moonwalker
06-03-2009, 19:08
Ik zit nu even op andere computer maar mijn pc doet helemaal niets meer.. Ik zie wel bureaublad en taakbalk maar ik kan verder ook niets openen en nu moet ik m gaan formatteren:traan1:
Lees eens terug...de vraag is al meerdere keren voorbijgekomen. Je hebt waarschijnlijk last van spywares of virussen.
moonwalker
06-03-2009, 19:09
Ik heb nog een probleem trouwens. Kan iemand me helpen? Ik kan gewoon niet scrollen. Als ik scrol duurt het een uur voordat ik beneden ben! Hoe komt dat en hoe kan ik weer normaal scrollen?
Installeer de drivers (stuurprogramma's) van je videokaart.
moonwalker
06-03-2009, 19:10
Ik heb AVG Free edition draaien.
Ik las net dat Ad aware 2008 niet op te starten is in veilige modus. :traan1:
Twee mogelijkheden:
Probeer 2009 te downloaden (ik weet niet of hij wel opstart in veilige modus).
Probeer een versie te downloaden die ouder is dan 2008, want die draaiden wel in veilige modus.
Kan iemand me helpen ?,Ik heb oppeens geen internetverbinding meer!
Geen draadloze verbinding maar ook geen verbinding met draad.
Het licht niet aan de internetverbinding zelf want,al de andere computers in dit huis doen het wel behalve mijn laptop.
Larache86
08-03-2009, 14:34
Kan iemand me helpen ?,Ik heb oppeens geen internetverbinding meer!
Geen draadloze verbinding maar ook geen verbinding met draad.
Het licht niet aan de internetverbinding zelf want,al de andere computers in dit huis doen het wel behalve mijn laptop.
heb je firewall ofzo ??
Vrijgevig.
08-03-2009, 15:28
Vink aan:
Die programma in deze compabiliteitsmodus uitvoeren:
Windows xp SP2.
Dat is het enige wat ik nog kan bedenken. Heb zelf geen vista en de oplossing die ik gaf werkte meteen, want ik werk zelf met een programma die de visuele thema van mijn pc aanpast.
oke dan probeer ik dat even, maar als nog heel erg bedankt voor de moeite!
SweetRose
08-03-2009, 15:41
Heeft iemand Norton voor me?:o
die zat bij mijn laptop, maar mijn laptop is ondertussen bijna 2 mnd oud en die norton vraagt steeds om het abonnement te verlengen...en ik wil het niet betalen :hihi:
heb je firewall ofzo ??
ja ik dnek het geen idee?,ik heb niet zo verstand van computers
Hoi. Ik heb ook een probleem en misschien kunnen jullie mij hier helpen want heb geen enkel verstand van computers. :hihi:
Mijn pc deed het gewoon goed enzo alleen vandaag is ie helemaal op hol geslagen en geeft ie nu aan met rode letters Warning Security report Your computer is infected! It is recommended to start spyware cleaner tool :rolleyes: en hij is heel traag en programma's kunnen niet worden geopend enzo...
Weten jullie misschien wat ik moet doen en hoe dit opeens komt? :confused:
Alvast bedankt :o
WitteWijk
09-03-2009, 10:02
Hoi. Ik heb ook een probleem en misschien kunnen jullie mij hier helpen want heb geen enkel verstand van computers. :hihi:
Mijn pc deed het gewoon goed enzo alleen vandaag is ie helemaal op hol geslagen en geeft ie nu aan met rode letters Warning Security report Your computer is infected! It is recommended to start spyware cleaner tool :rolleyes: en hij is heel traag en programma's kunnen niet worden geopend enzo...
Weten jullie misschien wat ik moet doen en hoe dit opeens komt? :confused:
Alvast bedankt :o
He,
Bekijk deze link eens.
http://www.bleepingcomputer.com/combofix/nl/hoe-dient-combofix-gebruikt-te-worden
Installeer Combofix en volg de instructies.
WitteWijk
09-03-2009, 10:04
Heeft iemand Norton voor me?:o
die zat bij mijn laptop, maar mijn laptop is ondertussen bijna 2 mnd oud en die norton vraagt steeds om het abonnement te verlengen...en ik wil het niet betalen :hihi:
Heb wel een alternatief voor je.
AVG Free 8 Nederlandse versie.
http://www.gratissoftwaresite.nl/avg.html
Druk dan aan de rechterkant op :
Download Nederlandse AVG Free 8.0
KabOutertjUh
09-03-2009, 12:43
Mijn probleem is opgelost :banana:
miss_noah
09-03-2009, 13:26
Salaam,
Ik heb een vraagje..
Ik heb mijn usb-stick in de computer geplaatst.. meestal kan ik gelijk in mijn bestanden.. alleen nu krijg ik het niet geopend, er wordt gevraagd of ik de schijf wil formateren:rolleyes: Als k nee klik dan kan ik het nog steeds niet geopend,maar ik durf niet op ja te klikken, strax ben ik al mijn bestanden kwijt..
Wie weet wat ik moet doen ?
Gr.
PinkPassion
09-03-2009, 13:33
Als ik mijn laptop aandoe krijg ik het volgende
Een zwart scherm met er is een windowsbestand beschadigd Toets de R van reparatie in en plaats de cd rom
Als ik dit doe word me lap dan gelijk geformateerd?
Ik heb namelijk nog foto's en documenten op mijn laptop :'(
WitteWijk
09-03-2009, 14:46
Als ik mijn laptop aandoe krijg ik het volgende
Een zwart scherm met er is een windowsbestand beschadigd Toets de R van reparatie in en plaats de cd rom
Als ik dit doe word me lap dan gelijk geformateerd?
Ik heb namelijk nog foto's en documenten op mijn laptop :'(
Nee hoor alle bestanden blijven bewaard bij een herstel.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.