Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
moonwalker
15-02-2009, 01:56
Hoiii
Mijn laptop is super traag, ik krijg altijd een melding van dat er een rapport moet worden verzonden naar microsoft of zo als ik op het internet wil ik klik altijd op nee, en klik dan weer opnieuw op internet, meestal doe ik dit 5 keer ofoz dan pas kan ik het internet op! super iritant. ik heb gewoon kabel internet.
vraag twee, ik heb kabel internet, kan ik dan ook gewoon draadloos internetten zoja wat moet ik dan doen?
alvast super sokran
samia
Super traag wil zeggen dat je veel malware op je computer hebt. Download een anti-spyware (ad-aware is een goede) en laat hem zijn werk doen. Verder gebruik geen internet explorer 6. Voor de rest is je vraag te vaag om een concreet antwoord op te geven.
Om draadloos te internetten heb je een wireless router nodig en een ontvanger die je op je pc aansluit. Vraag bij de mediamarkt, dan zullen ze je verder helpen.
Peace.
moonwalker
15-02-2009, 01:59
Ik heb het in verscheidene poorten geprobeerd, maar tevergeefs..
Ik heb het nog van de originele website van de cam geinstalleerd.
Wat te doen, wat te doen?:jammer:
Als je het in verschillende poorten insteekt...wat doet de computer dan? Krijg je te zien dat er een nieuw hardware is aangetroffen?
Zo niet:
Ga naar mijn computer -> rechter muisknop -> eigenschappen -> hardware
Zoek daar naar je camera en verwijder het van de lijst (met je rechtermuisknop op klikken en verwijderen kiezen). Haal de kabel van je camera uit je computer en laat de computer opnieuw opstarten. Na het opstarten steek de kabel dan in een poort en kijk wat er gebeurt. Meestal gaat hij op zoek naar de drivers, dan kun je aangeven waar je de drivers hebt gedownload. De rest doet hij vanzelf als het goed is.
En het maakt niets uit als je ze van de website hebt gehaald, want camera's verschillen en meestal heeft ieder camera haar eigen drivers. Dus zorg ervoor dat je de juiste drivers hebt geïnstalleerd.
moonwalker
15-02-2009, 02:03
bij mij heeft de pc de kuren hij is supertraag elke keer krijg ik deze bericht
een script in deze film zorgt ervoor dat adobe flashplayer 10 langzaam wordt uitgevoerd
als dit wordt voortgezet zal de computer mogelijk niet meer reageren wilt u script afbreken.
wat kan ik doen om deze probleem te verhelpen
Kijk naar antwoord voor Samia.
En wanneer heb je last van de flashplayer? Welke browser gebruik je? En op welke sites heb je last van de fout?
Titrit_Fadma
15-02-2009, 02:05
Als je het in verschillende poorten insteekt...wat doet de computer dan? Krijg je te zien dat er een nieuw hardware is aangetroffen?
Zo niet:
Ga naar mijn computer -> rechter muisknop -> eigenschappen -> hardware
Zoek daar naar je camera en verwijder het van de lijst (met je rechtermuisknop op klikken en verwijderen kiezen). Haal de kabel van je camera uit je computer en laat de computer opnieuw opstarten. Na het opstarten steek de kabel dan in een poort en kijk wat er gebeurt. Meestal gaat hij op zoek naar de drivers, dan kun je aangeven waar je de drivers hebt gedownload. De rest doet hij vanzelf als het goed is.
En het maakt niets uit als je ze van de website hebt gehaald, want camera's verschillen en meestal heeft ieder camera haar eigen drivers. Dus zorg ervoor dat je de juiste drivers hebt geïnstalleerd.
Ik wil je vriendelijk bedanken voor je uitleg.
Het is nu een beetje laat om jouw instructies op te volgen.
Morgen doe ik het wel, en mocht het niet lukken dan hoor je het wel van me.
moonwalker
15-02-2009, 02:09
Trojanhorse door Windows Live Messenger 9.0
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb de nieuwe windows live messenger 9.0 gedownload, en nu heb ik een hele vervelende virus op de pc, Trojan horse. Hij wil maar niet verwijderd worden.
En die msn heb ik tevergeefs proberen te verwijderen, dat is ook niet gelukt.
Wie kan mij helpen aan een goede virusscan? En kan mij vertellen hoe ik deze msn van mijn pc af kan gooien? Want ik kan het bestand ervan ook nergens vinden, die msn start automatisch op.
Ik heb Macfee, en AGV anti virus EN hitman PRO, maar die helpen alle 3 geen moer..
Groetjes S.
Je kunt geen 2 antivirussen op dezelfde moment gebruiken. Dat is vragen om problemen en je computer gaat raar doen.
Probeer eens NOD32 te regelen. Start de pc opnieuw en blijf op F8 klikken totdat je een menu krijgt. Kies voor starten in veilig modus. Verwijder de andere antivirussen en installeer NOD32. Laat hem dan draaien en verwijder alles wat hij vindt van je computer. Start daarna opnieuw op en laat de pc in normale mode starten. Kijk of je er nog last van hebt.
Wat ook helpt is de naam van de trojan horse. Schrijf dat in google en je zult genoeg oplossingen vinden. Vertrouw alleen geen sites die een product proberen te verkopen waarmee je zogenaamd de trojan kunt weghalen, want je kunt altijd een gratis manier vinden om er vanaf te komen.
Peace.
moonwalker
15-02-2009, 02:10
Ik wil je vriendelijk bedanken voor je uitleg.
Het is nu een beetje laat om jouw instructies op te volgen.
Morgen doe ik het wel, en mocht het niet lukken dan hoor je het wel van me.
No problem. Succes ermee.
Titrit_Fadma
15-02-2009, 02:11
No problem. Succes ermee.
Dank je wel.
moonwalker
15-02-2009, 02:12
en hoe doe ik dat:o
heb geen verstand van computers:hihi:
Dat is al meerdere malen voorbijgekomen. Zoek je cd met drivers (stuurprogramma's) die je bij je pc hebt gehad. Als je dat niet meer hebt, moet je achterhalen wat voor pc je hebt.
moonwalker
15-02-2009, 02:15
faina
ik ben mijn wachtwoord van beheerder kwijt en nu kan ik dus ook niet progamma's downloaden heb helemala geen toegang weet je daar iets op wela?
Is ook al een keer voorbijgekomen...zoek eens een paar pagina's terug.
Of anders kun je de programma bestellen die het voor je doet:
http://windowspasswordforgot.com/
Gebruik het onder je eigen verantwoordelijkheid, want ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt. Het schijnt wel te werken als ik de berichten op internet mag geloven.
Peace.
moonwalker
15-02-2009, 02:19
2 problemen: computer en Usb stick
probleem 1:
vorige week werd mijn homepage verandert naar een reclame site. Als ik dan veder wil gaan internetten dan wordt mijn internet verbinding verbroken of ik had een traage verbinding. ik heb toen direct AVG gedownload en die had wat trojaane gevonden. maar die probleem van verbeding en mijn homepage waren nog niet opgelost. ik heb toen SuperAntiSpyware gedownload die heeft op zijn beurt ook weer trojaane gevonden en in 'quaranten' gezet en ook gaf die aan dat mijn homepage verandert wordt of dat hij mocht blokeren. ingeval nu een weekje later kan ik niet meer op internet maar wel draadloos internet :confused:
Werk van een spyware & trojan zo te zien. Een hardnekkige ook als ik je bericht mag geloven. Probeer eerst achter de naam van de spyware te komen, dat zal helpen om het te verwijderen.
Waarom je internet niet werkt maar wel draadloos is me een raadsel, maar kan makkelijk te maken hebben met de spyware of trojan.
probleem 2:
ik wil mijn usb gaan formateren maar dan zegt het dat ik eerst al mijn moest afsluiten. om mijn verhaal kort te houden zit daar ook een virus op
het bestand is een kladblok met nog iets:confused: het heet autorun en ik kan hem niet verwijderen van me usb dan zegt het het bestand is al in gebruik door een andere progamma, als ik hem op school in de computer doe dan zegt die virusscanner dat het een Ircrobot is ofzo een (Lusrush*****)
ben dus tot conclusie gekomen dat die virus op mijn usb nu op mijn computer terecht is gekomen.
ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven :moe:
Ten eerste moet je nooit de computer zonder antivirus gebruiken. Dat is vragen om problemen, vooral er nu genoeg goede gratis antivirussen te vinden zijn op het net.
Ten tweede moet je het proberen te verwijderen in Veilige modus. Computer opnieuw opstarten, blijven hameren op F8 totdat je een menu krijgt. Kies veilige modus. Probeer daar dan het bestand te verwijderen. Als het niet lukt schrijf de volledige naam in je volgende bericht dan zal ik proberen te kijken of er iets aan gedaan kan worden.
Peace.
Titrit_Fadma
15-02-2009, 02:21
Je hebt het er maar druk mee he, zo te zien...
moonwalker
15-02-2009, 02:22
IK HEB EEN PROBLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM..
okeee wij hebben een 2e pc gehaald dus wij die kabel vmn internet indoen maar internet werkt niet. maar wij moeten het altijd via zo een chello cd activeren. dus ik so erin doen maar hij pakt het netwerk niet.
dus bijv .als ik die kabel erin doe dn pakt hij hem niet want meestal zie je tog in je startbalk rechts altijd dat je het hebt aagesloten maar nu dus niet
wieee wilt me helpenn?
Hangt er vanaf of je netwerkkaart goed is geïnstalleerd. Waar heb je de pc gekocht?
moonwalker
15-02-2009, 02:23
Okeejj probleempje
ik heb een laptop alleen mijn muis doet het niet zo goed,,
hoe komt dat en heo los ik t op??
ik moet eerst heel hard drukken voordat de muis verschuift..
kan iemand helpen??
:(:(:(
Ander muis proberen?
moonwalker
15-02-2009, 02:26
salaam wa3laikoum,
ik heb een probleem op mijn laptop..
nadat ik internet 8 had geïnstalleerd,
was ik ontevreden met het nieuwe internet
en besloot terug te gaan naar de vorige versie
dmv systeemherstel nadat ik dit heb gedaan
kan ik niet meer internetten, ik kan wel op msn
maar als ik internet open dan laadt die zich op,
en sluit zichzelf daarna automatisch af...
ik heb opnieuw sys.herstel gebruikt &
meerdere malen opniew opgestart,
maar zonder succes!
kan iemand mij aub helpen!
Microsoft (maker van Internet Explorer) is een beetje moeilijk wat betreft verwijderen van hun eigen software van je computer. Vooral Internet Explorer zijn ze een beetje té moeilijk in. Maar ze geven je wel uitleg om het te doen. ;)
http://support.microsoft.com/kb/957700
Als het toch niet helpt schakel dan op FireFox. Is sneller, veiliger en makkelijker in alles. Moet je aan wennen, maar dan heb je ook wat.
Peace.
marOkaansemeid_
15-02-2009, 08:48
sorry aan de achterkant zit ook een serienummer ergens zou ik die mogen aub.
lAAT ME WETEN OF DIT HET SERIENUMMER IS.
S/N; 043602120009
groetjes:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.