babynajat
27-03-2006, 12:55
By The Way.. Mijn complimenten voor de topicstarter, en de computerexperts.. Het is superhandig, zo een topic!
:goedzo: Ik sluit me hier bij aan :goedzo:
nadorboy75
27-03-2006, 15:08
oke dan ik heb de merk van mijn geluidskaart gevonden en nu..?
alvast bedankt..:D
lMlaestro
27-03-2006, 16:35
Hier opschrijven :D
lMlaestro
27-03-2006, 16:36
Hai lMlaestro,
Thanx!!!!
Het is eindelijk gelukt, m`n webcam doet het weer... Je bent echt een schatje!
Bedankt dat je gisteren geduld had.. vooral omdat m`n pc erggggg traag was :hadj: :maf2:
Lang leven de "print screen" & WORD!!!:goedzo:
Mag ik in de toekomst nogmaals beroep op je doen? :hihi:
doeg
gr. S
Graag gedaan mevrouw :D
In de toekomst een beroep op me doen?? Je weet me te vinden dus no problem :hihi:
WitteWijk
27-03-2006, 17:49
Ik Heb Vraagje
Ik Heb Alleen Word Op
Me Comp Maare Ik Wil Ook
Microsoft Word Hebben Weet
Iemand Waar Ik Kan Downloaden Alvast Bedankt
:kus:
je bedoelt Wordpad en Kladblok?
Jah precies ff hier doorgeven...Dan zoek ik of iemand anders de drivers voor je op...:)
Ja he. Ik kan beter een paard nemen, die parkeert zichzelf wel..
Nou een paard is af te raden hoor, die kunnen af en toe wel flippen.
Neem een kameel zal ik zeggen, die tankt 20 liter water en rijden dan maar...:lekkerpuh dus hoef je nooit te stoppen om te tanken.
lMlaestro
27-03-2006, 22:19
Nou een paard is af te raden hoor, die kunnen af en toe wel flippen.
Neem een kameel zal ik zeggen, die tankt 20 liter water en rijden dan maar...:lekkerpuh dus hoef je nooit te stoppen om te tanken.
hAhahaha walahila. Netjes man ab wist niet dat je zo economisch ingesteld was :hihi:
hAhahaha walahila. Netjes man ab wist niet dat je zo economisch ingesteld was :hihi:
Ja wel hoor, je moet aan alles denken he:cool:
couturier
28-03-2006, 00:04
Je hebt word gedownload.?? Van waar ? Welke word versie is het precies ?
Salaam,
Ik had een topic geplaatst met de vraag of iemand Word voor mij had:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=868818 (de tweede link)
Een m.nl lid heeft het toen voor me geplaatst (ik heb eerlijk gezegd geen idee welke versie het is). Nadat ik het had gedownload wilde ik het installeren en toen kreeg ik dus het volgende venster:
"Het besturingssyteem heeft momenteel niet de juiste configuratie om deze toepassing uit te voeren".
ik weet alleen niet wat het betekent. ...
wasalaam
nadorboy75
28-03-2006, 09:08
Jah precies ff hier doorgeven...Dan zoek ik of iemand anders de drivers voor je op...:) oke ik zal hier neerzetten
realteck alc650 @ sis 7012 audio device
laat me iets weten ;) bedankt
oke ik zal hier neerzetten
realteck alc650 @ sis 7012 audio device
laat me iets weten ;) bedankt
Hmm die eerste snap ik niet. Ik neem aan de dat de 2e je geluidskaart is hier heb je de drivers. Efftjes downloaden en instaleren. Kijk of het daarna werkt
http://driver3.sis.com/audio/7012/a12112d.zip
Sucses he....:goedzo:
Salaam,
Ik had een topic geplaatst met de vraag of iemand Word voor mij had:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=868818 (de tweede link)
Een m.nl lid heeft het toen voor me geplaatst (ik heb eerlijk gezegd geen idee welke versie het is). Nadat ik het had gedownload wilde ik het installeren en toen kreeg ik dus het volgende venster:
"Het besturingssyteem heeft momenteel niet de juiste configuratie om deze toepassing uit te voeren".
ik weet alleen niet wat het betekent. ...
wasalaam
Ik ben nu momenteel op school en kan niks doen weet je. Ik ga zo naar huis dan regel ik het voor je ;)
..Batata..
28-03-2006, 15:58
hoi hoi,
ieder keer als ik mn computer aan doe en hij staat voor 5 a 10minuten aan dan valt ie vanzelf uit en start ie weer op en de hele tijd weer hetzelfde??
zou ik een virus kunnen hebben?? ik kan niet meer in mn computer komen tegen die tijd dat t is opgestart dan valt ie weer uit
hoi hoi,
ieder keer als ik mn computer aan doe en hij staat voor 5 a 10minuten aan dan valt ie vanzelf uit en start ie weer op en de hele tijd weer hetzelfde??
zou ik een virus kunnen hebben?? ik kan niet meer in mn computer komen tegen die tijd dat t is opgestart dan valt ie weer uit
Dat kan verschillende oorzaken hebben a lala Batata,
Ik zal een paar opnoemen:
Ik denk dat je niet alle updates van je besturingsystseem hebt geinstalleerd waardoor je besturingssysteem gaten bevat. Dus door updates dicht je al die gaten. Ik denk dat je geen SP2 hebt en daardoor krijg je de zegenaamde Isass***** virus die je computer om de 4 minuten laat opnieuw starten ( je ziet wel een venster)
Krijg je foutmeldingen? Zoja meld het ff hier.
Sinds wanneer doet je pc raar ?
Windoos
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.