Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Butterfly17
22-12-2008, 20:20
Mijn muis is defect, ik heb al 2 nieuwe gekocht.. maar beide werken ze niet (ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd, misschien dat het daaraan ligt).
Kan iemand me helpen?
MOCroZaKa
22-12-2008, 20:23
Mijn muis is defect, ik heb al 2 nieuwe gekocht.. maar beide werken ze niet (ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd, misschien dat het daaraan ligt).
Kan iemand me helpen?
Wat je misschien kan doen is dit, configuratiescherm en dan printers en hardware, en daar staat muis bij..moet je kijken of iets is uitgeschakeld
lady_fairouz_1
22-12-2008, 20:31
2 Problemen
1-[ Als ik men ubs kabel in men pc steek krijg ik geen berichtje van openen of dat men usb is aangesloten niets
2- Ik heb een cam maar ik kan em nie installeren omdat ik men cd heb weggegooit merk van webcam is softech Help me aub groen puntje!!!
Butterfly17
22-12-2008, 20:34
Wat je misschien kan doen is dit, configuratiescherm en dan printers en hardware, en daar staat muis bij..moet je kijken of iets is uitgeschakeld
Heb ik misschien geen software nodig?
MOCroZaKa
22-12-2008, 20:35
2 Problemen
1-[ Als ik men ubs kabel in men pc steek krijg ik geen berichtje van openen of dat men usb is aangesloten niets
2- Ik heb een cam maar ik kan em nie installeren omdat ik men cd heb weggegooit merk van webcam is softech Help me aub groen puntje!!!
haha zonder cd kom je niet ver nee, ik weet niet of iemand zo'n software heb op deze forum, of je moet een nieuwe kopen
en je usb kan ook zijn dat je poorten niet herkend worden, is dat alleen van die webcam zo of is het altijd zo geweest?
MOCroZaKa
22-12-2008, 20:36
Heb ik misschien geen software nodig?
wat ik zeg moet je ff nakijken bij start weet je wel en dan configuratiescherm
lady_fairouz_1
22-12-2008, 20:37
haha zonder cd kom je niet ver nee, ik weet niet of iemand zo'n software heb op deze forum, of je moet een nieuwe kopen
en je usb kan ook zijn dat je poorten niet herkend worden, is dat alleen van die webcam zo of is het altijd zo geweest?
Okéy die webcam is geen probleem maar die usb wel nee bij alles zelf mijn printer doet het niet en als ik men gsm aansluit aan pc met usb kabel gaat het ook niet :(
MOCroZaKa
22-12-2008, 20:39
Okéy die webcam is geen probleem maar die usb wel nee bij alles zelf mijn printer doet het niet en als ik men gsm aansluit aan pc met usb kabel gaat het ook niet :(
Dat kan je beter vragen aan Moonwalker, het kan van alles zijn namelijk..kan iets met je usb poorten te maken hebben
lady_fairouz_1
22-12-2008, 20:44
Dat kan je beter vragen aan Moonwalker, het kan van alles zijn namelijk..kan iets met je usb poorten te maken hebben
Okeyy tog bedankt ;)
_MisterCocktail
22-12-2008, 21:20
Ik heb mijn broertje mijn pc gegeven om hem te laten maken. Hij heeft hem naar een buurman gebracht die er verstand van heeft en ik heb hem duidelijk gezegd zorg ervoor dat ik geen enkele document kwijt raak. Ik had er vertrouwen in want heb vaker mijn pc geformateerd en daarna de documenten erweer opgezet.
Die man heeft gewoon al mijn documenten verwijderd want op sommige zaten een virus..
Mijn vraag is bestaat er een mogelijkheid dat ik mijn documenten terug kan halen??
lady_fairouz_1
22-12-2008, 21:26
Ik heb mijn broertje mijn pc gegeven om hem te laten maken. Hij heeft hem naar een buurman gebracht die er verstand van heeft en ik heb hem duidelijk gezegd zorg ervoor dat ik geen enkele document kwijt raak. Ik had er vertrouwen in want heb vaker mijn pc geformateerd en daarna de documenten erweer opgezet.
Die man heeft gewoon al mijn documenten verwijderd want op sommige zaten een virus..
Mijn vraag is bestaat er een mogelijkheid dat ik mijn documenten terug kan halen??
Ja ik had het ook ooit eens men broertje was boos op mij en hij had al men foto's verwijderd en muziek om mij zehma zo te kloten!!
en er had iemand me heel veel site's gegeven enzo of gewoon je pc herstellen ...
_MisterCocktail
22-12-2008, 21:47
Ja maar er is nieuwe windows opgezet dus ik denk dat het echt niet kan..??
lady_fairouz_1
22-12-2008, 22:06
Ik weet het ook niet :( sorry
moonwalker
23-12-2008, 00:17
Sinds kort doen mijn boxen het niet meer. Er komt echt totaal geen geluid uit mijn boxen, ze zijn wel gewoon goed aangesloten enzo. Mijn broertje heeft allerlei dingen geprobeerd te downloaden net, waaronder realtec soundmanager ofzo, maar er gebeurd nog steeds nik. Wie o wie kan me met dit probleem helpen?
Probleem is vaker langsgekomen. Gebruik de zoek functie en volg de stappen, daarna kunnen we je hier verder helpen. (Sorry maar ik kan niet elke keer hetzelfde verhaal weer afsteken.)
moonwalker
23-12-2008, 00:27
2 Problemen
1-[ Als ik men ubs kabel in men pc steek krijg ik geen berichtje van openen of dat men usb is aangesloten niets :rolleyes:
2- Ik heb een cam maar ik kan em nie installeren omdat ik men cd heb weggegooit merk van webcam is softech:( Help me aub groen puntje!!!
1. Je USB poort is waarschijnlijk stuk.
2. Na een beetje zoeken kwam ik op de website van softech:
http://www.softech-inc.com/products/?category=Webcams
Normaal gesproken hoor je van hun drivers te krijgen, maar na één blik op hun website wist ik al dat het ijdele hoop is. Als er niets op hun website staat, dan kun je drivers voor je camera wel vergeten. Enige mogelijkheid is vragen aan iemand met zelfde camera om de cd. En gooi aub nooit meer cd's die je bij een product krijgt, dat is vragen om problemen.
Je kunt ook software downloaden die het voor je kan regelen, maar ik heb het nog nooit gebruikt en weet niet of het wel zal werken. Als je het toch wilt:
http://free.drivers.pro/?gclid=CNLoqMuv1ZcCFUoa3godghl2CQ
Peace.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.