Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
lMlaestro
28-03-2006, 22:40
hallo wat lief van je dat je zo'n forum plaatst.. Maar mijn vraag is hoop dat je me hierbij kan helpen... Ik kan helaas geen muziek branden wel downloaden maar als ik het wil branden staat er iets met het moet gesychnoliseert worden ofso duss hopen dat je me kan helpen..... groetjessss..
Ik denk dat Windoos en Jabir_a je hier beter mee kunnen helpen, zelf brand ik haast nooit cd's.
Kielsegirl
28-03-2006, 22:47
Ik heb ook een vraagje...Misschien een domme maar ik wil t weten...
Ik kan op msn geen persoonlijke schermafbeeldingen meer plaatsen... Ik weet niet wat er aan de hand is..want vroeger ging dat wel en nu al een hele lange tijd niet meer... Ie zegt altijd dat het geen geldig bestand is... En dat klopt niet want sommige afbeeldingen die ik er ooit eens had opgezet kan ik nu ook niet opzetten terwijl het toen wel lukte :-s... Weet iemand misschien waaraan het ligt...
lMlaestro
28-03-2006, 22:54
Ik heb ook een vraagje...Misschien een domme maar ik wil t weten...
Ik kan op msn geen persoonlijke schermafbeeldingen meer plaatsen... Ik weet niet wat er aan de hand is..want vroeger ging dat wel en nu al een hele lange tijd niet meer... Ie zegt altijd dat het geen geldig bestand is... En dat klopt niet want sommige afbeeldingen die ik er ooit eens had opgezet kan ik nu ook niet opzetten terwijl het toen wel lukte :-s... Weet iemand misschien waaraan het ligt...
www.msn-problems.com (http://www.msn-problems.com)
Misschien rogoreuze maatregel, maar installeer hem gewoon opnieuw??
hallo wat lief van je dat je zo'n forum plaatst.. Maar mijn vraag is hoop dat je me hierbij kan helpen... Ik kan helaas geen muziek branden wel downloaden maar als ik het wil branden staat er iets met het moet gesychnoliseert worden ofso duss hopen dat je me kan helpen..... groetjessss..
MEt welk programma probeer jij te branden. Het ziet er naar uit dat jij probeert te branden met windows media player zelf of een andere player. Ik raad je aan om nero te downloaden er zijn gratis trials op hin site te krijge. www.nero.com
..Batata..
29-03-2006, 10:53
haha met je aardappel,
maar ik zal t proberen vanavond.. maar gaat een beetje moeilijk om de onderstaande link te openen als mn pc ieder keer uitvalt... maar ik laat t je morgen wel weten insha allah
bedankt
Hallo aardappel,
Hmmm we krijgen de laatste tijd veel van deze problemen. Ik zit nu te denken of het aan een virus ligt of weer een kapotte ventilator (wat jou dan de 100ste maakt deze maand die dit probleem heeft). We moeten er eerst achter zien te komen of het een virus is,
Start je pc opnieuw op
Druk de hele tijd op en neer op F5
Je komt in een menu, selecteer hier Veilige modus met netwerkondersteuning
Klik bij het berichtje op JA
Voer nu in veilige modus je antivirus scanner uit, Als dit lukt ook Windows Update
Heb je nog steeds van dat probleem dat de pc te vaak opnieuw opstart download dan Speedfan en bekijk hoe warm de onderdelen in je PC zijn. Speedfan is te vinden op:
http://www.download.com/SpeedFan/3000-2094_4-10516200.html?tag=lst-0-1
Succes
Geef meer informatie zoals de exacte foutmelding en idd wat Jabir al vroeg welke brand programma je hebt. Ik denk dat je Windows media gebruikt.
oorzaken problemen met synchroniseren (Windows Media):
- MPEG-2-videobestanden of DVR-MS-bestanden (tv-programma's) kunnen niet worden gesynchroniseerd
- AVI-videobestanden kunnen niet worden gesynchroniseerd
- Beveiligde inhoud kan niet worden geconverteerd voor synchronisatie
- Foutbericht over een ontbrekende licentie tijdens het synchroniseren
- Synchronisatie met het verwisselbare medium mislukt of de gesynchroniseerde bestanden kunnen niet worden afgespeeld
- Exemplaren met een ander kwaliteitsniveau dan het originele bestand kunnen niet worden gesynchroniseerd
- Bestanden die zijn gesynchroniseerd met een apparaat voor massaopslag hebben mogelijk een lager kwaliteitsniveau
- Ondersteuning van afbeeldingen is niet automatisch ingeschakeld voor bepaalde apparaten waarmee afbeeldingen kunnen worden weergegeven
- De voortgangsbalk is mogelijk niet zichtbaar bij het verwijderen van bestaande inhoud van apparaten
- Bij het formatteren van een apparaat wordt de bijbehorende categorie in de mediabibliotheek niet altijd verwijderd
Windoos
haha voel me gevleid dat je me lala noemt :D haha whatever..
maar euhmm al ruim 3 maanden nu!!!!! Ik krijg geen venster of een foutmelding.. Hij doet t dan voor een aantal minuten daarna valt ie gewoon uit en start ie weer op.. Ik heb mn pc ook geupdate maar als ik heb wil updaten, halverwege valt mn pc dan weer uit heeft dan geen zin...
Groetjes Batata
Ik denk dat het aan Java software ligt. Dus deïnstalleeren en er nieuwe java opzetten (via www.java.com)
- Blijf de aan\uit knop niet hangen?
- Een zwakke voeding kan het ook zijn
- Kijk naar je koeler van je processor, kan zijn dat ie aan het slijten is en niet te lang werkt waardoor je processor niet kan werken en opnieuw gaat starten.
Windoos
Intention
30-03-2006, 00:06
Salaam PC experts,
Door een stroomstroring viel laatst de PC uit. Later probeerde ik verbinding met het internet te maken en dat lukte niet. Medewerker Helpdesk vertelde mij dat ik mijn Norton Internet Security moest uitschakelen. En inderdaad, nadat ik dit had uitgeschakeld kon ik weer verbinding maken. Ik had een te strenge beveilligingsniveau. Maar de Helpdesmedewerker vertelde mij er wel bij dat ik het beveiligingsniveau moest aanpassen en niet moest uitschakelen. Maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen zonder dat virussen, trojaanse paarden en al die andere internetgevaren open deur krijgen tot mijn pc.. Bij het maken verbinding schakel ik de Security nu standaard uit.
Hoe kan ik mijn beveiligsniveau aanpassen zodat ik wel verbinding kan maken, maar de PC ook beveiligd is tegen virussen?
Ik heb trouwen ook een Norton Antivirus op mijn PC draaien. (deze hoef ik niet uit te schakelen als ik verbinding maak)
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
Wasalaam,
Salaam PC experts,
Door een stroomstroring viel laatst de PC uit. Later probeerde ik verbinding met het internet te maken en dat lukte niet. Medewerker Helpdesk vertelde mij dat ik mijn Norton Internet Security moest uitschakelen. En inderdaad, nadat ik dit had uitgeschakeld kon ik weer verbinding maken. Ik had een te strenge beveilligingsniveau. Maar de Helpdesmedewerker vertelde mij er wel bij dat ik het beveiligingsniveau moest aanpassen en niet moest uitschakelen. Maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen zonder dat virussen, trojaanse paarden en al die andere internetgevaren open deur krijgen tot mijn pc.. Bij het maken verbinding schakel ik de Security nu standaard uit.
Hoe kan ik mijn beveiligsniveau aanpassen zodat ik wel verbinding kan maken, maar de PC ook beveiligd is tegen virussen?
Ik heb trouwen ook een Norton Antivirus op mijn PC draaien. (deze hoef ik niet uit te schakelen als ik verbinding maak)
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
Wasalaam,
3alaykom ou salaaam,
Je hebt helaas niet gemeld welke Noton Internet Security versie je hebt maar ik ga ervan uit dat je 2005 hebt.
hieronder een kleine handleiding:
Beveiligingsniveaus controleren (Norton Internet Security 2005)
- Klik op Norton Protection Center in het hoofdvenster.
- Klik in het venster van Norton Protection Center op een beveiligingscategorie.
- Bekijk de lijst met beveiligingsitems.
Beperkte of geen beveiliging binnen een categorie kan vaak worden verholpen door
een categorie-instelling te wijzigen.
Afhankelijk van uw activiteiten kunt u een item in- of uitschakelen, instellingen
wijzigen of de status van een verouderde functie bijwerken.
Een categorie-instelling wijzigen
- Klik in het venster van Norton Protection Center op de naam van de
beveiligingscategorie.
- Voer een van de volgende handelingen uit:
* Klik op het beveiligingsitem en vervolgens op Inschakelen als u de beveiliging
wilt inschakelen.
* Klik op het beveiligingsitem en selecteer een van de opties in de
vervolgkeuzelijst als u de beveiliging wil bijwerken.
Ik denk dat er conflicten zijn met het netwerk dus hieronder een kleine handleiding hoe je het beste kan wijzigen:
Computers aan de vertrouwde zone toevoegen met de wizard Thuisnetwerk
1 Klik in het eerste venster van de wizard Thuisnetwerk op Volgende.
2 Schakel in de tabel Netwerkadapters gevonden het selectievakje Adapter autom.
configureren in voor elke netwerkadapter die u automatisch wilt configureren.
De wizard Thuisnetwerk voegt de overige computers in uw netwerk toe aan de
vertrouwde zone.
w Dit betekent dat de wizard Thuisnetwerk de andere computers in uw netwerk
toevoegt die hetzelfde subnetmasker gebruiken als elke automatisch
geconfigureerde adapter.
3 Klik op Volgende.
4 Schakel in de tabel Locaties het selectievakje in voor elke locatie die deze
instellingen voor vertrouwde zone moet gebruiken.
5 Klik op Volgende.
6 Klik op Voltooien.
Kom je met mijn informatie niet uit? je bent altijd welkom
Windoos
Issam007
30-03-2006, 11:40
ik heb een vraagje:
Ik heb een draadloosverbinding opgezet voor een bedrijf, nu vragen ze mij of ik deze draadloos verbinding met het "vaste netwerk" kan implementeren.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb wel een ideetje,
vaste netwerk zit al in een domein, door het draadloos netwerk ook in dit domein te zetten maar met een andere werkgroepnaam.
Maar is ie dan geimplementeerd of niet?
ik hoor wel
alvast bedankt.
issie sammie
KoezKoez
30-03-2006, 11:56
Vraagje...
Mijn adresbalk is foetsie, ik weet echt niet hoe ik hem moet terug halen???? Please help me!!!
lMlaestro
30-03-2006, 12:25
Vraagje...
Mijn adresbalk is foetsie, ik weet echt niet hoe ik hem moet terug halen???? Please help me!!!
Klik bovenaan op Beeld --> Werkbalken --> Adresbalk
lMlaestro
30-03-2006, 12:26
ik heb een vraagje:
Ik heb een draadloosverbinding opgezet voor een bedrijf, nu vragen ze mij of ik deze draadloos verbinding met het "vaste netwerk" kan implementeren.
Hoe moet ik dit doen?
Ik heb wel een ideetje,
vaste netwerk zit al in een domein, door het draadloos netwerk ook in dit domein te zetten maar met een andere werkgroepnaam.
Maar is ie dan geimplementeerd of niet?
ik hoor wel
alvast bedankt.
issie sammie
Windoos kan je denk ik hierbij het beste helpen. Dus even wachten tot hij online komt
couturier
30-03-2006, 13:05
Ik ben nu momenteel op school en kan niks doen weet je. Ik ga zo naar huis dan regel ik het voor je ;)
Oke, ik zie je reactie wel verschijnen.
Alvast bedankt!
wasalaam
KoezKoez
30-03-2006, 13:49
Klik bovenaan op Beeld --> Werkbalken --> Adresbalk
Lukt niet!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.