ik heb een vraagje:
Ik heb een draadloosverbinding opgezet voor een bedrijf, nu vragen ze mij of ik deze draadloos verbinding met het "vaste netwerk" kan implementeren.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb wel een ideetje,
vaste netwerk zit al in een domein, door het draadloos netwerk ook in dit domein te zetten maar met een andere werkgroepnaam.
Maar is ie dan geimplementeerd of niet?
ik hoor wel
alvast bedankt.
issie sammie
Jah kijk als je nou gewoon langs elke pc gaat en daar de domeinnaam instelt. en dan verbinding maken dan is het toch allemaal goed.? ALs ik het verkeerd heb begrepenmoet je het ff zeggen...
Lukt niet!!
Ik Neem aan dat het de adressenbalk van je internetexplorer is. Hij staat er misschien wel alleen verstopt. Druk met rechtermuisknop op die bovenste balk. kies daarna voor adressenbalk. Heb je hem nou weer ?
Oke, ik zie je reactie wel verschijnen.
Alvast bedankt!
wasalaam
Ik beantwoord jouw vraag zo ok :o
mr_rapper
30-03-2006, 14:23
mijn Norton anti virus moet verlengd worden.. weet jij misschien hoe ik dat kan doen, zonder er wat voor moeten te betalen;) :o
me pc flipt:maf2:
BVD:D
chek hier zo: http://www.crackserver.com/search.php?q=norton
chek hier zo: http://www.crackserver.com/search.php?q=nortonVolgens mij morgen er geen cracks worden door gegeven hoor..:o
mr_rapper
30-03-2006, 14:44
Volgens mij morgen er geen cracks worden door gegeven hoor..:o
hahaha wat maakt het nou uit man, alles is gratis
hahaha wat maakt het nou uit man, alles is gratis
Jah maar als je diegene wilt helpen pm hem gewoon ;)
lMlaestro
30-03-2006, 15:01
Lukt niet!!
O oke druk dan op F11 :D
ik heb een vraagje:
Ik heb een draadloosverbinding opgezet voor een bedrijf, nu vragen ze mij of ik deze draadloos verbinding met het "vaste netwerk" kan implementeren.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb wel een ideetje,
vaste netwerk zit al in een domein, door het draadloos netwerk ook in dit domein te zetten maar met een andere werkgroepnaam.
Maar is ie dan geimplementeerd of niet?
ik hoor wel
alvast bedankt.
issie sammie
Dus in het kort je zou graag draadloos willen inloggen op die domein.
Het is vrij simpel, ik weet niet hoe dat netwerk opgedeelt is en hoe groot het is maar het is niet anders dan je "accespoint " inpluggen in een switch of router.
(Internet)
|
|
(firewall)
|
|
(Switches)-------
| |
| ----- (draadloos accespoint)
|
Servers/PC's/Laptops
Succes
Windoos
Nou een paard is af te raden hoor, die kunnen af en toe wel flippen.
Neem een kameel zal ik zeggen, die tankt 20 liter water en rijden dan maar...:lekkerpuh dus hoef je nooit te stoppen om te tanken.
Bedankt voor de tip.. Ik ga er eentje importeren uit S.A
Nu ik hier toch ben.. Ik start net mn computer op, en het maakt een ontzettende herrie.. Wie waar het aan kan liggen?
lMlaestro
30-03-2006, 15:23
Nu ik hier toch ben.. Ik start net mn computer op, en het maakt een ontzettende herrie.. Wie waar het aan kan liggen?
Ligt aan de stof die erin zit
missy_mocrootje
30-03-2006, 18:55
het kan zo zijn dat het bestand niet afgespeeld kan worden omdat het de juiste
codecs mist dat is gewoonlijk bij mediaplayer..
http://forms.real.com/netzip/intl/intl_getrde601.html?lang=en&h=software-dl.real.com&f=windows/mrkt/R30EUD/RealPlayer10-5GOLD*****&p=RealPlayer&oem=rp10_en_eu&src=ZG.nl.idx,ZG.nl.rp.rp.hd.def,ZG.nl.rp10_p_f.rp 10_p_f.760.rp10_plus_free&tagtype=ie&type=rp10_en_eu
download de gratis player eninstalleer het je zal wellicht van je probleem af zijn
deze kan je gelijk als hoofd afspeelfunctie gebruiken succes
Nou ik heb het geinstaleert maar heb nog steeds hetzelfde probleem
Intention
30-03-2006, 21:13
3alaykom ou salaaam,
Je hebt helaas niet gemeld welke Noton Internet Security versie je hebt maar ik ga ervan uit dat je 2005 hebt.
hieronder een kleine handleiding:
Beveiligingsniveaus controleren (Norton Internet Security 2005)
- Klik op Norton Protection Center in het hoofdvenster.
- Klik in het venster van Norton Protection Center op een beveiligingscategorie.
- Bekijk de lijst met beveiligingsitems.
Beperkte of geen beveiliging binnen een categorie kan vaak worden verholpen door
een categorie-instelling te wijzigen.
tabel Netwerkadapters gevonden het selectievakje Adapter autom.
Kom je met mijn informatie niet uit? je bent altijd welkom Windoos
Sorry was het vergeten te vermelden; heb inderdaad de versie van 2005.
Je informatie ziet er erg bruikbaar uit, choukran. Alleen heb je het in je stuk over Norton Protection Center. Waar kan ik dit vinden? Ik heb nu een Norton Antivirus en een Norton Internet Security. Heb me suf gezocht naar dat Protection gebeuren, maar tevergeefs...
Kun je mij dit uitleggen?
Wasalaam,
lMlaestro
30-03-2006, 21:43
Sorry was het vergeten te vermelden; heb inderdaad de versie van 2005.
Je informatie ziet er erg bruikbaar uit, choukran. Alleen heb je het in je stuk over Norton Protection Center. Waar kan ik dit vinden? Ik heb nu een Norton Antivirus en een Norton Internet Security. Heb me suf gezocht naar dat Protection gebeuren, maar tevergeefs...
Kun je mij dit uitleggen?
Wasalaam,
Je moet gewoon bij instellingen het beveiligingsniveu op laag of middelmatig zetten. Zo'n hoog niveau is niet nodig als je maar 1x in de 2 weken je pc scant op virussen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.