doen. Ik heb ook letterlijk elke aanwijzing opgevolgd maar tevergeefs.
Het ligt echter aan die hub poort. Maar als ik iets anders in die hubpoort steek dan doet ie het wel, maar als het die USbB stick internet geval het is dan geeft mijn laptop aan dat het apparaat niet doet of niet goed werkt.
Ik heb het ook geprobeerd in een andere hub poort te steken maar ook daar krijg ik dezelfde melding.
?? wat te doen ??
-
verdwaald__
27-04-2009, 00:18
Toepassingsfout 0xc0000005
Kan iemand mij er mee helpen?
Bij het opstarten krijg ik een lege bureaublad
en internet doet het ook niet,
in de veilige modus wel.
heb al een paar sites geprobeerd maar ik kon ze niet volgen.
ik heb een vraagje:
Kan je een cd voor office 2007 meerdere keren gebruiken? Ik heb hem namelijk van mijn broer geleend maar hij wilt office niet installeren :rolleyes: Mijn broer zegtd at je die maar 1 keer kan gebruiken maar is dat zo??
verdwaald__
27-04-2009, 13:37
ik heb een vraagje:
Kan je een cd voor office 2007 meerdere keren gebruiken? Ik heb hem namelijk van mijn broer geleend maar hij wilt office niet installeren :rolleyes: Mijn broer zegtd at je die maar 1 keer kan gebruiken maar is dat zo??
Volgens mij kun je hem wel meerdere keren installeren?
Dat heb ik althans wel gedaan!
ik heb een vraagje:
Nee hoor, dat kan gewoon met office.
moonwalker
27-04-2009, 17:04
Help!
?? wat te doen ??
Probeer de USB stick in een ander computer te stoppen en kijken of het wel herkend wordt. Ik denk dat je USB stick niet meer werkt.
moonwalker
27-04-2009, 17:10
Toepassingsfout 0xc0000005
Kan iemand mij er mee helpen?
Bij het opstarten krijg ik een lege bureaublad
en internet doet het ook niet,
in de veilige modus wel.
heb al een paar sites geprobeerd maar ik kon ze niet volgen.
Kan aan veel dingen liggen. Het beste is Microsoft te schrijven en kijken of ze een fix ervoor hebben.
Titrit_Fadma
27-04-2009, 20:50
Probeer de USB stick in een ander computer te stoppen en kijken of het wel herkend wordt. Ik denk dat je USB stick niet meer werkt.
Dank ú.
Dan resteert mij nog een vraag..
Op de hoofdcomputer beneden is er wel internet. En ik wil internet ontvangen van de hoofdcomputer.
Ik heb al verscheidene keren geprobeerd om een thuisnetwerk op te stellen zonder resultaat.
En wanneer ik op m'n laptop zoek ga naar een verbinding dan krijg ik onze internetverbinding van thuis niet te zien. Alleen van de mensen buiten. Hoe kan dit?
Van mensen buiten op een afstand zie ik wel hun netwerk, maar die van ons thuis niet, ook al zit ik praktisch naast de modem.
Kortom, het gaat mij om die draadloos netwerk zodat ik ongestoord het internet van ons hoofdcomputer hier thuis beneden kan gebruiken.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
moonwalker
27-04-2009, 21:16
Dank ú.
Dan resteert mij nog een vraag..
Op de hoofdcomputer beneden is er wel internet. En ik wil internet ontvangen van de hoofdcomputer.
Ik heb al verscheidene keren geprobeerd om een thuisnetwerk op te stellen zonder resultaat.
En wanneer ik op m'n laptop zoek ga naar een verbinding dan krijg ik onze internetverbinding van thuis niet te zien. Alleen van de mensen buiten. Hoe kan dit?
Van mensen buiten op een afstand zie ik wel hun netwerk, maar die van ons thuis niet, ook al zit ik praktisch naast de modem.
Kortom, het gaat mij om die draadloos netwerk zodat ik ongestoord het internet van ons hoofdcomputer hier thuis beneden kan gebruiken.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Je kunt geen internet ontvangen van de hoofdcomputer. Zo werkt het niet.
Je moet een router hebben. Een apparaat waar je de modem op aansluit en die verschillende ip adressen geeft, voor de mensen die er één nodig hebben om te internetten.
Daarnaast heb je op beide pc's een wireless usb stick nodig, om de verbinding te kunnen zoeken.
Titrit_Fadma
27-04-2009, 21:32
Je kunt geen internet ontvangen van de hoofdcomputer. Zo werkt het niet.
Je moet een router hebben. Een apparaat waar je de modem op aansluit en die verschillende ip adressen geeft, voor de mensen die er één nodig hebben om te internetten.
Daarnaast heb je op beide pc's een wireless usb stick nodig, om de verbinding te kunnen zoeken.
Vriendelijk bedankt!
Redouan__breda
29-04-2009, 22:06
Hallo, ik zit hier met wahd probleem en dat is:
Steeds wanneer ik mijn laptop opstart krijg ik een berichtje van dat mijn windows vista niet meer legitiem is hij was een beetje kapot gegaan, ik heb hem naar zo'n belhuis gebracht ze hebben hem daar voor me gemaakt..
maar zo te zien is deze windows vista niet orgineel ..
wie weet hoe ik mijn windows vista weer legitiem kan maken
WitteWijk
29-04-2009, 23:17
Hallo, ik zit hier met wahd probleem en dat is:
Steeds wanneer ik mijn laptop opstart krijg ik een berichtje van dat mijn windows vista niet meer legitiem is hij was een beetje kapot gegaan, ik heb hem naar zo'n belhuis gebracht ze hebben hem daar voor me gemaakt..
maar zo te zien is deze windows vista niet orgineel ..
wie weet hoe ik mijn windows vista weer legitiem kan maken
He,
Is het niet mogelijk om je bestaande code te vervangen door die van jezelf?
Redouan__breda
29-04-2009, 23:25
He,
Is het niet mogelijk om je bestaande code te vervangen door die van jezelf?
denk het niet vriend..?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.