Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Ik ben de tweede sitecom4B04A6...
Dacht ik al
Ga naar netwerkcentrum, aan de linkerkant staat beheer netwerkverbindingen ofzo ( ik heb geen vista maar zo staat het er ongeveer) Dan klik je die van jou uit de lijst (Sitekom*****) En dan verwijder je die.. Dan ga je opnieuw zoeken naar draadloze netwerkverbindingen, dan verbinding maken en wachtwoord invoeren..
oh dankjewel, heb je er ervaringen mee gehad, zoja, heeft het geholpen?
thanks men;) :goedzo:
Ja het heeft bij mij inderdaad geholpen ..
Geen dank hoor..
ourzazat_chick1
01-01-2009, 18:25
helup ik krijg steeds dit rot venstertje
http://i39.tinypic.com/21986xc.jpg
ook in het begin als ik hem pas aanstart
Larache86
01-01-2009, 18:41
helup ik krijg steeds dit rot venstertje
http://i39.tinypic.com/21986xc.jpg
ook in het begin als ik hem pas aanstart
jou IE is gewoon naar de kloten... downloaden dan IE7 indien je die nog niet hebt OF ga over naar Mozilla firefox...
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
missagadir
01-01-2009, 18:59
Waar moet ik beginnen
ik heb sinds ik me pc virusvrij heb gemaakt kan ik niets meer dus programma's enzo via window media player terug kijken.
Ik heb window media player en nog wel de nieuwste hij doet het gwn.Maar nou komt het probleem als ik bijv. muziek wil gaan beluistern die nog niet op me pc staan of programma's wil terug kijken dan wil die niet doen terwijl ik als ik bij op taakbeheer kijk staat hij op GEACTIVEERD en als ik dan erop klik om de taak beeindigen zegt die programma reageerd niet blijft alles weer vast zitten. plus als die open om zeg maar muziek op te luister terwijl zeg maar de muziek niet op me pc staat.Lukt het me niet om hem af te sluiten met me rechtermuis klik dan is het stukje helemaal blanco.
ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd anders hoor ik het well als jullie het niet snappen
up
verdwaald__
01-01-2009, 19:30
Je eerste probleem ligt waarschijnlijk aan je USB wireless adapter. Heb je toevallig een Belkin USB wireless adapter?
Je tweede probleem komt vaker voor. Ik heb het zelfde met mijn eigen internet verbinding. Kijk alleen of je router niet tegen de muur staat geleund, want dat kan de signalen verstoren. (Of het kan in jou geval weer liggen aan je USB wireless adapter)
Ik gebruik geen USB. :o
Gewoon draadloos, ik dacht dat het misschien met de router te maken had, maar ik heb eigenlijk nooit aan de router gezeten, dus er zou niet iets kunnen zijn verandert, aangezien hij het voorheen wel gewoon deed.
moonwalker
01-01-2009, 19:45
Ik gebruik geen USB. :o
Gewoon draadloos, ik dacht dat het misschien met de router te maken had, maar ik heb eigenlijk nooit aan de router gezeten, dus er zou niet iets kunnen zijn verandert, aangezien hij het voorheen wel gewoon deed.
Dan ligt het gewoon aan je geluidskaart wat het eerste betreft. Iets anders kan ik niet bedenken zonder zelf achter de pc te zitten.
Tweede probleem idem dito. Gebeurt soms dat hij het de ene keer wel normaal doet en na twee weken problemen begint te geven. Hoe het komt heb ik ook geen idee.
moonwalker
01-01-2009, 19:49
up
Ik snap niet veel van windows media player. Misschien dat iemand die er meer gebruik van maakt je verder kan helpen. Ik probeer zelf windows media player zo weinig mogelijk te gebruiken.
Heb je trouwens SP2?
Start -> klik met rechtermuisknop op Mijn computer.
Staat gelijk voor je onder Systeem.
Je hebt of Service Pack 1 of Service Pack 2.
Als je 2 hebt kun je windows 11 proberen te installeren, misschien dat dat helpt.
_MisterCocktail
01-01-2009, 23:17
Salaam wa3alaykoum,
Beste broeders: Moonwalker, larache86, gmail. Mijn dank ik heel groot voor jullie hulp.
Het is inmiddels gelukt om mijn router te beveiligen.
Moge allah swt jullie belonen voor al jullie goede daden incha allah!
Ma3a salama,
Mister
Salaam wa3alaykoum,
Beste broeders: Moonwalker, larache86, gmail. Mijn dank ik heel groot voor jullie hulp.
Het is inmiddels gelukt om mijn router te beveiligen.
Moge allah swt jullie belonen voor al jullie goede daden incha allah!
Ma3a salama,
Mister
Geen dank broeder... heeft dat ene geholpen trouwens?
_MisterCocktail
01-01-2009, 23:22
Geen dank broeder... heeft dat ene geholpen trouwens?
Het wilde eerst niet lukken, maar ik had die verbinding uit mijn lijst verwijderd en de router uit en aan gedaan en heb vervolgens weer de verbinding opgespoord en toen kon ik hem inderdaad beheren en mijn ww invoeren :goedzo:
missagadir
01-01-2009, 23:26
Ik snap niet veel van windows media player. Misschien dat iemand die er meer gebruik van maakt je verder kan helpen. Ik probeer zelf windows media player zo weinig mogelijk te gebruiken.
Heb je trouwens SP2?
Start -> klik met rechtermuisknop op Mijn computer.
Staat gelijk voor je onder Systeem.
Je hebt of Service Pack 1 of Service Pack 2.
Als je 2 hebt kun je windows 11 proberen te installeren, misschien dat dat helpt.
die nieuwe versie heb ik als maar toch bedankt:goedzo:
Het wilde eerst niet lukken, maar ik had die verbinding uit mijn lijst verwijderd en de router uit en aan gedaan en heb vervolgens weer de verbinding opgespoord en toen kon ik hem inderdaad beheren en mijn ww invoeren :goedzo:
Mziann :D
ta7amoesht_
02-01-2009, 02:03
Wilde pckast aansluiten op de monitor enzo, kabels erin en toen viel ineens het stroom uit. En nu gaat ie niet meer aan..
Hoe kan dat? :kweetnie:
Wilde pckast aansluiten op de monitor enzo, kabels erin en toen viel ineens het stroom uit. En nu gaat ie niet meer aan..
Hoe kan dat? :kweetnie:
Waarschijnlijk staat je voeding uit, als het goed is zit er achter op je pc een rood aan en uit knopje??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.