@Heden:
Ga naar deze pagina:
http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=NL
Productgroep: Notebooks
Productlijn: Satellite
Productrees: A series
Product: Hier weet ik niet wat voor product je hebt. Kijk op papieren als je die hebt van de pc wat er staat. Als je het niet kun vinden dan moet alle A100(blabla) gaan downloaden en uitproberen tot je het goede vindt.
ShortmodelNo: ---Alle---
Besturingsysteem: Kies welke systeem je hebt. XP of vista.
Type: Sound driver
Land: Netherlands
Taal besturingsprogramma: Dutch
Klik op Zoek.
Je krijgt dan de resultaten te zien. Datum, Driver etc...Kies de driver met de laatste versie en download het. Installeer het en kijk of je geluid dan werkt. Werkt het niet, dan verander je de product totdat je het goede vindt.
Op de lijst die je me stuurde staat helaas niet wat voor product je precies hebt.
Succes.
Hey bedankt voor je reactie en je hulp. Product he, kan ik ook kijken op Everest?
gegroet
moonwalker
12-11-2008, 23:13
Nooit gewerkt met Everest sorry. Als je geen boek of zo erbij hebt gekregen dan moet je gewoon het eerste downloaden en uitproberen totdat je de driver krijgt die werkt.
Nooit gewerkt met Everest sorry. Als je geen boek of zo erbij hebt gekregen dan moet je gewoon het eerste downloaden en uitproberen totdat je de driver krijgt die werkt.
Het is me gelukt! ik heb gewoon product via google opgezocht en vevolgens gedownload.
Heel erg bedankt voor je moeite en nu kan ik lekker naar muziek luisteren:hihi:
Beslama
miss_yosraahhh
13-11-2008, 11:00
Yep..dan is hij stuk. Als je nog garantie hebt op je pc maak er gebruik van. Zo niet, dan kun je altijd een losse cd speler kopen.
Graag gedaan.
Nou, ik heb deze computer al 6jaar ofzo, hij begint volgens mij langzamerhand in te storten :maf2:
Nogmaals Soukran :goedzo:
siham_2006
13-11-2008, 11:13
bij mij doet internet het niet het probleem geeft is DNS en KEYPOORTEn
moonwalker
13-11-2008, 18:10
Het is me gelukt! ik heb gewoon product via google opgezocht en vevolgens gedownload.
Heel erg bedankt voor je moeite en nu kan ik lekker naar muziek luisteren:hihi:
Beslama
Mooi zo. Veel plezier ermee. ;)
moonwalker
13-11-2008, 18:11
Nou, ik heb deze computer al 6jaar ofzo, hij begint volgens mij langzamerhand in te storten :maf2:
Nogmaals Soukran :goedzo:
Dat verklaart al heel veel. ;)
marocieboy
13-11-2008, 19:43
Selem,
Mijn computer is een drama. Het zit propvol trojanvirussen die ik niet verwijderd krijg. Ik heb talloze antivirussen gedownload maar niet wat werkt. Deze rotvirus is bij iedereen op mijn msn lijst en zo voort terecht gekomen. Veel in mijn omgeving kampen dus met dit probleem. Ik krijg nu ook de melding dat er spyware op zit en het niet verstandig is om iets met passwoords te gebruiken. Internetbankieren durf ik dus niet meer. Computer is super traag en kan elk moment crachen....wie o wie kan me helpen.
aleikum salaam,
installeer een antivirusprogramma Avast of avg en update en scan er je hele pc mee en alles wat gevonden wordt verwijder dat.
Installeer ook anti-spyware proramma's, update ze en scan ermee.
Volg de link in mijn o.t voor meer info en uitleg.
succes :)
Larache86
14-11-2008, 00:58
AVG is supergoed, als je zondag een update binnen haalde en je hebt Xp verknalt die je hele pc.
moet je weer via Veilige modus, alles herstellen
RWINAACHIEKAA
16-11-2008, 23:05
hey ik krijg steeds die rotmelding legetime software dat ik iligale software heb kan je die shit wegkrijgen?
besma100
18-11-2008, 23:21
HELP, mijn pc is zo traaaaaaaag, wie kan me helpen?
Mijn pc die herstrart zich zelf
half uur gelden was ik er nog op en nu herstart ie zich zelf echt vaag
wat kan ik het best hier aan doen ?
alvast bedanktof je hebt geen firewall op je pc of te veel virussen/spyware/trojans op je pc
mevrouwtje18
19-11-2008, 00:09
heey ik heb ook een vraa, ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen!!ik heb pas een nieuwe leptop gekocht maar me microsoft office word doet het niet hij geeft eerst aan om een productcode maar als je op kruis klikt komt dat word wel te voor schijn maaar kan niet type!! ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen
alvast bedankt
besma100
19-11-2008, 13:49
HELP, mijn pc is zo traaaaaaaag, wie kan me helpen?
Is er niemand die mij kan helpen:rolleyes:
heey ik heb ook een vraa, ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen!!ik heb pas een nieuwe leptop gekocht maar me microsoft office word doet het niet hij geeft eerst aan om een productcode maar als je op kruis klikt komt dat word wel te voor schijn maaar kan niet type!! ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen
alvast bedankt
ik weet wel wat het is toen je de laptop had gehaald is er bij vermeld dat je de volledige versie hebt van office of niet zo ja is de productie code bijgeleverd zo niet heb je de trailer versie van volgens mij 30 dagen dus zoek de office code op internet en voer het in als het niet is bijgeleverd!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.