..Batata..
28-03-2006, 16:31
haha voel me gevleid dat je me lala noemt :D haha whatever..
maar euhmm al ruim 3 maanden nu!!!!! Ik krijg geen venster of een foutmelding.. Hij doet t dan voor een aantal minuten daarna valt ie gewoon uit en start ie weer op.. Ik heb mn pc ook geupdate maar als ik heb wil updaten, halverwege valt mn pc dan weer uit heeft dan geen zin...
Groetjes Batata
Dat kan verschillende oorzaken hebben a lala Batata,
Ik zal een paar opnoemen:
Ik denk dat je niet alle updates van je besturingsystseem hebt geinstalleerd waardoor je besturingssysteem gaten bevat. Dus door updates dicht je al die gaten. Ik denk dat je geen SP2 hebt en daardoor krijg je de zegenaamde Isass***** virus die je computer om de 4 minuten laat opnieuw starten ( je ziet wel een venster)
Krijg je foutmeldingen? Zoja meld het ff hier.
Sinds wanneer doet je pc raar ?
Windoos
yasemin18
28-03-2006, 16:45
ik heb een vraagje als ik op tmf wilt opent de chatbox zich niet hoe kan dat??
lMlaestro
28-03-2006, 16:57
haha voel me gevleid dat je me lala noemt :D haha whatever..
maar euhmm al ruim 3 maanden nu!!!!! Ik krijg geen venster of een foutmelding.. Hij doet t dan voor een aantal minuten daarna valt ie gewoon uit en start ie weer op.. Ik heb mn pc ook geupdate maar als ik heb wil updaten, halverwege valt mn pc dan weer uit heeft dan geen zin...
Groetjes Batata
Hallo aardappel,
Hmmm we krijgen de laatste tijd veel van deze problemen. Ik zit nu te denken of het aan een virus ligt of weer een kapotte ventilator (wat jou dan de 100ste maakt deze maand die dit probleem heeft). We moeten er eerst achter zien te komen of het een virus is,
Start je pc opnieuw op
Druk de hele tijd op en neer op F5
Je komt in een menu, selecteer hier Veilige modus met netwerkondersteuning
Klik bij het berichtje op JA
Voer nu in veilige modus je antivirus scanner uit, Als dit lukt ook Windows Update
Heb je nog steeds van dat probleem dat de pc te vaak opnieuw opstart download dan Speedfan en bekijk hoe warm de onderdelen in je PC zijn. Speedfan is te vinden op:
http://www.download.com/SpeedFan/3000-2094_4-10516200.html?tag=lst-0-1
Succes
lMlaestro
28-03-2006, 16:58
ik heb een vraagje als ik op tmf wilt opent de chatbox zich niet hoe kan dat??
We beantwoorden geen vragen over TMF chat :lekkerpuh
Maar ik denk dat het aan een pop up blocker ligt..
yasemin18
28-03-2006, 17:01
dat is tog ook een probleem op de pc dus waarom beantwoorden jullie die niet is tog een kleine moeite om je mede mens te helpen
danku
lMlaestro
28-03-2006, 17:07
dat is tog ook een probleem op de pc dus waarom beantwoorden jullie die niet is tog een kleine moeite om je mede mens te helpen
danku
hahhaa wajoww omdat je het zo mooi vraagt :D
Het kan 2 redenen hebben
Reden 1: Je hebt geen "JAVA Virtual Machine" op je pc staan. Deze kan je downloaden via
http://java.com/nl/download/manual.jsp
Reden 2: Een popub blocker (bv de Google toolbar) houdt hem tegen. Wanneer dat het geval is moet je de zgn Popub blocker toestemming geven om de pagina te openen dat doe je meestal door met de rechtermuisknop op die balk te klikken.
Succes
danku
Daarvoor heb je JAVA nodig Is dat bij jou geinstaleerd.?
hahhaa wajoww omdat je het zo mooi vraagt :D
Het kan 2 redenen hebben
Reden 1: Je hebt geen "JAVA Virtual Machine" op je pc staan. Deze kan je downloaden via
http://java.com/nl/download/manual.jsp
Reden 2: Een popub blocker (bv de Google toolbar) houdt hem tegen. Wanneer dat het geval is moet je de zgn Popub blocker toestemming geven om de pagina te openen dat doe je meestal door met de rechtermuisknop op die balk te klikken.
Succes
Je was net wat voor :hihi:
yasemin18
28-03-2006, 17:11
ehh ik zou het egt niet weten of java is geinstaleerd maar ik ben nu dat 1ste ff aan het instaleren bedankt voor jullie reacties:d
We beantwoorden geen vragen over TMF chat :lekkerpuh
Maar ik denk dat het aan een pop up blocker ligt..
Het kan misschien ook zo zijn dat je Java nodig hebt. Maar ik denk dat de expert Maestro het beter weet..
Owwh sorry mensen.. Ik had niet verder gelezen, maar blijkbaar was het dus toch Java.. :) (Dus ik had het toch goed)
Het kan misschien ook zo zijn dat je Java nodig hebt. Maar ik denk dat de expert Maestro het beter weet..
Je mag ook gelijk mee doen met het beantwoorden van de vragen van deze mensies :o
nadorboy75
28-03-2006, 19:31
Hmm die eerste snap ik niet. Ik neem aan de dat de 2e je geluidskaart is hier heb je de drivers. Efftjes downloaden en instaleren. Kijk of het daarna werkt
http://driver3.sis.com/audio/7012/a12112d.zip
Sucses he....:goedzo:
ik heb het gedownload en ik wil het instaleren maar welke van de 10 mappen moet ik open en instaleren...?
;)
lMlaestro
28-03-2006, 19:34
ik heb het gedownload en ik wil het instaleren maar welke van de 10 mappen moet ik open en instaleren...?
;)
Voer SETUP uit (dat blauwe figuurtje met die driehoekjes erin)
nadia_amkadmi
28-03-2006, 20:16
hallo wat lief van je dat je zo'n forum plaatst.. Maar mijn vraag is hoop dat je me hierbij kan helpen... Ik kan helaas geen muziek branden wel downloaden maar als ik het wil branden staat er iets met het moet gesychnoliseert worden ofso duss hopen dat je me kan helpen..... groetjessss..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.